De mama's

Net bij cb geweest. We hebben echt een reus van een dame ;P ze weegt namelijk al 5250gram hahahaha. Maar zolang ze tevreden is gewoon zo doorgaan was het advies. Gelukkig was ik dat al wel van plan

Ooh die groeit goed Hihi. Wij zijn vanochtend ook bij cb geweest. Suus weegt nu 3890 gram. 2 weken, 3 dagen oud nu.
We moeten gewoon zo doorgaan met voeding maar hebben wel boekje meegekregen om Door te lezen over rust en regelmaat. Maar hoop dingen die erin staan spreken eigenlijk voor zich vinden wij.

Ja de informatie krijg je standaard. En alleen maar goed dat het zo vanzelfsprekend is toch ;)
Fijn dat je wel ook zo gerustgesteld bent over de voeding. Je moedergevoel samen met je baby zijn goed afgestemd. Je doet het als je naar die 2 dingen luistert niet snel verkeerd naar mijn mening

Mijn kleine is nu maar 4200 haha omdat hij kleiner is dan gemiddelde. Hij was geboren met 2900gram alleen hihi lichter als al jullie babys de geboortegewicht hihi

Gelukkig is het voor elke baby anders. Ze volgen hun eigen groeipatroon. Maar hij is dan toch ook al goed aangekomen.
Lina slaapt nu 's nachts wel door gelukkig. De ene keer wat langer dan de andere keer maar dat is prima. Merk wel dat ze overdag (eind vd middag) en avond slechter slaapt. Moeilijk in slaap komen of hele korte slaapjes, behalve als ik met haar knuffel dan slaapt ze zo en ook lekker lang. Dus knuffel ik maar veel met dr of doe ik haar in de draagdoek. Hoe gaat dat bij jullie?

Hoi lieve dames!

Hoe is het met jullie? Net even al jullie berichtjes terug gelezen.. Fijn dat alle baby's het goed doen! Bij mij was ook hetzelfde in de nacht, bleef huilen.. Toen dachten we die kleine heeft nog honger, sindsdien meer gegeven en hij slaapt prima! Ik zit nu op 135ml, maar vaak drinkt hij niet alles op, alleen in de nacht :)

Ons mannetje woog 4190 alweer! Begin gewicht was 3755 dus is mooi aangekomen.

Ik ben meer actief op FB, was dit forum een beetje vergeten.. Oepsie hihi

@annemarie33 hoe is het nu bij jou??

Terug
Bovenaan