De Meest Walgelijke Zwangerschapslust!

heerlijk om te lezen dit!
Ik eet enorm veel boter op mijn brood, of ik haal mijn mes door de boter en doop die dan in de hagelslag. En ik vind boter normaal echt niet lekker!! Verder eet ik biggetjes, dat zijn van die ypghurtgumachtige snoepjes.
En wat ik nu verschrikkelijk vind is macaroni, terwijl ik daar tijdens mijn vorige zwangerschap eenmoord voor zou doen!
Patricia

quote: Miep34 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-10-2006 18:47:01'));

quote: j_u_f reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-10-2006 18:16:13'));

jugh er staan wel vieze dingen bij

Zure haring en chocolademelk, Knakworsten met pindakaas en vette jus vindt ik wel de toppers.

Jeumig Miep, dan moet je wel heel veel wortels naar binnen hebben gewerkt hihihi.

Maar ja ik mag niks zeggen met mijn kilo's chocoladeijs.
Ja het ging echt om anderhalve zak per dag (da's dus anderhalve kilo) en da's echt veel. Ging achter elkaar op. Niet alleen mijn ontlasting werd oranje, maar ik sloeg zelf ook oranje uit. Kreeg ook van iedereen te horen of ik op vakantie was geweest want ik had zo'n zonnig kleurtje. Maar het is allemala weer goedgekomen hoor. Heb nu nog geen supertik.

Miep

ANDERHALVE ZAK per dag das veeeeeeeel. He dan heb je nu de beste ogen van de hele wereld, of zijn die ook oranje hihihi?
Ik eet een doos bonbons per dag, oeps. Daar wordt je niet oranje van. Helaas krijg je er wel puisten van . Gelukkig niet op mijn gezicht maar op mijn rug. hoef ik er zelf in ieder geval niet iedere dag tegenaan te kijken.

Heel erg: ik ga sinds kort regelmatig (stiekum!!) naar de MacDonalds, alleen in mijn auto door de  drive in of hoe heet dat ding. En als ik op weg ben, zit ik echt te kwijlen bij het idee van wat me te wachten staat. Ik kan mezelf dan echt niet inhouden, al houd ik gelukkig bij zo'n bakje kip nuggets, ik MOET erheen... Maar ook een bakje friet-met is geweldig. Of een gebakken ei met spek eronder en gesmolten kaas er bovenop. Mijn enige gezonde tik, die las eerder ook: mandarijntjes, maar dan wel weer 6 per keer. Ik heb van de week zo'n kistje in 2 dagen leeg gegeten. Gelukkig heb ik geen idee hoe onze frituurpan werkt, en staat die ook nog in de schuur, anders ging ik thuis ook helemaal los vrees ik. Ik hou in het niet-zwangere leven ook wel van een snackje, maar geniet er dan 1x in de drie, vier weken van. Het verontrustendste vind ik  dat junkengedrag: alleen en stiekum en er heeeeeel erg van smullen en heel onschuldig ook nog gewoon aanschuiven voor de avondmaaltijd.... lang leve de borstvoeding straks, die neemt de vetkwabbels straks  weer weg!

Mijn vreetkicks zijn gelukkig voorbij, maar mijn twee grote verslavingen lust ik niet meer:
chips en koffie!
wel heb ik veel meer zin in zoet: winegums, chocola met hazelnoot, witte vlokken, witte pasta, gestampte muisjes en bebogeen (vallen echt je tanden van uit) op brood.

eetse

greet

Hmmmmm, d'r zitten best goeie dingen bij! Vooral die winegums en yoghurtsnoepjes, maar ook perziken in blik,  en dan gelijk een heel blik (of 2), en ja uiteraard de vette bek!
Gelukkig ben ik nog nauwelijks een halve kilo aangekomen (15 wk, 4 dg), dus kom maar door met die zooi!  Vis in blik, eigenlijk alles in blik, snoep, patatten, crackers met kaas, crackers zonder kaas, kaas zonder crackers, kaas met mosterd, kroketten met mosterd, beschuiten met ham, ham zonder beschuiten, en vooral sla! Het gaat er ook in alsof ik drie weken niet gegeten heb. Rats, rats wég is het!
Wat ik vies vind, is brood en dan vooral warm uit de broodbakmachine, toast, eigelijk alles waar brood aan te pas komt. Yék, met die vieze kruimels in je mond, walgelijk.
Als die kleine dadelijk kaas met sardines wil, dan kan ik er niets aan doen!

Hmmmmm, d'r zitten best goeie dingen bij! Vooral die winegums en yoghurtsnoepjes, maar ook perziken in blik,  en dan gelijk een heel blik (of 2), en ja uiteraard de vette bek!
Gelukkig ben ik nog nauwelijks een halve kilo aangekomen (15 wk, 4 dg), dus kom maar door met die zooi!  Vis in blik, eigenlijk alles in blik, snoep, patatten, crackers met kaas, crackers zonder kaas, kaas zonder crackers, kaas met mosterd, kroketten met mosterd, beschuiten met ham, ham zonder beschuiten, en vooral sla! Het gaat er ook in alsof ik drie weken niet gegeten heb. Rats, rats wég is het!
Wat ik vies vind, is brood en dan vooral warm uit de broodbakmachine, toast, eigelijk alles waar brood aan te pas komt. Yék, met die vieze kruimels in je mond, walgelijk.
Als die kleine dadelijk kaas met sardines wil, dan kan ik er ook niets aan doen!

Ben vandaag naar de viskraam geweest voor een broodje haring en een augurk zo groot als een halve komkommer, haha.
En ik heb een lekkerbekje gedeeld met mijn hubby.

hihihi...vooral die..beschuit met ham..ham zonder beschuit en noem maar op whahhaa...

zure haring in roomsaus....jammieee.....
en van die zoete spekkies.....

goh vin dit echt leuk zo...die "vieze dingen".

Ga zo lekker shoppen....en dan vast en zeker naar bram ladage..frietje halen!!!...

grtz Tine

Terug
Bovenaan