De Meest Walgelijke Zwangerschapslust!

Ben ik blij dat deze rare vreetbuien nog steeds aan me voorbij gaan, hihihi.
In het begin had en moest ik totaal niks zoets eten of ruiken dan werd ik kots misselijk. Na zoveel jaar (10 jaar of meer) dronk ik ineens liters melk en strawberry j'orange nu ook niet meer.
Het enige wat ik af en toe snoep is drop en marsepein met chocolade. Heb geen trek in augurken, haring of andere ineens rare combi's!!!!
Maar wie weet veranderd dat allemaal nog.

Funkymum
22 weken en vijf dagen

Ik ben al langer dan een jaar niet meer zwanger maar ik heb destijds zo genoten van dit forum dat ik nog bijna dagelijks (meerdere malen per week)  meelees... MAAR WAT EEN GEWELDIGE TOPIC!!! Net zo gaaf als het topic over 'grapige uitspraken'. Ik heb er vreselijk hard om gelachen!

Ik had zelf niks raars, behalve dat ik juist sinds de eerste zwangerschap niks meer van zoute haring moet hebben, iets waar ik daarvoor dol op was. Eigenlijk andersom dus.

Ik doe bijna niet smerig maar gisteren heb ik wel al het vel van de kippepoten die ik aan het bakken was opgegeten. Als ik er nu weer aan denk wordt ik er zelf misselijk van maar gisteren vond ik het echt enorm lekker.
En chocopasta op brood is ook lekker (eet ik normaal nooit).

De topper die ik van een collega heb gehoord is de volgende. Zij is dus vegetariër en moest en zou bij haar zwangerschap vegatarische rookworst van de AH eten maar dan wel gedipt in de biogarde  Echt gatver.

Go

Vandaag voor de derde keer deze week aan de tomaten metfeta kaas en zo'n heerlijk knoflook sausje. Wordt dit mijn verslaving bij deze zwnagerschap?

Wat zal ik uit mijn mond gaan stinken

Miep

Ik heb er gelukkig geen last meer van en de misselijkheid weerhield me om mijn trek uit te voeren:
Augurken gevolgd  door roomijs... Had beiden al in huis, maar plan niet uitgevoerd...

Tijdens de eerste (en daarna) ben ik nagenoeg gestopt met chips enzo te eten. En gestopt met snoepen, maar dat laatste  nu wel terug, hoor.
Voordeel, giga afgevallen na de eerste. Had eindelijk mijn figuur terug en hup: trek in van die augurken, hihi.

Hallo,

Leuk om over al die eetsensaties te lezen hihi  !!
Ik zelf at de eerste maanden heel graag kaas en tomaat. Toen er dus op het werk in de ijskast een kopje tomatensoep,dat over was, stond had ik dat eigenlijk al helemaal voor mijzelf toegeeigend. Maar heb voor de show maar een collegaatje gevraagd of zij die niet wilde hebben terwijl ik ondertussen wel zeker wist dat zij dan toch nee zou zeggen omdat ze aan het lijnen is. gnna gnna.
Nu eet ik weer graag zoet op mijn brood; chocopasta en dan een lekkere mok Chocomel erbij mmmm.

Eet en geniet nu het nog kan, Groetjes Mamke

quote: Miep34 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-10-2006 17:43:26'));

Vandaag voor de derde keer deze week aan de tomaten metfeta kaas en zo'n heerlijk knoflook sausje. Wordt dit mijn verslaving bij deze zwnagerschap?

Wat zal ik uit mijn mond gaan stinken

Miep

OOOOHHH weet je wat lekker is. Tasty tom tomaten van de albert hein, met mozarella en verse basilicum. Beetje olijfolie en zout erover, smullen maar

lekker onderwerp dames haha]

ik wil chocolade en nog meer chocolade en nog veel meer chocolade hahah
oja en ook nog chocolademelk.
vooral die chocopepernoten jammie!!!! haha
ja na de bevalling moet ik aan het werk denk ik met mijn nieuwe vetrollen hahahah:p

kussies vero

Terug
Bovenaan