De wachtbank... 38+ weken zwanger!

[quote quote=10241010]Goedemorgen dames, @Joena: gefeliciteerd!! Bij 41+3 weken is onze dochter Feline geboren ❤️. Ze is op 1 september om 01.30 uur uiteindelijk met een keizersnede ter wereld gekomen. Totaal onverwachts want op vrijdag 30 augustus hebben we in het ziekenhuis een controle gehad en hadden afgesproken dat we op maandag 2 september ingeleid zouden worden. Het is in de nacht van vrijdag op zaterdag begonnen en nu ligt ze heerlijk in mijn armen. Ik heb niet alle berichtjes teruggelezen, dat zal ik nog even doen ?. Alle dames op de wachtbank nog even succes, ik weet hoe frustrerend het is maar als het kleintje er eenmaal is maakt het allemaal niet meer uit.

[/quote]
Gefeliciteerd zuus!!! Geniet van de kleine. Had je heftige bevalking dat het toch keizersnede is geworden. Sorry als de vraag brutaal overkomt.

Gefeliciteerd Suuz, wat een leuke naam! Fijn dat ze toch nog uit zichzelf is gekomen! Lekker genieten nu. Grappig dat jij en Joena uiteindelijk op dezelfde dag zijn bevallen ;-).
Hier is net de verloskundige geweest. Alle controles waren goed en gelukkig kon ze strippen (had 2cm ontsluiting). Niet de leukste ervaring moet ik zeggen maar ik hoop zo ontzettend dat het gaat doorzetten. Anders komen ze donderdag weer proberen. Mocht het allemaal niet lukken dan word ik na het weekend ingeleid.

Gefeliciteerd Joena en Suuz!
Lekker genieten van jullie kleine wondertjes. Die van ons is al bijna weer 2 weken en ik wordt bij die gedachte hartstikke weemoedig; wat vliegt de tijd!!! Geniet lekker van jullie kraamtijd en laat je lekker verwennen. Ik gun jullie allemaal net zo’n fijne tijd en leuke kraamverzorgster als we hier hadden; tranen met tuiten gehuild toen ze weg ging.

Gefeliciteerd @ Su uz met de geboorte van jullie dochter! Geniet er van :)
Hier net de slijmprop verloren en krampen, heb zo een afspraak in het ziekenhuis voor een echo en ctg en gaan we bespreken wanneer ik ingeleid ga worden. Vind het toch wel een lastige keuze, vooral omdat ik merk dat mijn lichaam toch wel met iets bezig is en het flink rommelt maar het maar niet echt wil doorzetten. Wacht ik nog een paar dagen of toch inleiden? Ben er lichamelijk wel klaar mee/klaar voor dat het nu gaat gebeuren. Heeft er iemand tips of ervaringen? :p

@Suuz; grappig zeg het is bij ons echt hetzelfde gegaan. Vrijdag gestript en ctg. Zou maandag ingeleid worden. Maar ben van donderdag (eerste weeën) tot de geboorte zondag 0439 bezig geweest. En de bevalling vervolgens afgesloten met een operatie onder algehele narcose. De placenta kwam niet en zat vast. Veel bloed verloren en dus nog aan het aansterken. Daarom was ik even wat stiller ook de eerste dagen! Maar hij is het waard ???

Terug
Bovenaan