december 2008 uitgerekend??

Fanny, de misselijkheid kan nog komen. Bij mijn eerste zwangerschap werd ik misselijk vanaf de 8ste week, dat duurde bij mij toen zo'n 5 weken. Sommigen vrouwen worden helemaal niet misselijk en weer anderen zijn de hele zwangerschap door misselijk.

De rugpijn herken ik. Verder ook wel een zeurend gevoel in mijn buik. Soms weet ik niet of dat nou mijn darmen zijn of   iets anders. Probeer er maar niet teveel achter te zoeken.

P.S Iedereen van harte gefeliciteerd.

Hi Marloes,

Ik was ook zwanger toen ik trouwde. Ik wist het al toen ik mijn jurk uitzocht dus er was rekening mee gehouden. Ik begrijp dat jij dat niet meer kunt? Ook ik ben 26 en uitgerekend op 9 december. Wat grappig allemaal.

Nicky, kan me voorstellen dat het allemaal erg spannend is. Wij hebben het bij onze eerste zwangerschap verteld met 8 weken. We konden niet langer wachten haha. Alleen aan onze ouders en broers/zussen en aanhang. Aan verdere familie en vrienden met 12 weken.
Met deze zwangerschap hebben we het aan mijn kant van de familie verteld (wederom ouders etc.) met 6 1/2 week. We gingen namelijk een lang weekeinde naar Rome met zijn allen en ik drink regelmatig een wijntje en rookte wel eens een sigaretje. Verder ben ik moe en dan hadden we steeds smoesjes moeten verzinnen met het risico op een verspreking. Gisteren was ik 7 weken en hebben we het verteld aan mijn schoonfamilie. Kon ook niet eerder omdat we in Rome zaten . Voor vrienden zullen we het denk ik weer met 12 weken vertellen.

Volgens mij hoef je niet eerst naar een huisarts maar kun je gewoon bellen met de VK. Ik ben onder behandeling van een gyneacoloog en die heb ik ook gebeld voor een afspraak. We hebben een afspraak over 2 weken. Kan haast niet wachten!

Groetjes!

Hoi dames;
Heb inmiddels twee echo's gehad bij de gyn. Ben iets korter zwanger dan ik dacht. Het hartje klopt krachtig (en prachtig, een knipperend lichtje.) De gyn kon nog niet echt de zwangerschapsduur vaststellen, omdat ons kruimeltje niet echt goed lag. Hij gokte (toen) op 6 weken en 4 dagen, terwijl ik dacht 7 weken en 1 dag zwanger te zijn. Op dit moment zou ik dus morgen 7 weken zijn. Mijn uitgerekende datum zou dan 18 december zijn. Ik heb tevens een (nog steeds groeiende follikelcyste in mijn eierstok. Hij was 4 cm in doorsnede en is inmiddels 5,5 cm. Als hij niet vanzelf weggaat en verder groeit, dan moet hij operatief verwijderd worden. Daar zit ik dus echt niet op te wachten. Dit zou dan rond de 14e week moeten gebeuren. Heeft iemand anders dit wel eens gehad, tijdens een zwangerschap?? Ik hoop echt dat de cyste uit zichzelf weggaat. Het schijnt door de zwangerschapshormonen te komen dat de cyste er nog zit   en groeit. Ik moet op 14 mei weer voor een echo naar de gyn. Ik hoop toch dat ik snel naar de vk mag, maar dit zal ws afhangen van de cyste.

Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes Finduilas

Hoi

ben 5 december uitgerekend.....dus misschien een leuk sinterklaascadeautje!

Jennifer

Hoi allemaal!

Ik ben Jessica, 24 jaar en mama van Yara (2 jr)  en nu 11 weken zwanger van onze tweede. Ik ben 1 december uitgerekend!
Op Yara haar 2e verjaardag hebben we onze 1e echo gehad; hartje zien kloppen en de kleine was al actief met de beentjes! Zooo bijzonder weer!!!  
Leuk om al jullie verhalen te lezen! Deze zwangerschap is erg anders dan mijn vorige dus vind het fijn om herkenbare "kwaaltjes"te lezen, dan weet ik in ieder geval zeker dat het door de zwangerschap komt..Ik heb alleen soms pijnlijke steken in mijn zij heel vervelend, herkent iemand dit? Ik word er erg onzeker van....Aan de andere kant; ALLES groeit dus dan denk ik het is allemaal echt wel goed.   Ik ben echt een stuk onzekerder dan bij mijn eerste zwangerschap. raar  eigenlijk?!...
Verder wil ik alle mama's in spé feleiciteren met jullie zwangerschap!!!

Hallo ,ook ik ben 2 December uitgerekend .het word ons 5de kindje

Ben gisteren voor de echo geweest. Prachtig groeiend kindje gezien. Beweegt al en het hartje klopt perfect. Mijn uitgerekende datum is met twee dagen vervroegd op 16 december dus. En de follikelcyste is weg!! Dus ik hoef niet geopereerd te worden. En ik hoef niet meer naar de gyn, maar mag lekker naar de verloskundige en wel op 2 juni, dan ben ik dus op 1 dag na 12 weken zwanger. Ik ben echt superblij, ik had vorige week nl wat bloedverlies gehad. Maar eerst nog lekker een weekje op vakantie. We vertrekken op 23 mei om 5 uur 's ochtends naar Portugal en we komen op 31 mei op 2.30 uur 's ochtends weer aan op schiphol.

Groetjes Finduilas

Hoi Allemaal

Iedereen van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Wij zijn vorige week dinsdag voor een echo geweest en een kloppend hartje gezien. We zijn nu 9 weken en 1 dag zwanger en uitgerekend 17 december.
Heb al 3 bengels en een engel.

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan