december 2008 uitgerekend??

Hoi hoi,

Wij zijn ook zwanger en volgens de calculator uitgerekend op

5 DECEMBER !!!

Sinterklaas cadeautje?

Groetjes Diana

Hoi hoi,

Oja ik heb m'n eerste echo 15 april!

Groetjes en succes allemaal.

Diana

Hoi hoi,

@Angel: wat #$%&* nou voor jullie zeg!!!  Maar wat iemand hiervoor heeft gezegd zou het toch ook kunnen dat het wat bloedingen zijn... Of is het echt een ongi??
Als je het niet zeker weet, kun je altijd bellen met je HA of VK hoor meid!!
Heel veel sterkte!!

Ik moet 8 apr naar de VK.
Mss krijg ik de echo ook vroeger omdat ik 2mnd terug een cyclus van 21dgn had, en normaal altijd netjes 28.
Toen in "ongi" werd was het minimaal, en het duurde een goeie 3dgn.
Nu kon het een innesteling zijn, of een MK. Van het laatste zijn we uitgegaan.
Maar omdat de VK het zekere voor het onzekere wilt, krijg ik mss een echo vroeger.
Want wat als het daardwerkelijk een MK was, en er 2 eitjes bevrucht zijn??
Dan heb ik er mss al langer 1tje in mn buik zitten

Hier gaan we tuurlijk niet vanuit. Maar toch vinden we prettig dat we dan zekerheid hebben.

Groetjes Debby.

heee weekee
ik ben er ook nog zelf erg onzeker over
ik geloof het nog steeds niet echt
ik heb 28 april ook pas een afspraak voor een echo
(als alles in  die tijd goed gaat natuurlijk)
las net al weer dat iemand een miskraam had gehad
en ben daar ook erg bang voor maarja we zien wel...
maar over de ha en de vs ik zal zelf voor de vs
gaan maar je moet gewoon doen wat hart zegt
als jou dokter het ook doet zal hij er ook
wel in gespealiceerd zijn
als je je erg op je gemak voelt bij je dokter
is dat ook erg fijn

wanneer moet jij voor een echo
doeiixxx rielle

Hallo,

Eigenlijk zou ik pas donderdag ongesteld moeten worden, maar nieuwgierig als ik ben gister al een test gedaan en ja hoor, 2 streepjes!!!
Daarna er nog 2 gedaan en vanochtend nog 1 van een ander merk, maar de streepjes blijven.... Zal het dan echt zo zijn?
In dat geval ben ik uitgerekend op 11 december...

Ik vind het wel heel erg spannend, wel pijnlijke borsten. Maar ook steeds kramp in mijn buik. En dus stiekem ook wel een beetje bang dat ik donderdag toch nog ongesteld wordt...
Maar even afwachten dus en dat is nu net niet mijn sterkste punt..!!

Hoop dat iedereen hier een voorspoedige zwangerschap heeft!!

Groetjes

Rielle: ja wat onzeker is deze periode eigenlijk he? En je kunt er ook nog niks aan doen als het misgaat.  Ik heb 6 mei pas een afspraak bij de vk (ja ben dus toch voor de vk gegaan ) dan ben ik 9 weken zwanger.

Angel: he getsie meid...wat vervelend. Heel veel sterkte toegewenst!

Bolle:   ik heb 6 mei een afspraak bij de vk, dan ben ik dus ongeveer 9 weken zwanger. Mijn vk zei dat we dan inwendig echo konden doen of via de buik. Ze kunnen met 9 weken op beide manieren al hele mooie foto's maken hoor.

Voor alle "nieuwe" zwangeren: gefeliciteerd!!

Ik heb op 14 mei mijn eerste echo! Is nog best een eind weg en ben dan al elf weken, maar dat was gebruikelijk bij deze praktijk! Wel moet ik op 24 april naar de vk en dan gaan ze ook bloed testen op rhesus enzo. De kans dat ik dat heb is trouwens zeer groot, want mijn zussen hadden dat ook bij alle zwangerschappen en we hebben allemaal dezelfde bloedgroep.
Ik heb trouwens vanmorgen ontzettende krampen gehad, echt niet zoals de rek en bandenpijn tot nu toe was, maar het leken bijna wel weeen (ook al heb ik die nog nooit gehad). Ik zakte echt door de grond van de pijn, het leek op ongesteldheidspijn, maar dan echt 20 keer pijnlijker. Ik hou mijn hart nu dus vast! Ik eb nog geen bloeding ofzo, dus hoop dat het goed blijft gaan en de pijn is nu weer als normaal.
Iedereen een fijne zwangerschap met weinig klachten!

Lieve december 2008 mama's, ik wil jullie allemaal een hele mooie en hopelijk voorspoedige zwangerschap wensen!! Ik ben zelf een december 2007 mama, en ik kan jullie vast verklappen dat het heel bijzonder en heel gezellig is om in deze maand   te mogen bevallen!!! Geniet ervan, Liefs Soela

Terug
Bovenaan