december 2008 uitgerekend??

hallo allemaal,

gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

in mijn geval is het allemaal nog een beetje onzeker...
aanstaande zondag moet ik ongesteld worden (waarschijnlijk, mijn cyclus is een beetje onregelmatig) vanavond heb ik een test gedaan die je 4 dagen van te voren kunt doen en er verscheen een vaag tweede streepje... dus ik durf eigenlijk nog niks te hopen...ik heb niet echt ergens 'last' van, al wel 2 dagen zeurderig gevoel in mijn onderbuik, gespannen borsten en 's avonds word ik een beetje misselijk...?  

mijn vriend en ik hopen zooo dat ik wel zwanger ben! ik zou het liefst om het uur een nieuwe test doen... maar ik beheers me maar en wacht nog een paar daagjes.
als het zo mag zijn, dan zou ik 14 december uigerekend zijn...
spannend!

jullie allemaal veel succes met de zwangerschap!

groetjes nori

Spannend, wanneer ga je testen, zaterdag of zondag?

Hebben jullie al last van kwaaltjes? Ik niet echt, wel af en toe lucht in mn maag waardoor ik me iets minder lekker voel. Borsten zijn ietsje gegroeid en  klein beetje gevoelig, en moet vaker naar t toilet (niet zozeer meer plassen maar van t andere, hihi). Verder is volgens mij ook een kwaaltje dat de dagen zooo traag gaan, haha! Ik heb 17 april de eerste echo bij 7 weken, ppfffft wat duurt dat nog lang.... Beetje moe ook wel. Ben benieuwd naar wat jullie voelen!

Ik heb ook enorme keelpijn momenteel en je mag daar dus niks voor nemen, niet eens strepsils!! Ik heb nu homeopatische tabletjes, hopelijk gaat t snel voorbij.

groetjes!

PS. Bij ons weten al best aardig wat mensen t, zoals mn broertje en zn vriendin, mijn ouders en twee vriendinnen. Bij jullie?

Ik heb wel kwaaltjes, mijn borsten groeien al aardig en zijn erg gevoelig, mijn mannetje mag ze niet eens aanraken, want dat doet al pijn. Verder bijna de hele tijd door een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en af en toe steken. Ook ben ik zo nu en dan goed misselijk, maar heb gelukkig nog niet overgegeven. Ook bepaalde etensluchten maken me nu al misselijk en mijn smaak is anders. Maar ben nog niet toe aan een zure bom ofzo hoor, hihi...
Wat hebben jullie allemaal vroeg je eerste echo zeg. Zou ik ook wel willen, maar hier is 11 of 12 weken gebruikelijk. Alleen als er redenen zijn om het eerder te doen wordt dat gedaan. Verder weet nog helemaal niemand dat we zwanger zijn en dat gaan we proberen vol te houden tot na de echo. Dan weten we zeker dat het goed zit. Alleen onze ouders krijgen het iets eerder te horen. Maar het is niet makkelijk, zeker niet als mensen over zwangerschappen, bevallingen of baby's praten. En geloof me dat gebeurt op dit moment heel veel rondom ons!

Ja ik ben jaloers, ik ben ook pas laat aan de beurt voor de termijn echo. ik mag 6 mei pas heen. duurt nog zooooo lang

Bovendien begin ik steeds meer te twijfelen of ik niet al meer dan 5 weken zwanger ben. Mijn laatste ongi was namelijk niet echt een ongi te noemen. Ik had meerdere dagen een schoon maandverbandje en af en toe was bloed... als dat zo is zou ik zo'n 8   a 9 weken zijn nu hahaha. Ik begein nu alles trouwens aan mijn buik te zien hoor..maar misschien verbeeld ik me dat.

Hoi,

Ik ben benieuwd of er al klachten optreden bij de zwangeren van december...
Al is het natuurlijk nog wel een beetje vroeg.
Zelf nog nergens last van, beetje moe.
En mijn broek gaat opeens al niet meer zo goed dicht... Het is wel mijn 2e kindje, maar dit lijkt me nog wel erg vroeg!!! (4 weken.)

Temeer omdat ik over 2 maandjes ga trouwen.... Hopelijk ga ik nog een beetje in mijn jurk passen!!!

Iemand hier ervaring mee, of andere dingetjes??

Groetjes Memmie

Hallo allemaal,

Ik ben linda. Ik ben 28 jaar en moeder van Femke. Femke is 13 maanden oud nu. Ik weet sinds gister dat ik weer zwanger ben. Als ik goed reken ben ik 11 december uitgerekend.

Dit is mijn 3e zwangerschap. De 1e was in 2006 en toen kwam ik er met 11 weken achter dat t niet goed was. Bij 13 weken gecurreteerd. Meteen daarna weer aangeteld en in maart 2007 bevallen van Femke.
Nu dus een 3e zwangerschap.

Vind t ook weer heel spannend. De 1e 13 weken vind ik een hel. Ik voel me wel goed hoor, maar ja d'r kan zoveel misgaan.
Maar vooralsnog probeer ik te genieten van deze zwangerschap omdat dit de laatste zou zijn!!!!!

Meiden allemaal een fijne zwangerschap.

GR linda

Hoi Linda,

Gefeliciteerd!!!
En ik ben ook op 11 dec uitgerekend (als mijn berekening klopt...)
Kan me je gevoelens over de 1e 3 maanden helemaal voorstellen.
Ik heb dat ook, terwijl het bij mij met mijn eerste kindje gewoon goed is gegaan.
Dus voor jou zal dat nog vele malen erger zijn.
Succes en het komt vast goed!!

En "voel" je al iets??

Groetjes!

Hallo ik ben op 8 dec. 2008 uitgerekend..
Ik ben echt heel benieuwd dit is mijn 1e zwangerschap ik ben 19jr.
Mijn vriend en ik zijn echt super blij!

Terug
Bovenaan