december 2008 uitgerekend??

Hoi,
allereerst wil ik alle zwangeren feliciteren
wat ben ik blij dat ik dit forum zie
ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan en het geeft aan dat ik zwanger ben.
( 7 december uitgerekend)
ik voelde mij de laatste week heel apart, zere borsten vooral.
we zijn net gestopt met de pil, dus weet ik niet hoe mijn cyclus is.
ik heb gister een tweede test gedaan en geeft ook heel duidelijk 2 streepjes aan.
heb nog een test van een andere merk gekocht en die ga ik dit weekend proberen.
het dringt nog niet helemaal door....een test geeft toch niet zomaar positief aan?
ben een beetje onzeker nog over dit.
ben daarom erg blij dat ik dit onderwerp zie (december 2008)

Soela, wat een ontzettend lief berichtje  Bedankt!

Bolle: ik had heel toevallig vandaag ook dat soort klachten. Enorme pijn (alleen niet zo erg als jij het hebt gehad gezien je omschrijving) erg vervelend en het maakt je zo aan het twijfelen.

Hallo ik ben Alienke ,wij zijn 2 December uitgerekend dit word ons 5e kindje ook veel ongi gevoel gehad ,maar is nu weg....3 testen gedaan erg vaag de eerste 2 toen nog 4 dagen gewacht en weer een gedaan en bingo!

hallo, ik meld me voorzichtig aan, ik ben getrouwd   ben 28 jaar en heb een gezonde dochter 2 jaar, januari dit jaar is ons zoontje geboren-overleden,na een mooie zwangerschap van 23 wk. en 2 dg.  spontaan gebroken vliezen, dus gewoon pech zeggen ze dan, maar ja......... eerder dan verwacht was het   weer raak, nu uitgerekend 6 dec. 2008    genieten kan ik nog niet ,ook al ben ik net als iedereen hartstikke blij en trots dat er weer een klein wondertje in mn buik groeit, voor iedereen een gezonde zwangerschap toegewenst.groeten.

quote: Marjan84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-03-2008 15:20:58'));

Hoi hoi,

Ik ben ook net zwanger hihih. Ik ben als het goed is 6 december uitgerekend.

Succes met de zwangerschap!!

hoi, ik ben ook op 6 dec. uitgerekend,en al klachten??   ik hoop van niet. succes.

N58 kan me voorstellen dat je niet helemaal kan genieten en nu onzeker bent! Ik hoop voor je dat het deze zwangerschap goed gaat! wel fijn dat je al zo snel weer zwanger bent geraakt!

Verder alle nieuwe zwanger: welkom!

Ik merk ook dat je nu in een fase zit dat je niets anders kan doen dan afwachten. Je bent heel blij, maar je weet ook dat er een kans is dat het fout gaat, vooral in de eerste twaalf weken. En wij zitten nu allemaal pas zo'n beetje op 5 weken zwanger. Hebben jullie het al mensen in je omgeving verteld? Wij willen wachten tot we de echo hebben gehad, om teleurstellingen te voorkomen. Maar het is niet makkelijk, zeker omdat je het wel van de daken wilt schreeuwen!
Groetjes!

hallo iedereen,
ik ben op 4 december uitgerekend.
ik heb al twwe zoontje en ik wordt gek op het wachten naar mijn eerste echo zodat ik weet dat alles goed is.
ik lees wel dat ik daar gelukkig niet de enige in ben.
ik wens jullie allemaal een super zwangerschap....
dat we er maar van mogen genieten.
groetjes milenne( 5 weken)

Hoi hoi,

Ik ben ook nog erg onzeker hoep dat de zwangerschap goed gaat,
heb 2 miskramen en 1 gezond meisje van 8 maanden.
Nu op naar nummer twee.

Ik weet gelukkig al wanneer ik m'n eerste echo heb en dat is over 1.5 week.

15 april bij de gyn.

Spannend!!!!!!!!

Groetjes diana.

Terug
Bovenaan