December 2020

LoesjeLucy, echt hé! Ik heb al een zoontje (van 13m) en hij kan nog niet stappen. Zijn grootouders mogen hem nu dus niet meer oppakken, dat mochten ze voor mijn zwangerschap nog wel. Dit wilt voor ons zeggen dat mijn man en ik thuis werken (voltijds) mét dreumes van 13m en zonder enige opvangmogelijkheden. Dit is best zwaar eigenlijk. Zijn er nog mensen die hiermee worstelen? 
Ik woon in België, geen idee of het in NL anders aangepakt wordt. 

Goedemiddag dames, 
Ik mag me ook bij dit cluppie voegen :D 23 december uitgerekend! 
Ik heb bij de 10 weken pas de eerste echo en dat duurt nog zo lang.. Haha geduld hebben dus. Maar ik geloof dat ik niet alleen ben hier die wat langer dan normaal moet wachten ;)

Hallo dames,
Ik heb 10 juni mijn echi met 11 weken echt vreselijk lang... maar we moeten het er maar mee doen.
Heb een zoon van bijna 2 :)
Ik ben nog aan het bedenken hoe we het gaan vertellen. Willen wel wachten tot de 1e echo.
X

Welkom gebruiker en Ditje! 
@R1988 I feel you, heb zelf 11 juni mn eerste echo. Nog 7 weken? als de maatregelen versoepelen dan zouden we meteen gebeld worden voor een eerdere echo, maar durf er niet teveel op te hopen. 

BO GA: In Nederland is dit voor veel mensen hetzelfde, zo ook bij ons. Mijn zoontjes zijn net een weekje 3 en de andere bijna 2 dus die drukte is heel herkenbaar! Gelukkig gaat de opvang wel weer open vanaf 11 mei dus dat zal veel schelen! 
Aan alle nieuwe dames, gefeliciteerd! Heel spannend allemaal.

Gefeliciteerd allemaal nieuwe dames!
Balen he dat we allemaal zo lang moeten wachten. 
Ik heb vorige week donderdag een telefonische intake gehad met de verloskundige.. 11 mei zou ik de eerste echo hebben. Nu hebben ze, vahnwege de chromosoomafwijking van onze dochter, mij meteen doorverwezen naar het ziekenhuis.
Helemaal prima.. Maaaaaar ik wacht nu al een week en ben nog steeds niet gebeld.. Dus nu heb ik nog geen idee wanneer ik mag komen voor een echo. Ik baal ervan!
Sorry, klaagmodus uit. 
Verder voel ik me prima eigenlijk.. Met vlagen moe en wat misselijk.. ik ben begonnen met moeders voor moeders. Daar moet ik nog even aan wennen, heb met mijn lompheid al regelmatig naast het kannetje geplast.. Oeps! 

Terug
Bovenaan