December 2020

Hoi iedereen, 
Ik ben net weer langs de dokter geweest voor een bloedtest en zou vanavond de hcg-waarden kennen.
Mijn vorige hcg waarde (vorige woensdag) was 'maar' 40 en gaf dus aan dat het nog pril was. Ik heb een onregelmatige cyclus, maar had al 4 dagen ervoor een positieve test gehad. Ik denk dus dat ik op het moment van de bloedafname nog niet overtijd was... Momenteel ben ik al ruim over de grens van mijn maximale cyclus, dus ik hoop dat ik vanavond toch een geruststellend telefoontje krijg. Nog mensen ervaring met lagere hcg-waarden?
Ik woon in België en sta ook ingepland voor een echo op 7-8 weken. Daar kijk ik al naaruit. Het is zonder mijn partner, dus dat is wel wat jammer. 
Groeten!

Liefje heel verstandig dat je voor de NIPT kiest! Ik heb vorige keer ook NIPT gedaan met nevenbevindingen. Deze kan onze genetische afwijking niet opsporen dus we hebben sowieso aanvullend onderzoek nodig. Jammer, want de NIPT is gewoon bloed prikken en zonder risico. 
MiniBurgers ja wachten duurt dan lang he! Ik vind juist dat deze gekke periode het makkelijker maakt. Geen feestjes, weinig mensen face to face ontmoeten waardoor ik minder het idee heb dat ik moet 'liegen' of iets voor me moet houden. Als je het gevoel blijft houden dat je het graag met iemand wilt delen, doe je dat toch? En anders lekker met ons erover blijven kletsen ? Oh trouwens, ik typ gewoon jullie namen en maak ze dan vetgedrukt. Niks speciaals dus, haha!
Juliaa dankjewel meid! Ik ben niet zenuwachtig maar snap je helemaal. Ik denk niet dat we hier vanavond veel over horen, maar zou fijn zijn als voor ons de regels wat versoepeld konden worden. En dat onze partners dan ook weer mee mogen naar de echo's enzo!
BO GA wat spannend zeg. Ik hoop dat je een mooie hoge waarde hebt vanavond! Heb er verder geen ervaring mee.

Oh meiden, net helemaal vergeten iets te zeggen/vragen. Ik krijg van Moeders voor Moeders nu wekelijks 2 kratten ipv 1 krat omdat er op dit moment enorm tekort is aan donateurs. Dus als iemand nog niet meedoet en zich geroepen voelt, ik denk dat ze heel blij zijn met je aanmelding ?

Juliaa Daar ga ik eerst nog extra info over vragen ?  en dan kunnen we nadien beslissen.
BOGA ik woon ook in België, 
Mijn HCG stond deze keer bij 4+1 op 123 wat nog vrij laag was. Vandaag op 5 extra bloedname gehad en het staat nu op 1272. 
Huisarts vertelde me dat het van vrouw tot vrouw afhangt hoe hoog het staat de eerste weken. Sommige zitten meteen hoog. Anderen hebben wat meer tijd nodig. 
SandraVdp ja nipt is inderdaad zonder risico's al ken ik het verschil tussen de 2 versies nog niet zo goed. 
Vlokkentest en vruchtwaterpuncties hebben risico's maar gebeuren heel vaak zonder problemen. Al zal dat natuurlijk wel wat angsten met zich meebrengen.
Ik had zelf al dingen opgezocht over moedersvoormoeders maar helaas doen ze dit in België niet meer.

Ik heb vandaag telefoon gehad van de gynae mag plots donderdag al op controle komen. Spannend moment helaas zonder partner. Hopen dus dat het deze keer volledig juist zit.

Hallo dames,
Ik denk dat ik heel voorzichtig mij bij jullie mag voegen. 
Gisteren een lichte positieve test in handen. Morgen ga ik de clear blue doen. Voor extra bevestiging. Kan het zelf nog niet zo geloven.  Dit heeft ook wel te maken dat ik bij mijn zoontje 3 miskramen heb gehad.  Hoop dat het nu in 1x goed mag gaan. 
Liefs 

R1988 gefeliciteerd meid ! Ik snap dat die extra bevestiging van clearBlue deugd kan doen. Ik heb ook nog heel vaak bevestiging gezocht bij extra testen.
BOGA fijn dat het zo mooi gestegen is ! Hier gelukkig ook mooi van 123 naar 1272 ?. Morgen een spannende echo.
Vorige keer hadden we het op 6 weken verteld met een EHBK koffer. 
Nu wachten we tot  12weken al vind ik het echt verschrikkelijk..

Liefje, ik heb vanmiddag met clear blue getest. 1-2 weken. 
Had verloskundige ook gebeld, ik mag geen vroege echo. Terwijl ik 3 miskramen heb gehad. 
Morgen ochtend bellen, ik stress hier enorm van. 

Hoe gaat het met jullie verder?
X

Terug
Bovenaan