December 2020

Ik heb voor mijn zoontje 3 miskramen gehad, dus heb wel extra stress ik doe mijn best om het maar te laten en hopen dat het goed blijft gaan. Het is dit keer ook exact 4 jaar geleden dat we een 1e test in handen hadden. Heel bijzonder ook dubbel.
Ik voel mijzelf goed, wat steekjes hier en daar. Soms wat krampachtig gevoel, wel veel lucht ? mja hoort erbij. 
Wachten jullie met het vertellen tot na de echo? Bij mijn zoontje kreeg ik 1e echo met 7 weken en daarna verteld.  Vind het nu heel lastig.
@TanteEss wat goed van je! Ik wil nog even wachten. 

@Juliaa, dat hebben ze bij ons helemaal niet gezegd. Ik hoop het zo!!
Is er al een Facebook pagina of een appe groep?

@r1988 haha ja dat lucht probleem heb ik ook. Super gênant.. Maar ook wel lachwekkend dat ik nu de scheten laat ipv manlief.
Volgens mij is er nog geen Fb. Ik weet eigenlijk ook niet zo goed hoe ik dat kan maken ?

Ik ben ook begonnen met moeders voor moeders, maar moet er ook aan wennen. Vind die flessen zo vies ruiken, maar kan mijn adem niet lang genoeg inhouden haha. 
Ik ben deze zwangerschap helaas onzettend misselijk. 24/7 beroerd, kon amper slapen en functioneren overdag. Dacht echt dat ik gek werd! Via verloskundige bij de huisarts medicijnen kunnen krijgen, die verlichten wel wat, maar het beheerst de hele dag.
Jullie misschien nog tips? Had dit bij mijn eerste zwangerschap bijna niet! Lange eerste weken zo, pfff. Dan kan zo'n echo ook motiveren, zo jammer dat we allemaal zo lang moeten wachten. 
Fijne dag iedereen!

Gerako, ooh wat erg! Ik neem wel eens een gemberpilletje (kan je zo in de apotheek krijgen) wanneer ik het voel opkomen. Maar misschien is dat niet sterk genoeg voor jou. Hopelijk is de misselijkheid maar van korte duur! 

Welkom voor de nieuwe leden :) 

Terug
Bovenaan