December 2020

Ja klopt van mijn verloskundige. Mn eerste echo staat 21/05 gepland als ik ong 9 weken ben en de termijnecho 11/06 met 12 weken +/-

Woon je in Belgie of NL Juliaa? 
Hier nog wachten t/m 27 mei.. pff.. ben ik ruim 11 wkn.. wil het zo graag zien! ;-)
Voor de rest voel ik me echt al zwanger. Met momenten misselijk vooral s nachts en in de ochtend.. het gevoel van suikergebrek en moe.. ook is mijn buik al behoorlijk opgezet.. had gelezen dat dit ook door de hormonen kan komen.. tevens is het mijn vierde.. (al is t alweer lang geleden)..scheelt waarschijnlijk ook.. hebben meer mensen dit ook al?
Heb het zelf alleen nog maar tegen 1 van mijn zusjes en 1 zus van mijn partner verteld.. ik voel nu ook niet echt die noodzaak, omdat ik niemand zie door de crisis.. en ook doordat de contole nog zo lang duurt..

Hey allen,
Na 24 rondes mag ik mij eindelijk (heeel voorzichtig) melden.
Vanochtend de CB met wekenindicator test gedaan en er stond 1-2 weken zwanger.
Ik had dinsdag lichte roze afscheiding en daarna eigenlijk niks meer. Ik heb dit eigenlijk iedere keer dus ik dacht echt ik wordt ongesteld. Klachten die ik had waardoor ik begon te twijfelen. Enorm kort lontje haha, rommeling in de buik. Heel moe en een heel klein beetje misselijk.
Waardoor ik het eigenlijk zeker wist is dat ik woensdag ineens een hele duidelijke ader onder mijn sleutelbeen zag lopen... Door mijn onregelmatige cyclus, en soms heel kort, gewacht tot dag 27 om te testen (daar mijn cyclys tussen de 22 en 27 dagen schommelde)
Ik vind het heel spannend allemaal en ben vandaag heel huilerig. Gelukkig lees is dat de 7-8 weken echo's weer gedaan worden dus hopelijk bij mij ook. Zal eerst dinsdag maar eens naar de dokter en daar het nog een keer laten testen of hoeft dat niet? 
Liefs mij

@Klavervier ik voel me niet super zwanger haha. Alleen erg moe en pijn in mn borsten en tepels. Buik alleen af en toe als ik te snel op sta een steek ofzo. Bij mn zoontje had ik erg veel buikpijn en was ik moe in het begin.
Heb het aan mn ouders verteld en die waren toch heel blij. Had ik niet verwacht. Mn moeder zei nog dat ze bij mn broertje dezelfde klachten had als ik bij mn zoontje en bij mij had ze dezelfde klachten als ik nu. Dus dat is wel toevallig hihi. 
Ik woon in NL trouwens. Ben nu echt aan het aftellen nog 3,5 week en dan heb ik mn 9 weken echo!! 
@Novalee welkom! En gefeliciteerd! Ik heb 3 sensitesten gedaan en die liepen erg mooi op. Daarbij heb ik ook clearblue gebruikt die eerst 1-2 aangaf en een week later 2-3. Nu ben ik er wel een beetje gerust op. Mijn vriend zou flippen als ik 31 dec uitgerekend zou zijn hahaha.
De vk heeft mij op 24 dec gezet na de telefonische intake en dat vond hij wel prima. Kan natuurlijk ook met de feestdagen komen, maar ons zoontje was te vroeg dus denk dat hij zich daar een beetje op vast pint haha. 

Dag allen, Af en toe lees ik even bij. Wat sneu als sommigen een miskraam hebben. Begin je net aan het idee te wennen.. heel veel sterkte! En voor alle dames die wachten op de vitaliteitsecho.. die is weer terug door versoepelde maatregelen, alleen wordt er geloof ik regionaal verder gekeken of de praktijken ook echt hierin meegaan. Even checken dus bij je verloskundige voor een echo rond 7-8 weken. Uiteraard nog wel zonder partner. Zelf komende week een afspraak gekregen nadat ik had gemaild. Superfijn!

Thanks Juliaa
Ja ik ben niet ongesteld geworden en ik had altijd een cyclus van 22 tot 27 dagen en we zitten toch echt al op dag 28 dus ik geloof het ook wel.
Dan zal ik dinsdag de VK bellen, spannend!

Sterkte voor iedereen waarbij het niet goed is gegaan...dikke knuffel

Liefs mij

[quote quote=10314828]
ow ja ben (jawel) 31 dec uitgerekend volgens mijn berekeningen ?
[/quote]
Toevallig! Ik ben als het goed is ook 31 december uitgerekend! ?

Ik zag toevallig op Facebook een berichtje van onze verloskundige, dat ze ook weer een 8 weken echo doen! Dus hoop dat ik snel wordt gebeld voor een nieuwe afspraak! ?

Terug
Bovenaan