December 2020

Alleenmaarjongens
Wat een leuke verrassing ! Geniet er maar met volle teugen van !

Ik heb gisteren in de ochtend wat bloedverlies gehad.  In de namiddag op controle mogen gaan.
Ons kindje was goed gegroeid en het hartje klopte stevig.
Al is er wel nog bloed/vocht te zien in de baarmoeder. Nu afwachten wat er zal gebeuren. Voor hetzelfde geld komt het van de moederkoek. Dat zou rond deze periode kunnen zijn... 
20 mei moet ik opnieuw op controle en momenteel in de gaten houden of ik nog bloed verlies of niet. Het worden lange dagen tot 20 mei..

[quote quote=10318930]Alleenmaarjongens Wat een leuke verrassing ! Geniet er maar met volle teugen van ! Ik heb gisteren in de ochtend wat bloedverlies gehad. In de namiddag op controle mogen gaan. Ons kindje was goed gegroeid en het hartje klopte stevig. Al is er wel nog bloed/vocht te zien in de baarmoeder. Nu afwachten wat er zal gebeuren. Voor hetzelfde geld komt het van de moederkoek. Dat zou rond deze periode kunnen zijn… 20 mei moet ik opnieuw op controle en momenteel in de gaten houden of ik nog bloed verlies of niet. Het worden lange dagen tot 20 mei..[/quote]
Wat schrikken zeg! Fijn dat je al op controle bent geweest en dat het hartje goed klopt en het kindje gegroeid is. Wat houdt het in als dit van de moederkoek komt? 

Dat zou bij deze termijn kunnen horen. 
Dan komt het van de bloedvaatjes van  de moederkoek die wat verplaatst bij het oprekken van de baarmoeder ..
Maar ik ben heel erg bang dat het daar niet van komt...  Vandaag nog wat bruine draadjes na het toiletbezoek en toch ook wel wat steekjes rechtsonder. 
Blijf bang dat het ondertussen aan het mislopen is. 

Hoi alleenmaarjongens,
Nog steeds licht bloedverlies.
Normaal moest ik van de gynaecoloog van wacht pas op 20 mei weer langskomen voor een controle maar mijn eigen gynaecoloog wil me morgen toch nog graag eens zien.
Hoe gaat het met jou ?
Ook heel erg aan het uitkijken naar volgende week ? ☺️
 Heb jij veel last van kwaaltjes ?

[quote quote=10319991]Hoi alleenmaarjongens, Nog steeds licht bloedverlies. Normaal moest ik van de gynaecoloog van wacht pas op 20 mei weer langskomen voor een controle maar mijn eigen gynaecoloog wil me morgen toch nog graag eens zien. Hoe gaat het met jou ? Ook heel erg aan het uitkijken naar volgende week ? ☺️ Heb jij veel last van kwaaltjes ?[/quote]
Spannend! Duim voor je dat alles oké is ? Zag dat je er ook al apart topic voor had geopend, hoop dat je daar wel al beetje gerust gesteld bent kunnen worden? 

Hier alleen veel buikpijn en nog wat misselijk. Buikpijn zullen waarschijnlijk wel de banden zijn. Baarmoeder was ook al vrij groot met laatste echo, aldus de verloskundige. Blijf wel het gevoel hebben dat iets niet klopt. Maar wat.. Maar goed, komende vrijdag telefonische intake afronden en week erna termijnecho. Hopen dat vriend dan mee mag. 
Riep in het begin dat ik het geslacht niet wilde weten. Nu wil ik het zo snel mogelijk weten haha. Na drie jongens zou een meisje wel écht leuk zijn.

Succes morgen! Laat je ons iets weten? 

[quote quote=10319991]Hoi alleenmaarjongens, Nog steeds licht bloedverlies. Normaal moest ik van de gynaecoloog van wacht pas op 20 mei weer langskomen voor een controle maar mijn eigen gynaecoloog wil me morgen toch nog graag eens zien. Hoe gaat het met jou ? Ook heel erg aan het uitkijken naar volgende week ? ☺️ Heb jij veel last van kwaaltjes ?[/quote]
Succes vandaag! Ik duim voor je ? 

Terug
Bovenaan