December 2020

@nansie wat fijn, zo'n mooie positieve test! Gefeliciteerd, ook voor de andere dames :D Slapen gaat bij mij wel redelijk, alleen ben wel erg moe. Mijn dochtertje slaapt sinds kort de nachten door en ik snapte niet waarom ik nog steeds zo moe was na een goede nacht, maar nu snap ik het ?

Vanmiddag helaas een heftige bloeding gehad. Wat kan een mens zich dan ellendig voelen zeg. Helaas...
Ik hoop dat bij jullie alles goed mag gaan en jullie een mooie en gezonde zwangerschap zullen hebben. 

@Sandra mijne staat op 15 april, dus dat is ook al best snel ? ik heb de miskramen niet laten onderzoeken. We hadden beiden zoiets van: we zijn 2 keer achter elkaar zwanger geworden dus een 3e keer lukt vast ook wel. Als het nu mis zou gaan dan willen we het wel laten onderzoeken. Maar waarschijnlijk is het gewoon pech geweest! 
@nansie ik heb eigenlijk precies hetzelfde! Ik werk nu thuis en zit hele dagen onder een kleedje omdat ik het steeds zo koud heb! En dat slapen is ook herkenbaar, dat gaat nu wel iets beter. Alleen doen m'n borsten nu zo'n zeer dat ik steeds wakker wordt wanneer ik draai in bed hahah?
@clauclau: wat ontzettend naar voor je meid ☹️ veel sterkte! Ben je er zeker van dat het een miskraam is? 

Ahhh ClauClau dat meen je niet ? wat ontzettend klote! Heel veel sterkte!
Nansie gefeliciteerd! Heerlijk zo'n knaltest!
Julie-V begrijpelijk hoor! Fijn dat het ook zo vlot achter elkaar gelukt is. We gaan er nu ook gewoon vanuit dat je dat niet meer hoeft te laten onderzoeken ?

Heel veel sterkte ClauClau. Dat moet je wel even verwerken. 

En het koud hebben... heel herkenbaar, terwijl ik de eerste nachten het steeds zo warm had. Dat was ook niet normaal. Het slapen gaat op zich, maar ik droom heel sterk. En dan voel je je ook niet echt uitgerust. Als ik twee uur op ben, dan komt al het verlangen naar mijn bed.

Terug
Bovenaan