December 2020

[quote quote=10322289]@cheffie amai wet hevig. goed dat je toch nog kon langsgaan en ze je gerust konden stellen. soms is loslaten moeilijk. maar nu je het kleine minitje hartje hebt gezien. zal wel wat zorgen wegnemen ! dikke knuffel[/quote]
Ik ben gewoon best wel bang. In februari had ik ook 2 weken voor de miskraam een keer bloedverlies dus ben bang dat het nu weer gebeurd ook al heb ik gisteren meteen een positieve  controle gehad en zei de vk dat het er goed uit ziet.

toch best positief proberen te blijven denken. ook voor jezelf maar ook voor je kleintje. wanneer is je volgende echo nu? 

Dinsdag mogen we weer gluren! Termijnecho in de avond. Benieuwd waar de datum nu op gezet zal worden. 
verloskundige had al bovenaan mijn dossier gezet dat ik het geslacht niet wilde weten.. nu ik me bedacht heb is ze net zo nieuwsgierig haha. Dames van die praktijk zijn écht geweldig. (Iedere controle bestaat normaal ook uit een echo. Gewoon omdat het zo leuk is even naar de kindjes te kijken?) 

Hoe gaat het bij iedereen qua symptomen? Hier heeft vriendlief volgens mij nesteldrang en last van zijn hormonen. Die wilt het hele huis even omgooien en verbouwen. Is nu zelfs nieuwe meubels halen omdat ik zei dat ik alle wat anders in wilde richten ??‍♀️? (lees: er staan nu dus twee banken in de woonkamer omdat hij hals over kop de bank is gaan halen die we wilden hebben..??‍♀️)

[quote quote=10322446]toch best positief proberen te blijven denken. ook voor jezelf maar ook voor je kleintje. wanneer is je volgende echo nu?[/quote]
8 juni. Over 3 weken.

[quote quote=10322667]Dinsdag mogen we weer gluren! Termijnecho in de avond. Benieuwd waar de datum nu op gezet zal worden. verloskundige had al bovenaan mijn dossier gezet dat ik het geslacht niet wilde weten.. nu ik me bedacht heb is ze net zo nieuwsgierig haha. Dames van die praktijk zijn écht geweldig. (Iedere controle bestaat normaal ook uit een echo. Gewoon omdat het zo leuk is even naar de kindjes te kijken?) Hoe gaat het bij iedereen qua symptomen? Hier heeft vriendlief volgens mij nesteldrang en last van zijn hormonen. Die wilt het hele huis even omgooien en verbouwen. Is nu zelfs nieuwe meubels halen omdat ik zei dat ik alle wat anders in wilde richten ??‍♀️? (lees: er staan nu dus twee banken in de woonkamer omdat hij hals over kop de bank is gaan halen die we wilden hebben..??‍♀️)[/quote]
Wat ontzettend fijn als is dat hè als je bij een hele fijne verloskundige praktijk zit. Ik heb tot nu toe ook alleen maar positiviteit erover. 
Je vriend is goed bezig ;-) het kan maar klaar zijn!

[quote quote=10322678] Wat ontzettend fijn als is dat hè als je bij een hele fijne verloskundige praktijk zit. Ik heb tot nu toe ook alleen maar positiviteit erover. Je vriend is goed bezig ? het kan maar klaar zijn![/quote]
De woonkamer is ontploft, oeps. Vriend is nogal van het 10 dingen tegelijk doen waar ik liever een stappenplan heb ? Even zitten huilen net. Lang leve hormonen. 

Woehoe alweer mogen gluren naar onze kleine druktemaker! Én alweer vooruit gezet. 2 december uitgerekend. Zo zijn we van 18 december naar 2 december gegaan. Vreemde cyclus ofzo? 

was weer druk met de navelstreng bezig maar terwijl zij aan meten was kon ik totaal niet om de nub heen. Erna heeft ze ook nog gekeken want "het" lag perfect. Platter dan plat! Ik ga nog niet té enthousiast zijn want je weet maar nooit maar hey, 50/50 ? (al riep ik erna nogal blij tegen vriendlief ER HANGEN WAARSCHIJNLIJK ECHT GEEN BALLEN AAN VRIEND!) ??

[quote quote=10323581]Woehoe alweer mogen gluren naar onze kleine druktemaker! Én alweer vooruit gezet. 2 december uitgerekend. Zo zijn we van 18 december naar 2 december gegaan. Vreemde cyclus ofzo? was weer druk met de navelstreng bezig maar terwijl zij aan meten was kon ik totaal niet om de nub heen. Erna heeft ze ook nog gekeken want “het” lag perfect. Platter dan plat! Ik ga nog niet té enthousiast zijn want je weet maar nooit maar hey, 50/50 ? (al riep ik erna nogal blij tegen vriendlief ER HANGEN WAARSCHIJNLIJK ECHT GEEN BALLEN AAN VRIEND!) ??[/quote]
Ooooow! Wat fijn! Had jij een onregelmatige cyclus? 2 weken is nogal wat! ? Maar superfijn dat het goed gaat daarbinnen! ?
Ik duim voor je mee!! ??

Terug
Bovenaan