December 2020

Hehe dat gaat goed !
Ik ben ook wel doodop, maar ik slaap ook slecht 's nachts. Kruip er ook steevast om 21u in. ?
Fijn dat je toch genoten hebt van je werkdag.? + Die extra energie zal ook wel deugd doen.

Vanavond ineens wat bloedverlies. Niet helderrood maar ook niet donkerbruin. Ik heb in februari al een miskraam gehad dus heb meteen de vk gebeld en mocht net al langs komen voor een echo. Hartje klopte nog goed, zelfs hartje gehoord en bewoog goed. Ik ben van de ene kant opgelucht maar ik ben ook zo bang nog. :( 

[quote quote=10321889]Vanavond ineens wat bloedverlies. Niet helderrood maar ook niet donkerbruin. Ik heb in februari al een miskraam gehad dus heb meteen de vk gebeld en mocht net al langs komen voor een echo. Hartje klopte nog goed, zelfs hartje gehoord en bewoog goed. Ik ben van de ene kant opgelucht maar ik ben ook zo bang nog. ?[/quote]
Wat fijn dat je meteen langs mocht komen én je het hartje hebt kunnen horen en zien! Probeer je daar even aan vast te houden. Je hoort/leest vaker over bloedverlies en dat alsnog alles oké is. 

knuffel!?

hoi dames
het is al weer een paar weken geleden dat ik nog iets geschreven heb in deze groep. ik lees best nog wel wat mee. maat had zo even nood aan mijn eigen bubbel zeg maar.. 
ik ben nu 11+1. en vroeg me af of sommige dames ook soms last hebben van wat kleine steekjes in de onderbuik? kan dit al bandenpijn zijn? 

Hallo Molli, 
Ik ben 11w+3 en heb afgelopen maandag deze vraag gesteld aan mijn vk en dit zijn inderdaad de banden. Sommige vrouwen hebben daar wat vroeger last van zei ze.
Niks om je zorgen over te maken. 

@cheffie amai wet hevig. goed dat je toch nog kon langsgaan en ze je gerust konden stellen. soms is loslaten moeilijk. maar nu je het kleine minitje hartje hebt gezien. zal wel wat zorgen wegnemen ! dikke knuffel

[quote quote=10322286]@cheffie dank je wel. was best wel eng. zo had ik dit ook een keer als ik moest niezen. spannend allemaal he =D[/quote]
Ja de eerste keer schrok ik ook even! ;-) 

Terug
Bovenaan