December 2020

[quote quote=10320499]Hihi, @Alleenmaarjongens Kan me goed voorstellen dat een meisje erg leuk zou zijn na 3 jongens! ?[/quote]
Oh man.. ik droom van alles roze.. Jurkjes, spulletjes, draagdoeken.. Vriend van een honkbalknuppel hahaha! 
Het is jammer dat de nub nu nog kan veranderen want die was dus enorm goed te zien op de echo.. ?? Ben volgens mij nog nooit zo ongeduldig geweest en heel snel terug gekomen op het pas tijdens de bevalling erachter komen ?

Hallo allemaal , 
Bedankt voor de steun !
De dames in het andere topic hadden me ook al wat meer kunnen geruststellen.
Gisteren had ik nog bloed en stolsel verloren maar net de echo gehad en alles is goed !
We hebben een vechtertje ! ???
Het bloed in de baarmoeder is bijna helemaal weg  en ons kleintje is mooi verder gegroeid. En heeft een mooie hartslag. ?
De bloeding was nu bijna niet meer te zien  en wat er nog zichtbaar was zal nu eerder wegtrekken zoals een blauwe plek. 
Nu toch al met een geruster hart naar de 12w echo en  een nipt test binnen een maand ?.
Alleenmaarjongens ik hoop dat tegen dan onze  mannen inderdaad weer mee mogen.
Neem maar voldoende rust als je zoveel last ondervindt.
Wij gaan via de nipt het geslacht te weten komen. Langs de ene kant zou ik het niet willen weten en me willen laten verrassen maar langs de andere kant zijn we slecht in keuzes maken.. dus een naam zoeken zal misschien toch makkelijker zijn ?.
Die roze kleedjes ! Zalig ! ?
Hoe gaat het met jou miniburgers ? ?

Liefje wat fijn dat alles goed is! Ben wel een beetje jaloers dat je in België de nipt met geslacht kan doen en in NL niet haha. 
Alleenmaarjongens ik snap dat je een voorkeur hebt. Ik heb 1 zoontje en zou het nu al leuk vinden om er een dochter bij te krijgen. Dit wordt ons laatste kindje en dan heb ik er van ieder 1? maar aan de andere kant is een jongen erbij misschien leuker voor mn zoontje dus het is hoe dan ook goed. Ben al zo gelukkig dat ik nog een kindje krijg. Mn man wilde het heel lang bij eentje houden. Zijn kinderwens was al vervuld toen hij een zoon kreeg.
Met hoeveel weken zag je die echo met nub? Want de nub zie je helaas pas vanaf 12 weken. Daarvoor is het altijd een meisjesnub. Je kan wel naar de skull kijken.
Ik heb volgende week mn eerste echo.. tel de dagen af.

[quote quote=10320896]Hallo allemaal , Bedankt voor de steun ! De dames in het andere topic hadden me ook al wat meer kunnen geruststellen. Gisteren had ik nog bloed en stolsel verloren maar net de echo gehad en alles is goed ! We hebben een vechtertje ! ??? Het bloed in de baarmoeder is bijna helemaal weg en ons kleintje is mooi verder gegroeid. En heeft een mooie hartslag. ? De bloeding was nu bijna niet meer te zien en wat er nog zichtbaar was zal nu eerder wegtrekken zoals een blauwe plek. Nu toch al met een geruster hart naar de 12w echo en een nipt test binnen een maand ?. Alleenmaarjongens ik hoop dat tegen dan onze mannen inderdaad weer mee mogen. Neem maar voldoende rust als je zoveel last ondervindt. Wij gaan via de nipt het geslacht te weten komen. Langs de ene kant zou ik het niet willen weten en me willen laten verrassen maar langs de andere kant zijn we slecht in keuzes maken.. dus een naam zoeken zal misschien toch makkelijker zijn ?. Die roze kleedjes ! Zalig ! ? Hoe gaat het met jou miniburgers ? ?[/quote]
Wat fijn! Nu kun je misschien iets meer genieten? Toch aftellen naar de volgende echo natuurlijk haha. Ben blij dat ze die hier in de praktijk vaak doen! 

@Liefje: Wat onwijs fijn dat je weer wat gerust bent gesteld! Mooi om te lezen, want die spanning zal wel niet te houden zijn! 
Met mij gaat het op zich wel goed, behalve dag ik echt extreem moe ben... Maar dan wel echt extreem! Morgen mag ik, na 8 weken, weer voor de klas staan en lesgeven, vind ik ook wel weer heel spannend, hoor! Maar dat komt vast goed! 

Juliaaa je zal nu wel aftellen naar die eerste echo ! Veel succes volgende week meid !
Alleenmaarjongens Ja enorm ! Ik merk nu na 4uurtjes duidelijkheid al een enorm verschil ?. Ben weer volledig kalm. 
Ja fijn als je op tijd eens mag langs gaan voor een echo. Hier in de omstreken doen de verloskundigen geen echo's. Deze krijg je enkel in het ziekenhuis.
Miniburgers De spanning werd me gisteren wel echt even te veel! 
Veel succes morgen ! Ik herken de vermoeidheid. Ook de hele dag moe en 's nachts niet in slaap raken ? ?

[quote quote=10320949]@Liefje: Wat onwijs fijn dat je weer wat gerust bent gesteld! Mooi om te lezen, want die spanning zal wel niet te houden zijn! Met mij gaat het op zich wel goed, behalve dag ik echt extreem moe ben… Maar dan wel echt extreem! Morgen mag ik, na 8 weken, weer voor de klas staan en lesgeven, vind ik ook wel weer heel spannend, hoor! Maar dat komt vast goed![/quote]
Vitamines willen daar ook nog wel eens bij helpen, die vermoeidheid. Althans bij mij wel ? (ik slik dan wel veel los ipv een A tot Z potje)

@Liefje: Ik snap wel dat de spanning je een beetje teveel kan worden... Nu hopelijk wat meer genieten!
Mijn eerste werkdag ging goed en het lijkt ook wel of ik vandaag ineens meer energie had dan in al die weken thuis. Dus hopelijk een goed begin! Op zich slaap ik ‘s nachts ook goed, behalve dat ik een aantal weken erg licht slaap... Ik hoor ‘s nachts echt veel, zelfs mijn eigen adem die door mijn neus piept vanwege een droge neus! ? Ik lig ‘s avonds op tijd in bed (tussen 20.00u - 21.00u) maar kijk dan nog tv/Netflix ? Vanmorgen ging de wekker om 6.00u en ik lig nu al wel lekker in bed,,’aar ben niet zoooooo moe dat ik mijn ogen niet kan openhouden! Dus.... het gaat de goede kant op, morgen weer een dag! ?

Terug
Bovenaan