December 2022

Mijn NOD is aankomende vrijdag of zaterdag, en heb net een action zwangerschapstest gedaan. En die was al echt positief  dus denk dat Ik ook zwanger ben. Dit was pas onze 2e ronde dus moet nog even wennen hoor! Ik ben 30 en mijn vriend 31, we hebben al 1 dochter die is nu 18 maanden, toen was het de 8e ronde raak. Dus had niet gedacht zo snel.  Vind zelf december de minst mooie maand haha, hoe vinden jullie dat? Ik ben dan rond 20 december uitgerekend denk ik? Heb onregelmatige cyclus. Hoop niet 1e kerstdag ofzo bevalling haha.   Gefeliciteerd allemaal!  Hopelijk gaat alles goed de komende tijd!

Allemaal gegeliciteerd. ?

Hier ook een positievetest. Denk zelf half december. Eind april na de vk toe. Spannend heb totaal geen symptomen dat ik zeg ben zwanger. Kan natuurlijk nog komen. Enige is wat lichte krampjes soms rond de schaamstreek.

Gefeliciteerd allemaal! Ik had gisteren ook een postitieve test dus ben voorzichtig blij! Mocht het allemaal goed blijven gaan halverwege december. Ik merk vooral een hele opgeblazen buik haha. 

Ik moet de vk nog bellen, ben benieuwd! Wordt ons 1e kindje :) 

Hebben jullie al afspraak gemaakt bij de Verloskundige?  Ik heb me eergisteren aangemeld dus ze zullen me volgende week wel bellen of mailen. 
Heb wel meteen echobureau hier in de buurt gemaild met 13 weken afspraak. Helaas had ze in juni nog maar 2 data beschikbaar. Rest allemaal al vol? dus misschien tip om daar alvast naar te kijken mocht je dat willen. Veel verloskundige kunnen die nog niet zelf doen omdat dat net nieuw is. 

Hier 9 december uitgerekend! 
Een zoontje van 3 en vorig jaar 2 miskramen achter elkaar gehad..Feb. en Maart.
Vind het heeeeel eng! 
Wanneer gaan jullie je aanmelden bij de verloskundige ? 
Omdat het vorig jaar dus mis is gegaan durf ik me pas met 6 weken aan te melden ?

Terug
Bovenaan