December 2022

TWD, ik bedacht dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn door misselijkheid.. elke zwangerschap weer feest! ?

@twd ik nog geen klachten maar ben ook echt nog maar net zwanger. Afgelopen vrijdag was pas mijn Nod haha. Maar vorige zwangerschap had ik ook niet echt klachten in eerste trimester. Heb wel vandaag en gisteren een middagslaapje gedaan van halfuurtje haha tegelijk met mijn dochter van 1.5

Hallo allemaal en gefeliciteerd aan jullie allen! Ik ben hier ook nieuw en gisteren was mijn NOD, vandaag getest en blijkt het positief te zijn! Het is ons eerste kindje dus alles is heel nieuw voor ons. Tot nu toe voelde ik mij nog prima, nergens echt last van, ik dacht echt dat ik mijn menstruatie ging krijgen want ik had wel krampen maar blijkt het meteen raak te zijn! We zijn pas 2 maanden bezig om zwanger te geraken dus het is heel snel gebeurd!
Ik had even opgezocht en normaal zou 19 december mijn uitgerekende datum zijn!
Groetjes, JeMachi

Spannend dames.

Ik mag begin mei na de vk. Ook gelijk een echo.

Hebben jullie veel last van zwangerschapskwalen?

Is misschien leuk om een fb groep te maken. En dan op privé zetten?

Beste allemaal
Ik ben uitgerekend voor 7 december maar heb sinds maandag bij het afvegen soms bruinverlies. Gyne zei dat het niet erg was als het niet doorzet. Ik ben vreselijk bang want in november miskraam gekregen na 1 dag bruinverlies. Ik weet niet wat ik moet denken en voelen...nog dames die dit hebben en wel goede afloop hebben gehad ?

Hallo lieve dames,
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen!
Ook hier een positieve test en uitgerekend rondt 18 december. Nadat we onze eerste afspraak in het ziekenhuis hebben gehad na ruim een jaar proberen is het dan nu toch eindelijk zover! Zo onwerkelijk nog! Door het goede nieuws in het ziekenhuis en de twee weken tussen ovulatie en positieve test overal ooievaars tegen te komen kreeg ik er wel echt vertrouwen in! Nu weinig symptomen, dus dat maakt me wel weer onzeker. Normaal mega gevoelige en grotere borsten in 2e deel van cyclus en nu nergens last van.. herkennen andere dit ook? Heb ook veel menstruatie achtige krampjes, maar geen bloedverlies. Het feit dat ik nu niet ongesteld ben geeft mij het meest vertrouwen! 

Hoi hoi,
gefeliciteerd allemaal!!
ik had op 01-04 mijn positieve test en vandaag als het goed is dus 6 weken zwanger en uitgerekend op 9-12.
Helaas eerder een miskraam gehad met 12 weken. Dit was ondertussen alweer 4 jaar geleden. Bij de eerste echo klopte het hartje wel alleen zou ik 8 weken zwanger moeten zijn en gaf de grote van het embryo aan dat ik pas rond de 6 weken was. Bij de termijn echo klopte het hartje helaas niet meer. 

Ondertussen mijn afspraken met verloskundige ingepland en gevraagd om een extra 8 weken echo die op 29 april staat gepland! Vervolgens de termijn echo op 17 mei. Alles in de praktijk van de verloskundige. 

Ik vind het heel spannend maar probeer wel van het goede uit te gaan!! 
De week voor en na mijn test was ik heel moe en had pijnlijke borsten. Nu voel ik me eigenlijk weer volledig normaal. Hoe is dit bij jullie? 

@kuikentje ja is wel heel leuk een privé facebook, heb ik ook met mijn eerste dochter. Heel handig als je vragen hebt enzo haha. 
Gefeliciteerd dames, hopelijk komen er steeds meer bij, zo gezellig! 
En wat extra spannend als je al eens een miskraam hebt gehad. Heel spannend. Kwa klachten heb ik alleen vermoeidheid,  maar avonds juist niet moe. En wat buikkrampen soms. Maar niet echt klachten dus.

Terug
Bovenaan