December 2022

Wow wat heftig zeg!  Snap dat het dan heel erg spannend is. Na wat voor tijd kreeg je toen een miskraam? Ben je nu al na je NOD?  
Ik heb via de website het aanmeldformulier ingevuld bij de verloskundige afgelopen woensdag. En dan nemen zij contact met je op,

Hoi, gefeliciteerd allemaal! Hier gisteren NOD en vandaag positieve test! Het is nummer 3 en komt ontzettend onverwacht! We hadden geen anticonceptie en lieten het een beetje op zijn beloop en vermeden de vruchtbare dagen, maar wel zwanger nu! Ontzettend welkom hoor! Volgens eigen berekening 15 december uitgerekend!

Gefeliciteerd allemaal! 

Ik ben op 21 feb positief getest met een vrij vroege digitale test (heel vaag lijntje) vervolgens op 22 feb een digitale test die 1-2 weken aangaf... 
Ik ben morgen precies 6 weken zwanger.. op 26 april hebben wij met 8 weken en 1 dag onze eerste echo. Ik merk dat ik heel onzeker ben en dat ik bij elk kwaaltje allemaal forums afstruin.. 
fijn om nu een forum te hebben gevonden voor dec 2022... als ik het goed bereken is de uitgerekende datum 5 december voor mij. 

Ik heb ook af en toe bij afvegen roestbruin verlies soms licht roze en soms donkerbruin het is erg minimaal maar maak mij er zo'n zorgen over, dit is mijn eerste kindje en ook eerste zwangerschap. 

Iemand die mij uit ervaring wat gerust kan stellen? 

@kaylee oh wat spannend dat je soms wat bloedverlies hebt. Ik had tijdens mijn 1e zwangerschap 1x bloed tijdens afvegen. Verloskundige zei is heel normaal. Ik moest ervan huilen op mijn werk haha was toen 15 weken ofzo.  Maar een collega had het wekelijks tot het einde van zwangerschap zei ze. Dus komt wel vaker voor. Maar het is sowieso spannende tijd wachten op die 1e echo. 

Dankje voor je reactie,
Ja ik lees dat veel… maar er is geen pijl op te trekken inderdaad. Gelukkig heb ik geen last van buikpijn/ernstige krampen en is het ook alleen met afvegen zo af en toe.

Het is afwachten en hopen dat het allemaal goed mag gaan. Ik tel de dagen tot de eerste echo af ??

Gefeliciteerd allemaal

Ik heb 22 april intake bij de VK
9 mei de termijnecho
Ben vandaag 6 weken zwanger.

Jullie last van kwaaltjes? Ik ben sinds een week de hele dag misselijk en vreselijk moe, al zal het bij dat laatste ook niet helpen dat de jongste slecht slaapt en ik dus ook.

Hoi, mijn intake is 29 april en dan ook meteen een eerste echo... Ben super benieuwd! Wanneer mogen jullie?

Terug
Bovenaan