TWD gelukkig valt het mee en is de 20 weken echo helemaal goed!!
Jennifer-Naomi van harte gefeliciteerd. Zal nog spannend worden of het 2022 of 2023 wordt dan!
IrisOfferman spannend is die 20 weken echo hè, ik snap je helemaal. Ik vond het dit keer ook weer spannend al hielp de goede NIPT en 13 weken echo ook weer mee en wisten we het geslacht ook al. Super bijzonder om je kindje te voelen he! En heel veel beterschap, hopelijk helemaal op tijd herstel voor je echo.
Hier gaat het prima, zijn gangetje! Ben 20+4 en komende week nog 2.5 dag werken en dan lekker een ruime 2 weken ertussenuit.
Het gaat nu wel echt snel, hebben nog niks aan haar kamer gedaan (wel wat ideetjes nu) terwijl we bij de oudste die al zowat af hadden rond deze termijn. Leuk dat verschil. Uiteindelijk maakt het geen zak uit aangezien ze naar alle waarschijnlijkheid toch de eerste 6 maanden bij ons op de kamer zal slapen, maar toch vind ik het wel fijn om een kamertje te gaan maken, maakt het toch echter. Hebben jullie al kamer ideetjes? Wij willen een muur oudroze schilderen, waarschijnlijk alleen de onderste helft. En dan een behangcirkel van Pimpelmees ophangen, die vind ik zoo mooi.
Verder waarschijnlijk dezelfde Hemnes commode als bij de oudste, gewoon een fijn ding.
Wel nog op zoek naar een fijne stoel voor het geven van borstvoeding, de oudste heb ik 20 maanden gevoed dus ik hoop nummer 2 ook in ieder geval het jaar te halen. Dan is een fijne stoel met leuningen op de juiste hoogte wel echt een must!