December 2022

@runbabyrun

Op een dikke knie na alles goed, 20 weken echo vandaag was nog extra bevestiging.
Loopt ongeveer 1 a 1,5 week voor qua groei. Dat deden 2 van de 3 andere kinderen ook dus niet nieuw voor ons.

Hi allemaal, hoe gaat het met jullie?
Ik ben inmiddels 19 weken en vind het zo snel gaan!
Volgende week de 20 weken echo en ondanks dat we een goede 13 weken echo hadden, vind ik het toch een beetje spannend. Maar heb er ook weer heel veel zin in om haar weer te zien.
Volgens mij voel ik haar ook, dat vind ik wel echt heel speciaal!

Eerst nog even opknappen want ik heb sinds zondag Corona ?. De klachten vallen gelukkig mee, maar meer dan op de bank liggen gaat even niet, dus daar neem ik het maar van.

TWD gelukkig valt het mee en is de 20 weken echo helemaal goed!! 
Jennifer-Naomi van harte gefeliciteerd. Zal nog spannend worden of het 2022 of 2023 wordt dan!
IrisOfferman spannend is die 20 weken echo hè, ik snap je helemaal. Ik vond het dit keer ook weer spannend al hielp de goede NIPT en 13 weken echo ook weer mee en wisten we het geslacht ook al. Super bijzonder om je kindje te voelen he! En heel veel beterschap, hopelijk helemaal op tijd herstel voor je echo.
Hier gaat het prima, zijn gangetje! Ben 20+4 en komende week nog 2.5 dag werken en dan lekker een ruime 2 weken ertussenuit. 
Het gaat nu wel echt snel, hebben nog niks aan haar kamer gedaan (wel wat ideetjes nu) terwijl we bij de oudste die al zowat af hadden rond deze termijn. Leuk dat verschil. Uiteindelijk maakt het geen zak uit aangezien ze naar alle waarschijnlijkheid toch de eerste 6 maanden bij ons op de kamer zal slapen, maar toch vind ik het wel fijn om een kamertje te gaan maken, maakt het toch echter. Hebben jullie al kamer ideetjes? Wij willen een muur oudroze schilderen, waarschijnlijk alleen de onderste helft. En dan een behangcirkel van Pimpelmees ophangen, die vind ik zoo mooi. 
Verder waarschijnlijk dezelfde Hemnes commode als bij de oudste, gewoon een fijn ding.
Wel nog op zoek naar een fijne stoel voor het geven van borstvoeding, de oudste heb ik 20 maanden gevoed dus ik hoop nummer 2 ook in ieder geval het jaar te halen. Dan is een fijne stoel met leuningen op de juiste hoogte wel echt een must! 

@runbabyrun heb net meteen even dat behang van pimpelmees opgezocht. Wat mooi! Wordt denk ik een heel leuk kamertje!
Wij verhuizen binnenkort en dan ga ik eens kijken naar het inrichten van het kamertje. Bij de tweede heb ik dat helemaal niet van te voren gedaan, omdat nummer 1 7 maanden bij ons op de kamer heeft geslapen in een cosleeper. Nummer 2 heeft nog langer op onze kamer geslapen.
Als iemand inderdaad een goede tip heeft voor een fijne stoel om in te voeden dan zou dat super fijn zijn. Heb wel een stoel op de kamer van mijn jongste, maar die heb ik nooit echt heel fijn gevonden.
Hoe voelt iedereen zich verder?
Ik voel me niet zo heel lekker. Veel moe en nog steeds overgeven. Maar heb nu vakantie, dus misschien dat dit wat gaat helpen!

Ik ben aan twijfelen over een cosleeper.
Wij hebben een boxspring is dat dan wel handig?

Verder zal ze straks de.kamer delen met grote zus die in de periode rondom de.geboorte 4 wordt en naar school gaat.

Ik twijfel of ik het ledikant bij ons of bij haar zet, bij haar dan moeten we een cosleeper. Zo kan ze er vast een beetje aan wennen dat ze haar kamer moet delen misschien.
Het is wel de bedoeling dat ze pas.bijelkaar komen als de baby s'nachts doorslaapt en ze wat gewend is aan het naar school gaan.

Hoihoi! mijn naam is Kim! 30 December uitgerekend. We krijgen een meisje! 

Ik kan niet wachten op dingen in te slaan. zijn jullie er al mee bezig ( ik ben vrijdag 18 weken) maar kan echt niet wachten hihi

Terug
Bovenaan