December Baby

Bbtje dat snap ik!! ik zit me ook echt in te houden om niet nog een test te doen (want zo weinig kwaaltjes), maar ben ook bang dat ie dan lichter is en dat ik daar dan weer over in ga zitten! had je wel met ochtend urine gedaan? misschien morgen ochtend nog eens en dan met dezelfde als waar je de 1e mee hebt gedaan? want wat je zelf ook al zegt, nu is het ook een ander merk! of je kan nog de digitale doen van clear blue, die geeft beter aan HOELANG je zwanger bent dan alleen zo'n test om te meten OF je zwanger bent.

Bbtje en Loethe
Hier precies het zelfde. Eerste test was minimaal streepje 2 dagen later iets donkerder maar ook minimaal. Weinig klachten behalve gevoelige borsten en last van zeurende pijn in mn onderrug. Steken in mn buik zijn weg. 
Ik heb de 26e een afspraak staan bij de verloskundige voor een echo en heb haar nog gevraagd of het verstandig is om een test te doen omdat hij niet super positief was. Ze gaaf aan dat een positieve test positief is en het je alleen maar onzekerder kan maken als hij niet aan je verwachting voldoet. 
Twijfel zelf nog steeds of ik er wel of niet een ga doen omdat het me al zo onzeker maakt.
Ik denk dat er veel meiden jaloers zijn op t feit dat we ons nog zo goed voelen. Zijn er genoeg die meteen hartstikke ziek zijn en wat niet is kan nog komen.. Overal wordt gezegd dat je misselijk moet zijn als je zwanger bent, maar dat is echt persoonlijk. Mijn moeder had al haar zwangerschappen nergens last van. Dus ik probeer de knop om te zetten dat ik een van de gelukkige ben die zich tot nu toe goed mag voelen en proberen te genieten van het kleine wondertje wat er groeit.? Maar lukt nog niet altijd.. haha

Hallo allemaal :)
Als eerste heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap allemaal :) Zo leuk om hier dit topic te zien en te lezen. Afgelopen Vrijdag zei mijn vriend opeens tegen me "ik denk dat je zwanger bent"... Ik begon te lachen en verklaarde hem voor gek, maar we wisten beide dat ik een paar dagen over tijd was. Toch is dat in het verleden wel eens vaker geweest bij stress en dergelijke dus ik weet het daar aan. Maar ik had vorige week al de hele week buikkrampen, zo erg heb ik die anders nooit. Ik was ook wazig en er met mijn hoofd niet bij en opeens drong het tot me door dat het wel eens zo kon zijn. Door omstandigheden konden we pas afgelopen maandag, 1 April testen en ik keek eerst. De test gaf aan dat ik zwanger ben en ik kon er alleen maar naar staren. Na 30 seconden vroeg mijn vriend "mag ik ook eens kijken?" Hahaha ;)

Ik heb ook een internet berekening gedaan en ik zou ook 4 December uitgerekend zijn van ons eerste kindje. Aanstaande Vrijdag gaan we even naar de huisarts om over vervolg stappen te praten zoals, wat is nu de beste voeding? Wanneer moeten we contact opnemen met een verloskundige? Moet ik nu meteen beginnen met het slikken van Foliumzuur?
Ik ben super blij dat ik dit forum heb gevonden en vind het leuk om dit alles met jullie te delen. Hebben jullie tips over voeding, slikken van Foliumzuur en andere dingen?
Het is mijn eerste kindje en ja het is wel spannend. Ik merk wel dat ik het af en toe wat warmer heb dan normaal, maar kan dan ook opeens weer koud zijn. Ook houden de buikkrampen af en toe aan maar wat ik vooral heb is dat ik 's nachts wakker kan worden en dan misselijk ben. Soms zakt het na een tijdje weg en andere keren moet ik er even uit en een kopje thee drinken. Ook slaap ik minder vast dan voor mijn zwangerschap. Herkennen jullie dit?
Oh jee alweer een heel verhaal maar ik ben ook zo blij en enthousiast ;) Voor nu nogmaals gefeliciteerd allemaal en ik hoop op een leuke tijd hier.
Liefs,
N

Hallo nieuwe dames en van harte gefeliciteerd! Er is een FB groep gemaakt als jullie hierbij willen kunnen jullie mij eenn prive berichtje sturen. Kimberley Orizand 

@ niesam
je kunt meteen starten met foliumzuur. Je hebt de kleine pilletje of de capsules (daaruit ook vitamine d bij). Drogist kan je vast helpen. 
Geniet ervan 

Hallo Allemaal,
Iedereen gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ook ik mag bij de december baby groep! Want ook ik ben zwanger!
even wat over mezelf, ik ben 25 jaar en heb samen met mijn vriend (26) al een dochtertje van 2,5 jaar. nu mochten wij afgelopen vrijdag weer positief testen! dus nu heerlijk zwanger van de Tweede!! wat voelt dit weer bijzonder. wij hebben het geluk dat het bij ons heel snel mag lukken. jammer genoeg lees ik dat sommige dit niet hebben, hopelijk mogen we allemaal bevallen in december van 1 of misschien sommige wel 2 prachtige wondertjes!
ik heb zelf een berekening gedaan en ben uitgerekend op 12 december. op 29 april hebben wij onze eerste echo met 8 weken.
ik voel me wel heel erg zwanger, heb ook last van kwaaltjes. Mijn borsten doen erg veel pijn en zijn ook enorm aan het groeien dit had ik bij mijn 1e zwangerschap ook heel erg ben toen in me zwangerschap van cup A naar cup E gegaan dus hoop dat dit nu niet het geval is!haha
verder ben ik ook bij deze zwangerschap erg misselijk.

Hopelijk heeft iedereen een fijne zwangerschap!
Super leuk dat dit topic er is, leuk om jullie ervaringen te lezen.

Liefs N.

Hoi, 

Ik ben nieuw op dit forum. Heb vandaag ook bij een ander forum onderwerp gereageerd.
Allereerst onwijs gefeliciteerd!!!! De eerste hobbel is genomen, een positieve test! Nu op naar de volgende mijlpaal onze eerste echo's. Zo spannend dat wachten, is alles goed? 
Ik ben rond 5 december uitgerekend, eigen berekening. Zit in de MM en ben zwanger geworden dmv clomid en pregnyl. Heb een zoon v 4 jaar en ben vorig jaar gevallen met ruim 20 weken van onze dochter. Zij had trisomie 18. Door de nipt test is alles aan het rollen gegaan. 
Mijn eerste zwangerschap ben ik onbevangen doorgekomen. Nu vind ik alles spannend en ben ik pas gerust als ik uiteindelijk ook een positieve 20wk echo heb gezien... Maargoed... Eerst volgende stap: kloppenhartje en een passende groei van de baby bij 8 weken. Ik heb 29 april de echo, ben dan zo'n 8wk4dg. 
Het lijkt mij leuk elkaar te volgen, kan wel wat afleiding gebruiken. ;-) 

Terug
Bovenaan