December Baby

Hi, ik ben ook in december uitgerekend :) 
Best wel bang dat het fout gaat, heb paar maanden geleden een miskraam gehad :( maar we houden de moed erin, heb er zoveel zin in! Gefeliciteerd hier iedereen!

Hallo dames,
ik ben ook in december uitgerekend. 13 december volgens de berekeningen. 30 april eerste echo. Gefeliciteerd iedereen en dat we allemaal een fijne zwangerschap mogen hebben !! 

[quote quote=10188293]Hallo dames, ik ben ook in december uitgerekend. 13 december volgens de berekeningen. 30 april eerste echo. Gefeliciteerd iedereen en dat we allemaal een fijne zwangerschap mogen hebben !![/quote]
Ik ben ook volgens mijn berekening 13 dec uitgerekend, is tevens verjaardag van mijn zoontje ?
26 april eerste echo

Hoi allemaal,
ik heb vanmorgen ook een positieve test gehad! Ik kan het bijna niet geloven dus ik ga er straks nog eentje te halen om dinsdag te testen, aangezien ik maandag pas mijn nod heb dus eigenlijk een beetje te vroeg getest heb maar er is wel echt een dikke duidelijke streep te zien.
Ik ga er wel vanuit dat de test goed gegaan is maar ik heb ook gehoord dat het nog vaak mis kan gaan klopt dit?
Wanneer hebben jullie getest?

28 maart positieve test van ons eerste kindje. Super spannend en hopelijk mag alles goed gaan! 
Gelukkig niet veel klachten behalve een blaasontsteking, pijnlijke borsten en de hormonen dus mn man zit met een wispelturig typetje opgescheept. 
Hebben jullie klachten ? 
23 april de eerste echo en wrs 3 dec. Uitgerekend.

Gefeliciteerd! :)
Hoeveel weken ben je nu? Ik ben nu rond de 5 weken, heb 23 april ook mijn eerste echo!
Ik hoor dat best veel al echt zwangerschapskwaaltjes hebben.. moet dat?
Ik had/heb af en toe ietsjes gevoelige borsten, best veel witte afscheiding, trek en best moe. Maar amper misselijkheid en niet echt extreem gevoelige borsten.. Is dat erg/raar?

xjes dat is voor iedereen heel verschillend. Heb me de afgelopen dagen ook veel zorgen gemaakt of het wel goed was omdat ik vrijwel nergens last van heb. Borsten zijn bij mij vanaf t begin wel wat gevoelig geweest maar dat begint nu wel wat erger te worden. Misselijk ben ik toevallig gisteren voor het eerst geweest, maar verder voel ik me hartstikke lekker.
Het is ook nog vroeg in de zwangerschap dus het kan best zijn dat de kwaaltjes nog komen. Mijn vriend zegt ook dat er maar van moet genieten dat ik me zo goed voel. Daar heeft hij ook een punt mee?
Dus geniet er lekker van! De komende maanden zullen nog zwaar genoeg zijn?

Hebben jullie het eigenlijk verteld aan iemand? Zoniet wanneer gaan jullie het vertellen?
Wij wachten tot de echo en dan willen we het onze naaste familie vertellen. Dan willen we waarschijnlijk wachten tot de volgende echo om de rest te informeren. Ben wel benieuwd hoe iedereen hier mee om gaat?
En hebben jullie nog leuke ideeën om het te vertellen??

Terug
Bovenaan