December Baby

Gefeliciteerd nieuwe Decemberbaby Mom’s to Be!! 
Hebben jullie al last van zwangerschaps symptomen? Ik kan me van mijn dochter en mijn afgelopen miskraam herinneren dat ik zoveel last had van gevoelige borsten, nu helemaal niks ? af en toe met vlagen misselijk... het is dat ik een super positieve test in handen had maar anders zou ik nooit geloven dat ik zwanger was. Wordt er mega inzeker van ook 

Hey OnsKado, 
Hier volgens mij nog weinig kwaaltjes. Borsten doen wat pijn tijdens sporten of douchen en mn buik begint steeds meer te borrelen. Gelukkig nog geen misselijkheid o.i.d. en bij jou? 

Oja, ik heb het hele dagen koud. Zeer koude handen en voeten. Lig het liefst elke avond in een goed warm bad. 

Hoi Dames,
Ik heb vorige week donderdag getest en had een heel licht streepje... De dagen erna ook getest en het streepje was steed meer aanwezig?.. Ik kon het nog steeds niet geloven na vijf jaar.. Meedere onderzoeken gehad in het ziekenhuis.. Maandag toch een digitale test gedaan en zwanger ?... Nog steeds heel onwerkelijk en heel onzeker over mijn eigen lichaam( Zou het deze keer goed gaan) 25 april hebben wij de eerste echo als alles goed gaat.. iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!?

Hi Bbtje, ik ben misschien wat meer moe dan normaal! Nou ik boer veel whahaha dat dan weer wel ? heb op 11 april bij 6 weken echo in het ziekenhuis... twijfel of ik m zal verschuiven weekje later?
Is het jouw eerste kindje?

Die onzekerheid is heel normaal?. Ik hoop natuurlijk voor iedereen op een goede eerste echo! Heel spannend? Voor wie is het het eerste kindje?

He KimXavi en Onskado,
Dit is ook ons eerste kindje, 3e zwangerschap. De eerste zwangerschap (precies 5 jaar geleden had ik ook een positieve test, zou zelfde uitgerekende datum worden, heel speciaal maar raar), helaas hebben we toen na 8 weken een curragette gehad, er was geen leven en opwekken lukte niet. In januari ook nog een vmk gehad met 5 weken. Morgen ben ik weer 5 weken, hoop zo dat het nu goed blijft gaan. 
Een FB groep lijkt me erg leuk! Heb alleen geen idee hoe je dat een beetje geheim aanmaakt/houdt.

Terug
Bovenaan