December Baby

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd iedereen! Wat fijn dat dit forum er is. (Kon m vorige week niet vinden) 
Ik ben nu 5+2 zwanger! Vind t heel onwerkelijk om te zeggen, maar ben super blij! 
Het liefst zou ik t al tegen iedereen willen zeggen, maar aan de andere kant wil ik ook wachten tot die 12 weken. Hoe doen jullie dit?
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die bijna geen zwangerschapskwaaltjes heeft. Ben een beetje moe en voel t een beetje rommelen in mn buik, maar verder niets. Ik probeer er, ondanks is dat ik er onzeker van wordt, maar van te genieten :)
Iedereen veel succes en plezier!
Liefs, S

Hoi allemaal. Hier heb ik afgelopen woensdag en test gedaan en die was heel licht positief. Maar nog steeds niet ongesteld dus zit voor nu goed. Doe morgenochtend de 2e test en als die ook aanslaat kan ik de verloskundige bellen. Hier nog helemaal geen kwaaltjes. Is onze 2e kind. Hebben dochter van 2,5.

@sssje  ik vertel het nieuws aan mijn familie tussen de 8en 12 weken.  Mijn partner heeft overigens zijn familie al ingelicht. Vind ik ook geen probleem. Ik wil graag langer wachten zodat ik straks geen mega enthousiaste dag heb een daarna mag vertellen als het uitloopt op miskraam. Ik heb nu dochtertje van 2,5, voor haar had ik 2 miskramen gehad. Dus die eerste 12 weken vind ik altijd spannend maar ook vervelend. 

Welkom nieuwelingen en van harte gefeli!!
Ik moet jullie eerst als vrienden op fb hebben dan pas kan ik jullie uitnodigen jullie kunnen me een prive bericht sturen via fb. 

Sssje gefeliciteerd! 
Wij gaan het vertellen als we de eerste echo hebben gehad. Wil het heel graag vertellen, maar toch heeft het ook weer iets om z'n groot geheim te hebben. Niemand verwacht van ons namelijk dat we hier mee bezig zijn?
Maar zal wel blij zijn als we de echo hebben gehad en daar hopelijk horen dat alles goed zodat we meteen langs de familie kunnen gaan
Mercedess gefeliciteerd! Ik had ook een licht streepje. Voor mn gemoedstoestand na 2 dagen nogmaals getest en een week later toch nog een keer gedaan omdat ik een duidelijke test wilde. Sindsdien ben ik er wel een stuk rustiger onder.
Ondanks de spannende weken hoop ik dat je er wel een beetje van kan gaan genieten!

Heb zojuist de eerste "buik" foto gemaakt?Mijn vriend wilde het zo graag zodat we het hele proces kunnen volgen. Vind het zo leuk en hartverwarmend hoe hij er mee om gaat. Hij is zo trots en gelukkig ?

Hallo allemaal!
Hier hopelijk ook een december baby. Gister test gedaan, licht plusje, kon het bijna niet geloven ?.
Dus vanmorgen (NOD) nog maar eens en een dikke vette plus! ? 
Ben heel blij, maar superspannend. Zeker deze eerste weken.
Qua eigen berekening rond de 15e december uitgerekemd...

Terug
Bovenaan