December Baby

hallo meiden,
ik mag me hier ook voorzichtig melden. Zou naar eigen berekening 11-12 uitgerekend zijn. Maar 9 mnd geleden heb ik mk gehad,m en dus nu erg voorzichtig. 
Voel me heel onzeker!! Helemaal omdat ik amper klachten heb. Voel aan het einde van de dag wel wat zeurende buikpijn. En heb wel last van duizeligheid. Je zou denken jippie! Lucky me! 
Maar bij de vorige zw was ik meteen heel erg misselijk, hing ik praktisch iedere ochtend bij de pot. De dag van de mk was  de misselijkheid als sneeuw voor de zon verdwenen. Nu ben ik natuurlijk bang dat er iets niet goed is. 
Het zullen nog lange weken worden tot de 23e dat we de eerste echo hebben. 
Miss nog iemand die geen klachten heeft?  Een geruststelling zou al fijn zijn. Vreselijk dat we niet af en toe in onze buik kunnen kijken :(

[quote quote=10188357]Hebben jullie het eigenlijk verteld aan iemand? Zoniet wanneer gaan jullie het vertellen? Wij wachten tot de echo en dan willen we het onze naaste familie vertellen. Dan willen we waarschijnlijk wachten tot de volgende echo om de rest te informeren. Ben wel benieuwd hoe iedereen hier mee om gaat En hebben jullie nog leuke ideeën om het te vertellen??[/quote]
Nee we wachten  de eerste echo af. Dan idd naaste familie en 2 goeie vriendinnen van me. En de rest rond de 12 weken als ik de 2e echo heb gehad. 

Ik heb al een dochter. Ik wil haar papieren paaseitjes laten kleuren met een roze of blauw lintje aan en voor op het ei zetten ei ei ei... en achterop in december krijg ik er een broertje of zusje bij. We geven dit dan aan familie met pasen.  Voor de andere mensen via whatsapp of fb laten weten doe ik mn dochter  een tshirt aan met promoted to big sister december 2019. En een prentenboek in haar hand met  daarop 'haar naam' wordt grote zus. Haar naam photoshop ik er wel op ofzo. 

Wat een leuk idee zeg DeesjeP!
Ik heb ook 2 dochters maar ik heb ze nog niks verteld, is dat raar? Haha Mijn vriend zei als we het hun vertellen weet iedereen het meteen, omdat het nogal 2 kwebbelkausjes zijn.. Ik heb de 23e de eerste echo en wou ze dan wel graag meenemen en dan kijken of ze het al doorhebben. Ze zijn 7 en 8 jaar

Mijn dochter wordt in  mei 2 jaar dus die snapt het nog niet en kan niks vertellen. In de week dat ik de positieve test had zei ze wel voor het eerst baby. Ik dacht toen nog zou grappig zijn als ik nu zwanger ben. En was ook nog zo! ?

Wij hebben het gister aan mijn schoonouders en schoonzus verteld. Zij wisten ook van onze behandeling af en wanneer wij weg zijn geweest en wilden er niet over liegen. Hebben een rompertje gekocht en een kaartje eraan gehangen met december 2019 erop. Romper ingelijst en deze staat nu in ons trappengat. 

Terug
Bovenaan