December Baby

Ook ik heb weinig last van kwaaltjes.. t is dat mn menstruatie uit bleef maar anders heb ik niks waaraan ik merk zwanger te zijn.. we wachten t maar rustig af.. vandaag 5+1 en 2 mei de echo. Ons geduld word nog even op de proef gesteld..
wij willen graag zo lang mogelijk wachten met aan familie en vrienden vertellen. Dit omdat we eerst een vlokkentest krijgen en het liefst nog op de uitslag wachten. Maar ik ben bang dat mijn buikje dan al zichtbaar is. Maar we gaan het zien..

Ik heb sinds gisteren een positieve test op mijn NOD. Vandaag en gisteren een klein beetje bruine afscheiding.
Ben nu dus pas 4 weken. 
Ik heb vorig jaar met 5 weken een mk gehad. Toen had ik dit ook, maar maakte mij niet ongerust. Nu vind ik het toch minder fijn. Hopelijk is er niets aan de hand. 
Ik heb behalve vermoedheid verder geen klachten. Dat onzekere, met inachtneming dat het vorige keer ook niet goed is gegaan, vind ik echt niet leuk. Zijn er meer dames die wat bruine afscheiding hebben gehad (of dit herkennen uit vorige zwangerschappen?)

Bij mijn zwangerschap van mijn dochter had ik 1 week bloedverlies gehad voor de 6weken, waar het vandaan is gekomen geen idee maar het hielp mij wel dat de verloskundige vroeg of ik ook buikpijn had. Ik had dus geen pijn en dat geeft weer wat goede hoop. Uiteindelijk hele zwangerschap verder geen bloedverlies en mijn dochter is nu 2,5. Echt iedere zwangerschap is anders. 

Maak me toch wel erge zorgen. Sinds zondag af en aan buikkrampen met licht bruine afscheiding. Sinds gisteren avond geen gevoelige borsten meer. Vrees een beetje voor het ergste?

Mercedess: bedankt voor de reactie! Verschil tussen buikpijn en buikkrampjes is ook lastig soms. Sinds zondag gelukkig geen afscheiding meer gehad.
Klaasjee: Oei vervelend. Af en toe krampen is volgens mij niet zo erg hoor, want er gebeurd vanalles in je buik natuurlijk. Sterkte!
Ik had zaterdag een licht positieve test van Kruitvat (op NOD). Vanmorgen weer getest in de hoop dat de test een stuk donkerder zou zijn, maar dat was niet zo. Wil ook graag een keer zo'n "knaltest" maar misschien ben ik veel te vroeg. Ik ben nu pas 4 weken en 2 dagen namelijk. 

sunkissed: je kan een test halen van clearbleu met zwanger of niet zanger erop! Dan heb je wel een knaltest! En volgens mij is positief toch echt positief!

hebben jullie ook zo last van maagzuur, ik heb dit normaal nooit maar nu echt elke avond heel erg! 

Terug
Bovenaan