December Baby

[quote quote=10192146]Hallo dames, van harte gefeliciteerd! Helaas wil ik voor degene die nog niet in de fb groep zitten mededelen dat we stoppen met mensen toevoegen. We zitten nu al met 50 leden. Dit is absoluut niet persoonlijk natuurlijk en in overleg met meerdere uit de groep besproken. Wellicht kunnen de nieuwe dames die zich aanmelden een andere fb groep starten. Wij wensen jullie een goede zwangerschap toe, goede eerste echo’s en wellicht al kloppende hartjes en veel succes toe. Liefs Kimberley[/quote]
Er is al wel een andere whatts app groepsapp gestart zie topic uitgerekend Kerst 2019. 

Ik heb deze week de eerste echo gehad! Wat een wonder om het hartje te zien kloppen en wat een opluchting. Ik blijk een week verder te zijn dan gedacht! 8, bijna 9 weken op dit moment. Dat betekend een weekend minder mn mond houden :p
Hebben jullie het ook zo moeilijk met het geheim?

Hi meiden,
ik ben nieuw, zag dat veel nieuwe groepen al compleet vol zaten.
is er hier nog een plekje vrij? Ik ben nu 5 weken zwanger en uitgerekend op 2e kerstdag. Het is mijn tweede kindje na een turbulente zwangerschap en vrij heftige bevalling wat me deze zwangerschap wel een stuk onzekerder maakt. Maar gelukkig zal ik deze zwangerschap meer controle krijgen.
dinsdag aanstaande heb ik een intake en 30-12 1e echo. Moet dus nog erg lang wachten Haha.
Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap.

Hoi allemaal!

ook ik heb vorige week een positieve test in handen gehad, van de eerste. Ben nu 4,5 week zwanger, eind mei pas de eerste echo dan zit ik rond 10 weken. Duuurt nog zo lang! Het is zo onwerkelijk.
kan ik ook nog bij de groep?
groetjes

Hey meiden wie kan mij even helpen.
Ik had gisteren weer een positieve zwangerschastest in mijn handen na mijn miskraam van 7,5 weken op 13maart. Nu weet ik zeker wanneer mijn eisprong was en ben ik nu dus precies 4 weken en 1 dag zwanger.
maar wat moet ik doen? Moet ik na een verloskundige praktijk of na het ziekenhuis? Ik stond onder behandeling in het ziekenhuis maar omdat alle onderzoeken oke waren en na de miskraam weer schoon ben heb ik geen idee. 
Hoe gaat het in ze werk met een bevalling enal als je bij een verloskundige praktijk zit ipv het ziekenhuis???
iemand tips voor me?

Hi Daiss,
officieel moest ik ook onder controle bij ziekenhuis ivm geschiedenis vorige bevalling.
heb gewoon een vk gebeld en om advies gevraagd. Zij kunnen dan wel aangeven wat wijsheid is.
als je onder behandeling bent van vk kun je ook gewoon in het ziekenhuis bevallen.

Hoi dames!
kan ik nog deelnemen aan deze groep?
ik ben uitgerekend eind december. Zwanger van ons tweede kindje.

hoor t graag :)

Terug
Bovenaan