December Baby

Hey allemaal,
Gefeliciteerd allemaal! Na 8x KID hebben wij ook eindelijk een positieve test in handen. Voor de testdag al midden op de dag een knaller!
Als het goed is zou ik 2 december uitgerekend moeten zijn. De testen lopen mooi op. Vrijdag de intake voor Moeders voor Moeder. Doen jullie ook mee?
18 april heb ik de eerste echo!
So far vooral heel erg moe en flink zere borsten. Deze zijn ook gewoon al aanzienlijk groter! En maagzuur nadat ik wat gegeten heb. Maar ik ben hartstikke blij met al die signaaltjes!
Dit is mijn eerste zwangerschap.
Liefs S.

Oh ja en een extreem gevoelige neus! ? Hebben jullie dat ook al?
Ik word echt woest als mijn vrouw handcrème op doet of koekkruiden door haar havermout. Het stinkt zo erg ?
Herkenbaar?

Bobbyv jup hier precies het zelfde. Krampen zijn wel minder dan gisteren en eergisteren maar afscheiding is er wel. Wordt er nu wel iets geruster of dan een paar dagen geleden ?
kim bagmeijer gefeliciteerd! Ik heb meerdere gedaan omdat het streepje maar heel licht was. Vanochtend was het nog geen dikke streep maar wel dikker als de vrijdag. Is meer voor mn gevoel om te bevestigen dat het echt zo is, maar inprincipe is positief positief natuurlijk ? Wat vervelend dat het eerder niet goed is gegaan. Hopelijk is het jullie nu wel gegund. Worden een paar spannend weken. Succes!

Wat spannend lenF..
hebben jullie pgd gedaan of alleen ivf? Wij hadden ook die keuze maar het pgd verhaal staat me zo tegen.. al het lange wachten en hormonen spuiten.. 
we hopen zo dat het nu goed is.. dan komt Mn grootste wens uit.. een kindje in Mn armen op Mn 25e verjaardag.. volgens Mn eigen berekening ben ik 7 december uitgerekend, en 8 december word ik 25.. bijna te mooi om waar te zijn.. 
heel veel succes ook lenF.. we hopen op t beste ❤️

[quote quote=10185905]Hey allemaal, Gefeliciteerd allemaal! Na 8x KID hebben wij ook eindelijk een positieve test in handen. Voor de testdag al midden op de dag een knaller! Als het goed is zou ik 2 december uitgerekend moeten zijn. De testen lopen mooi op. Vrijdag de intake voor Moeders voor Moeder. Doen jullie ook mee? 18 april heb ik de eerste echo! So far vooral heel erg moe en flink zere borsten. Deze zijn ook gewoon al aanzienlijk groter! En maagzuur nadat ik wat gegeten heb. Maar ik ben hartstikke blij met al die signaaltjes! Dit is mijn eerste zwangerschap. Liefs S.[/quote]
Vrijdag komt moeders voor moeders ook bij mij.  Ik ben rond 1 december uitgeteld.  

Ik heb ook bizar veel afscheiding .. heel vervelend :")
En de vorige keer heb ik me aangemeld voor moeders voor moeders, dat moest ik afzeggen wegens een mk. Dat wil ik nu voor mezelf voorkomen..
Tot wanneer kan je nog meedoen aan moeders voor moeders? Welke week?

Hoi allemaal!  Ik mag ook voorzichtig zeggen dat we weer zwanger zijn, aug een curretage gehad omdat met 7.3 geen hart actie meer was, dus nu voorzichtig blij maar toch bang! Uitgerekende datum 1-12-19 ?

Vanochtend gebeld naar de vk, en  25 april een afspraak voor onze eerste echo. anderen ook al een datum wanneer ze langs mogen?
nog even in spanning afwachten :) 

Terug
Bovenaan