Hoi Meiden,
Vandaag zou mijn nichtje komen, maar ze belde af omdat ze ziek is. Lisa was erg verdrietig want ja die had erop gerekend. Heb hara dus vanmiddag ff een paar uurtjes naar mijn schoonmoeder gebracht. Dat vind ze altijd erg leuk om daar te spelen. Die oma doet altijd gek met haar!!
Zelf ben ik naar zuidplein geweest om pasfoto's te laten maken voor mijn ID-kaart. Wat een stomme foto's zeg nu je niet mag lache. Moest zelfs een staart in omdat mijn oren op de foto moeten. Slaat toch nergens op!! Vraag me af hoe ze dat doen met mensen die een hoofddoek dragen, want ja die de oren zitten onder zo'n hoofddoek!!
Verder heb ik bij 1982 (nieuwe winkel op zuidplein) nog een paar truitjes voor mijzelf gekocht. Ze koste maar 4euro nou dat kon ik niet laten hangen natuurlijk. Werd natuurlijk zoals gewoonlijk ook weer H&M ingtrokken. Die winkel heeft echt aantrekkingskracht. Kna er niet langs lopen zonder er naar binnen te gaan, hahaha. Heb een super leuk en lief pakje gekocht voor Junior/Bambam. Een truitje, broekje en sokjes van baby Pluto, echt zo gaaf. Kon me eigen nog maar net inhouden, want ze hadden nog veel meer van disney baby's. Rompertjes van tijgertje en hele leuke tuinpakjes. Denk dat ik nog veel meer ga halen van die kleren.
Trouwens ff een vraagje. Ik kan mijn plas niet meer ophouden, als ik nies of mijn plas wil ophouden plas ik gewoon in mijn broek. Ik draag nu Tena lady's want ja steeds een natte onderbroek word je niet vrolijk van. Had/heeft iemand van jullie daar ook last van gehad?? Hoop echt dat het na de bevalling over is maar heb er een zwaar hoofd in eigenlijk. Weet nog dat ik na de bevalling van Lisa geen oefeningen heb gedaan daarvoor, had er geen zin in en vond het onzin. Ben er nu te laat mee, maar weet nu dat het geen onzin is, helaas!!
Oja mijn vriend heeft vanmiddag de eethoek met stoelen gehaald. Echt gaaf gewoon. De stoelen zitten heerlijk. Het is gewoon mijn eigen keuken niet meer. Nu nog de muren een mooie nieuwe kleur. Mijn vriend wilt het grijs met donker grijs maken. Van de week haal ik ff een mooie tafel loper voor over de tafel voor de aankleding en een leuke plant en dan is het helemaal af. Ben echt zo blij lijk wel een klein kind. We hadden wel een eethoek maar die had ik ooit bij Leen Bakker gekocht, wat een crisses ding zeg. Heb nu echt een hoe zal ik het zeggen een volwassen eethoek, hahaha ipv een studenten ding!!
Morgen komt mijn schoonvader weer verfen in huis. Ik geloof de hal, gang en keuken, maar weet het niet zeker. Weet wel dat de week dat ik in Landal zit ze gaan beginnen aan de babykamer, zodat Lisa en ik geen last hebben van alle rommel en verflucht.
Mijn schoonouders komen morgen ook hier eten, want een maandag word mijn schoonmoeder geopereerd. Ze heeft gister alle onderzoeken gehad en gepraat met de artsen. De operatie word zwaarder dan ze verwacht hadden. Ze gaan eerst een nieuwe galweg proberen te maken en daarna gaan ze de tumor bij de altvleesklier uitlepelen. Alles wat ze weghalen word gelijk naar het lab gebracht en onderzocht zodat ze eventueel gelijk dat ook kunnen behandelen. We zijn dus allemaal best wel gestrest hier in huis. Merk het ook aan mijn buik, want heb steeds harde buiken. Vannacht had ik zo'n kramp in mijn rug en buik dat ik het gewoon weg moest puffen. Moet dus proberen om me eigen minder zorgen te maken, maar ja dta is wel moeilijk!! Lisa heeft er ook last van en is best wel dwars en lastig. Meer dan normaal zal maar zeggen. Het duurt voor haar natuurlijk ook extra lang want aankomende week mag ze waarschijnlijk niet mee naar het ziekenhuis, maar dat ligt eraan hoe mijn schoonmoeder opknapt. Hoop dat alles goed gaat en ze snel weer de oude is!!
Nou ik heb weer genoeg getikt, ga lekker naar mijn bedje toe. Misschien tot morgen als ik tijd heb tussen alle drukte door.
Liefs xxx