Deel 9! Nieuwe moeders derde kindje

A

Anoniem

Guest
Zo, even weer naar voren. We zaten alweer op pagina 13

Heb vanavond de eerste echo gehad en alles zag er goed uit! Hartje klopte en ik ben ongeveer 7 weken. Dat klopt wel met wat ik zelf dacht. 13 januari heb ik de intake met de verloskundige en 7 februari de volgende echo. We zijn helemaal blij!

Hoe is het met jullie allemaal? Goede kerstdagen gehad?

Yes!!! Echt super Linda. Ben heel blij voor jullie. Hartje klopt, termijn klopt, dat ziet er gewoon super goed uit.. Wanneer ben je dan ongeveer uitgerekend?

Hier gaat alles goed. De kerstdagen waren erg gezellig, met familie en vrienden doorgebracht. Voor het eerst met de kids gegourmet en dat vonden ze erg interessant.
Twee rustige dagen en alweer druk aan het pakken. We gaan morgen namelijk naar London naar mijn neef en zijn gezin. We blijven daar ook met oud en nieuw. Ben benieuwd hoe het daar is. 8 jaar terug zat ik in Nieuw Zeeland en dat was niet zo veel aan, ha, ha. Dat was bij mijn oom en tante (mijn neef zijn ouders, dus we zullen zien.. ).
De kids hebben er zin. De oudste is al druk aan het oefenen met engels zodat ze straks kan praten met het dochtertje van mijn neef. De jongste doet op haar manier ook haar best, erg leuk om te horen.

Had alleen wel met de kerstdagen last van harde buiken, dus ik hoop dat ik dat niet heb in londen. En anders maar weer even rustig aan doen. Buik groeit gestaag door. Geen idee hoeveel ik misschien nu wel aangekomen ben. Was eerst 3 kilo afgevallen..

En voor de rest ook leuke kerst gehad? Alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar. Zitten we alle twee straks met onze derde spruit Linda.. Echt super..

wat fijn linda en nu het grote genieten!!!!!!!!

wij hebben ook leuke dagen gehad alleen wel blij als de oudste twee weer naar school gaan ze zijn zo druk.

Mamajo heelveel plezier in engeland en een goed uiteinde voor iedereen.

Oja,met Sebas gaat het nu gelukkig beter met zijn ontlasting en het fruit en de groente gaan er ook beter in.nog twee weken en dan mag hij ook al brood.wat gaat het toch verschrikkelijk hard al weer bijna 7 maanden.

Jeetje dat gaat inderdaad hard, alweer 7 maanden!

Jose veel plezier in Londen! Wat leuk dat je dochter haar engels aan het oefenen is! Doe maar een beetje rustig aan, harde buiken zijn erg vervelend. Ja en volgend jaar allebei een derde ukje erbij, ben zo benieuwd!

Zoals het nu lijkt ben ik zo 12 augustus uitgerekend maar de volgende echo zal daar meer duidelijkheid in brengen al denk ik wel dat het aardig klopt aangezien ik mijn cyclus goed heb bijgehouden en weet wanneer mijn eisprong was. Dus vrijdag alweer 8 weken. Mijn ouders weten het inmiddels, we hadden nl een leugentje verteld dat we de foto's van ons huis moesten beoordelen. Toen we terugkwamen vroegen ze natuurlijk hoe ze geworden waren en toen zei ik....Mooi, kijk maar.....en toen liet ik de echo zien. Helemaal blij natuurlijk. Mijn schoonouders zullen we het ook binnenkort vertellen en ws broers en zussen ook wel maar als we wachten met de rest tot de volgende echo dan ben ik alweer 13 weken en ik weet niet of ik het nog zo lang voor me kan houden. Natuurlijk kan het in de komende weken nog mis gaan maar nu we het hartje hebben zien kloppen is die kans al fors verminderd volgens de vlk en we moeten er gewoon vanuit gaan dat het helemaal goed gaat met dit kleintje. Dus misschien dat we het vrienden en familie binnenkort maar vertellen en dan wordt het nieuws vanzelf verder verspreid. 13 januari naar de verloskundige.

Dames allemaal een goede jaarwisseling en veel geluk en gezondheid voor het nieuwe jaar!!!

Hoe zou het met Janneke zijn?????

Hey meiden,

Bij deze wil ik jullie vertellen dat we op dinsdag 21 december de trotse ouders zijn geworden van een dochter, Benthe! De keizersnede is voorspoedig verlopen.En sinds maandag ben ik weer thuis.......
Benthe doet het ook heel goed, slaapt al vrij goed door zelfs! Het is een heerlijk lief meiske! al ben ik natuurlijk niet helemaal objectief whahaha

Wat fijn Linda, dat de echo goed iss, geniet ervan!
Iedereen een heel fijne jaarwisseling

Groetjes Janneke

Wat leuk Janneke!! Gefeliciteerd met jullie meisje! Wat fijn dat alles goed is gegaan. Geniet ervan!

janneke,van harte met jullie meisje,gaat het met jou ook goed en hoe vinden de anderen het?

Alvast een gellukkig nieuwjaar voor iedereen.

Groetjes Sandra.

He Janneke gefeliciteerd met jullie dochter, geniet van haar.
Linda fijn dat alles er zo goed uitzag op de echo.
Verder wens ik iedereen hier een goed uiteinde en een gelukkig en gezond 2011

Terug
Bovenaan