Wat lief dat jullie aan me denken. Alles zag er prima uit!!! Ben 12 augustus uitgerekend en dat klopt precies met wat we dachten. De jongste was mee, de oudste niet omdat hij naar zwemles moest. De jongste begreep er eerst niet veel van vond het maar raar dat ik daar lag met mijn buik bloot en dat de verloskundige met zo'n ding over mijn buik ging. Op een gegeven moment zei ze......zo zullen we eens kijken hoe de baby nu ligt......zegt hij ineens..baby?????? en toen ging ie er eens goed voor zitten (nou ja staan) en zei ik kan de baby niet horen en ook niet zien door dat gatje (mijn navel hahahaha) De verloskundige heeft toen het hartje even laten horen en dat vond ie reuze interressant. Ze heeft aangewezen waar het hoofdje was, het buikje, de armpjes en dat ging hij later haarfijn aan mijn man uitleggen op de fotootjes terwijl mijn man er naast zat hahaha. Toen we de oudste gingen ophalen bij mijn ouders weg was hij te moe om het te vertellen dus hebben wij het de oudste verteld en die vond het heel erg leuk alleen vond hij het wel jammer dat hij de baby niet had gezien en hij wilde steeds de fotootjes zien. Vanmorgen bij het ontbijt hadden ze het er weer over. De oudste zei tegen me.....mama wat jij eet dat eet de baby nu ook he? En ze hebben het druk met waar de baby moet slapen straks en dat ie zijn/haar eigen spulletjes moet hebben. Ben benieuwd of de oudste het vandaag ook op school gaat vertellen. Zo, ben helemaal blij dat alles goed was, het is toch weer spannend.
Tjee, wat een drukte Sandra zo'n verjaardag maar dan heb je wel meteen alles gehad en het is ook vaak wel weer erg gezellig.