Deel 9! Nieuwe moeders derde kindje

Vanmorgen de eerste controle gehad bij de verloskundige. Ben morgen 10 weken en had dus niet verwacht dat we het hartje al zouden kunnen horen. De verloskundige verwachtte het ook niet maar omdat ik zo slank ben wilde ze het toch proberen en had em vrijwel meteen te pakken! Ook al is het ons derde kindje toch weer heeeeel bijzonder om te horen!! Weer een extra bevestiging. Nu op naar de termijnecho 7 februarie en als dan ook alles goed is mag de hele wereld het weten en hoef ik mijn buikje niet meer te verbergen......

Aah,, super Linda. Wat fijn dat het hartje nu al te horen was. Kun je er al iets meer van genieten? Ik hoop van wel. Kun je je gewone broeken nog aan?
Ik begin de kleine nu ook aan de buitenkant te voelen. Leuk hoor dat zachte getrappel in je buik. Volgende week alweer op de helft, time flies..

Wat Jammer Sandra, dat de oudste van Debby er niet blij mee is.. Waarschijnlijk zal die wel bij draaien, maar ja.. de pubertijd...

Ik ga aan de sop, fijn weekend allemaal !

Hey meiden,

Wat fijn linda, dat je het hartje hebt gehoord, een hele geruststelling he.............
Mamajo, alweer bijna op de helft, jee wat gaat het toch snel! Geniet ervan!
Hier is het even wat minder geweest omdat ik alsnog een onsteking onderr mijn litteken heb gehad, dus een zware abkuur gehad, en nu gaat het weer beter gelukkig! Met Benthe gaat het ook goed, al is ze nu wel gestart met medicatie voor de reflux.
We genieten volop van onze kleine mooie meid.........
Mamajo, je vroeg aan Bobbian en ruca of het nu klaar was met kinderen krijgen. Bij ons is het zeer hoogstwaarschijnlijk dat Benthe de laatste zal zijn, helaas...........Rationeel weet ik dat dit het beste is, ik bedoel 3x een keizersnede, waarvan alle drie toch wel moeizaam verlopen, 2x een onsteking erna, en 1x complicaties tijdens de keizersnede zelf. ook wat betreft ruimte in huis en geldkwestie.
Maar.......irrationeel gezien, we hebben altijd graag vier kinderen gewild..........dus ik moet het nog even een plekje geven.
Een fijn weekend allemaal!

Groetjes Janneke

Hoi,

Ja voor ons is het ook klaar, ook al heb ik natuurlijk nog maar 2 kindjes bij ons, omdat onze eerste zoon natuurlijk op 2 jarige leeftijd is overleden.
Maar 3 bevallingen is echt genoeg voor mij.
En het voelt na 3 mannen te hebben gekregen echt als compleet ook al zijn er mensen die toch vragen naar : Toch niet voor een meisje gaan??
Mijn man zegt altijd echte mannen maken mannen haha, dus ik denk dat nr 4 dus dan ook een jongetje zal zijn en dan weet ik echt geen namen meer te verzinnen haha,
Fijn Linda dat het allemaal goed gaat met je zwangerschap.

Hier alweer een mijlpaal, hij staat in de box!!! hij moet nog 9 maanden worden, tis toch niet normaal hoe snel ze eigelijk baby af zijn.

Moeilijk hoor Janneke als verstand en gevoel andere dingen zeggen. Hopelijk hebben de medicijnen tegen de reflux geholpen.
En Bobbian waarom mensen altijd denken om door te gaan als je alleen maar 1 soort hebt, dat snap ik niet hoor. Jullie weten als geen ander hoe blij je bent met kinderen, ongeacht welk soort het is..
Het maakt ons echt niet uit, als het weer een mooie meid wordt, dan zijn we superblij. We weten zeker dat we klaar zijn, we zijn nu ook niet voor een jongentje gegaan maar voor een derde kindje.

A.s dinsdag hebben we de 20 wkn echo en ik vind het wel spannend worden hoor. Waarschijnlijk door de echo's die ik allemaal heb meegemaakt en soms het niet leuk was.. Ik hoop met heel mijn hart dat alles goed mag zijn. Zal blij zijn al hebben we die gehad, zodat ik mij echt kan focussen op de uitgerekende datum..

En wat fijn dat je zoon alweer staat, snel hoor. Inderdaad weer een mijlpaal erbij. Super..

Tjee Bobbian gaat ie al staan in de box! Wat een snelle jongen zeg!

Jose alvast succes met de 20 weken echo, hopelijk ziet alles er goed uit!!

Wij zijn ook niet specifiek voor een meisje gegaan, dat heb je tenslotte niet in de hand. Ik zou liegen als ik zei dat ik helemaal geen voorkeur had, ik zou het heel erg leuk vinden als het deze keer een meisje zou zijn maar nog een jongetje is ook heel erg welkom!! Praktisch gezien zou een jongetje zelfs makkelijker zijn, we hebben tenslotte allemaal jongensspullen en speelgoed. Maar we zullen zien wat het deze keer mag worden, als alles maar goed is. En voor ons wordt dit ook de laatste, drie is mooi.

Mamajo,heel veel succes morgen bij de echo,( bij Debby is het trouwens weer mis en ze gaat niet meer verder)

Bobbian,wat een snelle!!!!!!

Linda, hoever ben jij nu ook alweer?

Vanmorgen met Sebas naar het cb geweest hij is nu 67 cm en 7295 gram en hij heeft sinds votige week zijn eerste tandje!!!!!!!

Groetjes Sandra.

Terug
Bovenaan