Deel 9! Nieuwe moeders derde kindje

Ja mag dan snel zijn met staan en hij loopt dus ook langs het randje van de box maar ondertussen was hij gisteren 9 maanden en nog geen tand te zien hoor.
Hoe is het met je Linda?

Vandaag de 20 weken echo gehad en alles zag er helemaal goed uit. We zijn zo blij. Ik zit eindelijk met een smile op mijn gezicht. Nu kan ik eindelijk zorgeloos genieten en gewoon er lekker vanuit gaan dat alles goed mag blijven gaan.
En ja... we weten al wat het wordt, maar we houden het wel voor onszelf, ha, ha.. We zijn er superblij mee..
Heerlijk nu echt uitkijken naar juni..

Wat heerlijk dat Sebas zo lekker groeit en alweer zijn eerste tandje.. En wat jammer dat het weer mis is gegaan met Debby... Knap dat ze nu al een keuze heeft gemaakt om er definitief mee te stoppen. Het zal wel moeilijk zijn voor haar..

De kleine voel ik sinds dit weekend lekker schoppen.. Heerlijk gevoel.. Hopelijk gaat het met Linda ook allemaal goed.

Groetjes José

Vandaag de 20 weken echo gehad en alles zag er helemaal goed uit. We zijn zo blij. Ik zit eindelijk met een smile op mijn gezicht. Nu kan ik eindelijk zorgeloos genieten en gewoon er lekker vanuit gaan dat alles goed mag blijven gaan.
En ja... we weten al wat het wordt, maar we houden het wel voor onszelf, ha, ha.. We zijn er superblij mee..
Heerlijk nu echt uitkijken naar juni..

Wat heerlijk dat Sebas zo lekker groeit en alweer zijn eerste tandje.. En wat jammer dat het weer mis is gegaan met Debby... Knap dat ze nu al een keuze heeft gemaakt om er definitief mee te stoppen. Het zal wel moeilijk zijn voor haar..

De kleine voel ik sinds dit weekend lekker schoppen.. Heerlijk gevoel.. Hopelijk gaat het met Linda ook allemaal goed.

Groetjes José

Wat super Jose dat de echo goed was! Heerlijk genieten. Wat leuk dat jullie weten wat het wordt. Ik wil ook dolgraag weten wat het bij ons wordt!! Niet dat het uitmaakt maar ben gewoon zo nieuwsgierig.

Wat gaat dat hard he met die kleintjes!! Die van ons waren laat met staan en ook laat met tandjes krijgen. Onze oudste is nu ook laat met wisselen, hij in mei alweer 7 en heeft nu net zijn eerste wiebeltand

Hier ook alles goed. Heb er dagen tussen zitten dat ik zoooooo moe ben. Vandaag gaat het redelijk. Heb ook erg last van obstipatie maar verder eigenlijk geen klachten dus valt mee. Ik ben inmiddels ruim 11 weken en heb 7 febr de termijn echo. Mijn broeken beginnen inmiddels behoorlijk strak te zitten. We hebben een aantal mensen verteld van onze zwangerschap, ouders en broers en zussen. Verder weet mijn leidinggevende het en 1 collega (die overigens zelf ook zwanger is) Na de termijnecho gaan we het de jongens vertellen en dan mag iedereen het verder weten. Heb bij de intake bij de verloskundige het hartje al mogen horen met 10 weken. Weer een extra gerusstelling dus maar toch wel weer een beetje nerveus voor de termijn echo, hopelijk ziet alles er dan weer mooi uit.

He Jose fijn dat alles goed is, je maakt ons wel nieuwsgierig hoor of het nu een jongen wordt na 2 meiden of dat het een derde meid wordt.
Klein tipje van de sluier???
Linda fijn dat alles met jou ook goed is.

wat fijn jose dat alles goed is.

Sebas zijn tweede tand is ookal door en ik heb de bv afgebouwd.Nu krijgt hij nog 2 voedingen.

Linda,succes maandag ,laat je het ons snel weten of het lekker bewoog?we denken aan je.

Groetjes Sandra.

Linda, ik ga voor je duimen, dat morgen alles goed mag zijn. Heb je er een goed gevoel over? En mag je al op tijd? Ik hoop het wel.

Hier gaat alles prima, weinig nieuws te melden. Een vriendin meldde ook dat ze zwanger is van de derde. In september uitgerekend. Leuk hoor, we zijn van de andere 2 ook samen zwanger geweest.

Dit weekend eindelijk een rustig weekend. Zalig. Lekker een beetje rommelen in huis, uitwaaien in de storm. Misschien straks nog een andere vriendin opzoeken die nu 34 weken zwanger is van haar derde kindje, maar haar bloeddruk is veel te hoog. Staat nu oook onder controle bij de gynaecoloog. Spannend hoor. Ze hoopt dat ze de 37 weken mag halen.

Ja, ja, en eindelijk heeft mijn man het ook de kleine voelen schoppen. Hij heeft niet zo veel geduld en het schoppen voel ik voornamelijk aan de binnenkant. Blijft bizar hoor, een kindje van 29 centimeter in mijn buik dat beweegt en doet en toch zie je de benen nog niet "uit" de buik schoppen. Wat een wonder is het toch.

Hoe oud is Sebas nu? Lekker dat de afbouw van de bv goed verloopt.
NOu meiden nog een fijne zondag.

Gr. José

Wat leuk Jose om samen met een vriendin zwanger van de derde te zijn. Ik heb pas morgenavond de echo dus moet nog even geduld hebben.....

Terug
Bovenaan