Derde kindje???? 2

@Tamar: Gefeliciteerd!! Geniet ervan!!

@Dreamer: Tis idd lastig al die subnamen... Normaal heb ik altijd 2 schermen, maar dat had ik nu niet. Dacht dat onthoud ik wel even, dus niet... Dus in vervolg maar gewoon 2 schermen om pijnlijke situaties te voorkomen!! Hoe is het verder met je??

@Suus: Hoop met je mee dat we Tamar binnenkort allemaal mogen volgen!!

@Debstars: Heel veel sterkte met het verlies van je collega!!  En ook ik zal voor je duimen de komende twee weken!!

@Estelle: Fijn dat alles goed gaat!!

@Greet: Hopelijk is het ook bij jou de volgende ronde raak!!  Ik ken het... december en januari is bij ons ook druk... Mijn beide dochters zijn in januari jarig, maar toch gaan wij er gewoon weer voor... Het komt wanneer het komt... Zo voel ik het tenminste... En zeker na die miskraam...

@Nathalie: Vreselijk is dat wachten he?? Hopelijk heb ook jij binnenkort goed nieuws!!

Heb hier ff een dipje!! Heb nog wel regelmatig emotionele momenten wat mijn miskraam betreft...

Tot gauw!!

@Tamar: gefeliciteerd meid! Zie je nu wel: streep is streep! Hihi.

@greet: balen van je ongi. Maar wel genieten met zo'n wijntje he? Dat doe ik ook als ik ongi word. Even mezelf een beetje troosten.

@Debby: sterkte de komende tijd. Vreemd he, je overleden collega zien, terwijl je zelf bezig bent met zwanger worden....het leven blijft soms bizar...

Hier alles goed. Ben de mk goed aan het verwerken. Dat ik me lichamelijk goed voel, helpt natuurlijk erg. Vandaag 5 wkn geleden dat de mk begon en 3 wkn geleden gecuretteerd en nog geen spoor van ongi.
Vanochtend iets vage misselijkheid, maar ik wil mezelf niet gek maken met teveel testen en dan de teleurstelling van een negatieve test. Ga op zijn vroegst over een week testen als ik nog niet ongi ben. Of ik moet opeens iedere ochtend boven de wc hangen om te kotsen, hahahah!!!

Edith

He Lies,
Hoe is het bij jou? Lig je nog hele dagen op bed van de misselijkheid?
Ik moet 's ochtends nog overgeven en dan gaat het de rest van de dag redelijk goed.
Moet alleen wel voldoende eten. Doe dat dus ook de hele dag door.
Groet,
Janien

Dreamer,
Ik ben a.s. donderdag 14 weken. Ben gisteren bij Prenatal geweest, kleren gekocht.
Kan nog 1 broek dichtkrijgen, bij de rest moeten 1 of meer knopen los. Blousjes gaan ook naar voren staan, kruipt allemaal wat omhoog.
Heb jij het al iemand  verteld?
Groet,
Janien

Janien, alweer bijna 14 wkn!!!!!!! Wat gaat t snel! En al lekker aan t groeien, super joh! Wel balen vd misselijkheid...maar hopelijk gaat dat snel over,he!

Fijn om van je te horen.

Edith

Ik wilde zaterdag na het lijstje gelijk reageren maar helaas ineens weer bezig met me meiden en s'avonds te moe en nu eigenlijk pas weer tijd

En er is alweer aardig wat afgekletst...

@Debby jeh meid wat een ondenkbare en rare situatie gecondoleerd....
Dat lijkt me ook heel raar een foto van nog geen week oud  met je collega's en nu is er 1 gewoon niet meer...Sterkte... Bij mijn man in Schotland zeggen ze (niet rot bedoeld hoor) maar als er 1 gaat dan is er ook weer 1 op komst (bij ons ook al 2 x gebeurd en bij andere familieleden)Meid   ik duim voor je en hoop dat het goed uitpakt... En voor vrijdag wens ik je ook heel veel sterkte

Ohhh dat ging niet goed was nog niet klaar.......

@Tamar nou welkom en van harte .... Zie dat de kleinste bijna een jaar word spannend he sluit je toch weer een fase af... Die van ons word 2 mei 1 jaar ben nou al zenuwachtig

@Derde kind denk dat iedereen wel eens twijfeld en zeker als je nog niet zwanger bent dan heb je meer redenen om daar over te piekeren maar ik hoop dat het geluk gauw aan jullie zijde is en dat de 3e gauw op komst is...

@Estelle oohhh de kwaaltjes gaan beginnen lees ik... wel jammer dat het je slaap is maar mijn verlosk. zei: dat is de natuur die je alvast laat wennen voor als je kleintje er is en s'nachts ook wakker word.... En heeft je schoonmoeder al een vermoeden??? weten jullie al hoe jullie het bekend gaan maken???

@Lies he nog steeds misselijk bahh vervelend voor je... 11 wk al gaat echt snel!!!  hoop dat de vervelende kwaaltjes gauw over gaan en dat je mag gaan genieten van de leuke kwaaltjes b.v. de groei van je buikie enzo....

@Dreamer nog 2 dg spannend moest je naar de gyn of v.k.???

@Edith wat leuk dat je een heerlijk weekend heb gehad.. dus je bent lekker uitgerust???

@crazy girl hoe is het nu met jouw.....dat lukt nij al niet eens meer uit me hoofd tikken als ik begin dan weet ik niet meer bij wie wat is gebeurd ...

@

Terug
Bovenaan