Derde kindje???? 2

Hoi

Estelle bedankt voor mij in het lijstje te zetten.
De glitters Ik snap er niks van...... werk nooit met computers.
Bedoel je gewoon zo **************************
Kleur krijg ik echt niet.

Voor iedereen heel veel glitters toegewenst en ik hoop dat iedereen zijn wens voor een 3e kindje uit gaat komen

Succes

Groetjes Nicole

quote: Esther T reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-04-2009 21:55:05'));

Naam
lftd
NOD
Ronde
kindje
Ik heb al:

Jolanda
32
27 april
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 11 mnd

Debby
38
19 mei
9na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
30
3 mei
7
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Greet
34
12 mei
4
3
zoon 3,5 jr, meid 2

Suusie
35
25 april

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
16 april

2

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Crazygirl
29
22 april ??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Christine
36
21 april??
1 na mk
3
dochter van 8jr, zoon van 6jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
22 april

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november
1 dochter van 4 en 1 dochter van 2
21  april
2 mei

Estelle
34
10 december
dochter 4jr
zoon 2 jr

Wendy
24
16 december
2 zoontjes, 2 en 1 jr

Nicole
33
20 december
2 zoontjes, 2 en 3 jr.
7 mei

Afspreek gemaakt bij verloskundige mag 7 mei komen.
Dat is al snel ben ik blij om.

Groetjes Nicole

Ff een ego-berichtje van mijn sorry hoor!!

Ik heb expres de laatste tijd ff niks van mij laten horen, want ik zat behoorlijk in een dipje...   Maar ik zit hier echt helemaal te shaken!! Afgelopen woensdag had ik mijn nod. Donderdag en vrijdag heb ik heel donkerbruin/rood bloedverlies gehad. Nu had ik dat dus ook bij mijn vorige zwangerschappen. Dus heb ik donderdag heb ik donderdag Clearblue besteld bij een online winkel. Ik heb dus vandaag die testen gekregen. Ik was zo zenuwachtig, dat ik helemaal niet doorhad dat het geen Clearblue was, dus ik gelijk testen. Ging niet helemaal goed?! Dus ik nog een keer... Zie ik ondertussen dat ik een ander " hele goedkope" test heb, maar daar verschijnt dus wel echt een heel licht streepje... Ik heb wel eens gehoord dat de goedkopere testen niet altijd goed zijn, dat mannen zelfs soms een positieve test hebben... Zal ik nu echt zwanger zijn?! Het zal toch niet gelijk na mijn miskraam?? Kan het niet geloven!! Ik heb die webwinkel nog ff gemaild, hoop dat ik alsnog mijn vertrouwde Clearblue alsnog krijg toegestuurd.    Misschien dom, maar daar vertrouw ik meer op... Ik ga nog wel ff testen volgende week, misschien begint het dan door te dringen!!

Ik zal strakjes ff de rest bijlezen!!

Liefs Crazy Girl

Trouwens na 2 dagen wat donkerrood/bruin bloedverlies, verlies ik nu niks meer. Ik dacht mijn lichaam nog aan het bijkomen was van de miskraam, want ik voelde me lichamelijk niet super! Na de miskraam ben ik helemaal mijn gevoel kwijt, wat ik normaal wel voel zeg maar (snappen jullie het nog?!), voel ik nu niet enz. Doordat ik me emotioneel en lichamelijk niet zo best voelde, heb ik me hier ook maar ff niet laten zien!! Al die depri-verhalen van mij...

Maar ja, ik wacht die Clearbluetesten nog maar ff af, voordat ik een giganisch gat in de lucht ga springen!! ;-)

Liefs Crazy Girl

Crazy girl ik duim voor je!!

En ik vind het nooit ego berichtjes daarvoor zijn we hier om aldat soort dingen te delen

Voor mij word het van de week weer spannend ongeveer mijn bod tussen 29 april en 2 mei

Groetjes en succes

@Suus: Wat fijn dat de huisarts je gelijk heeft doorgestuurd!! Hopelijk ontvang je nu ook gauw bericht van de gynaecoloog!! Ik wil je in ieder geval heel veel succes toewensen!!

@Debby: Wat jammer zeg, het is dus niet gelukt!! Ik wil je heel veel succes wensen met  jullie huis, hopelijk verkopen jullie hem snel!! Als, zoals jouw kids, wat ouder zijn, zijn ze er misschien wel iets bewuster van. Naomi was twee toen ik Alysha kreeg, maar toch reageerde zij al zó leuk en lief op d'r kleine zusje dat was echt zó vertederend om te zien!! Naomi is ook heel zacht en lief!! Nog steeds!! :-D Maar gelukkig heb ik  wel heel veel op de dvd-camcorder staan!! ;-) Want ze zal zich idd niet weinig van herrinneren kunnen...

@Janien: Wat kunnnen mensen toch raar reageren. Ik denk dat wij ook nog wel zulke reacties zullen krijgen (als het blijkt dat ik echt zwanger  ben!! ;-)). Wij hebben ook 2 meisjes. Maar ook maakt het ook geen biet uit wat het zal worden, wij zijn met beiden superblij!! Maar er zijn dus ook zat mensen die wel meeleven met jullie, das toch wel errug lief!!  

@Nicole: Gefeliciteerd meid!! Geniet er lekker van!!

@Dreamer: Fijn dat je zo'n goed gevoel hebt over de zwangerschap!! Geniet er lekker van meis!!

Estelle: Die misselijkheid en braakneigingen is natuurlijk wel vervelend, maar ik hoop toch gauw dat ik ook mag hebben. Dan heb ik in ieder geval echt het gevoel van zwanger zijn, mocht ik idd zwanger zijn!! ;-)

@Greet: Vervelend voor je zeg!! Maar positief blijven!! Ik heb ook wel eens nagedacht over die ovulatietesten, maar ik heb er bewust niet voor gekozen. Ook daar lees je toch heel veel verschillende verhalen over. Ieder moet natuurlijk voor zichzelf beslissen!! Ik zou dan eerder gaan proberen met temperaturen, heb ik nog nooit gedaan maar daar kun je toch ook heel veel uit uithalen?? Naomi is op 16 jan. 3 geworden en Alysha op 2 jan. 1 jaar. Dus op een aantal dagen na is het 2 jaar. Maar vond dat ook echt super!! Als ik nu daadwerkelijk zwanger mag zijn. Ben ik weer (zoals ook bij Alysha) 29 december uitgerekend. En aangezien ik bij allebei over de 40 weken liep, zal dat nu ook wel weer zijn, dus de kans is groot dat dit wondertje ook in januari wordt geboren. En ja, ook DAAR zullen wij wel weer vanalles over aan moeten horen?! Wat zal ik dan toch eens zeggen?! Want er val toch niks te plannen in het leven?? Kun je wel weer zien aan toch ook wel veel ellende op dit forum...

@Loes: Zal voor jou en de rest die nog niet zwanger is keihard duimen!! :-D

@Edith: He meis, hoe is het met jou?? Heb je al wat meer duidelijkheid??

Fijne zondag allemaal en tot gauw!!

Liefs crazygirl

Volgende week ga ik nogmaals testen met een Clearblue, dus dan horen jullie nog van mij!!

Hoi dames, weer een berichtje van mij!

Ik ben voor mijn werk een weekje op reis geweest en 's avonds in het hotel heb ik telkens wel meegelezen (hiep hiep hoera voor draadloos internet!) maar vanwege de lange en drukke dagen had ik niet de rust mee te schrijven. Mijn excuses!

Gisterochtend thuisgekomen en meteen door naar bed gegaan. Nog steeds loop ik de hele dag te gapen, vanavond maar weer vroeg naar bed!

Afgelopen week ben ik ongesteld geworden, mijn eerste na de mk. Het was geen verrassing, ik voelde me al niet zwanger. Ben stiekem best onder de indruk van mijn eigen lijf - precies 28 dagen na mijn mk weer ongesteld. Een cyclus dus van 27 dagen, net als altijd! Mijn klusdagen zitten er na volgend weekend aan te komen - ik heb er een goed gevoel over. Misschien wel bijgelovig maar mijn beide kids zijn ook op die dagen (5/6 mei) verwekt... Nummertje 3 straks ook????? Ik hoop het zóóóóó!!!

@ Dreamer, inmiddels helemaal hersteld van de buikgriep? Ik hoop dat je nu lekker snel gaat groeien!

@Edith, al meer duidelijkheid over je cyclus?

@ Crazy girl, SPANNEND!!!!! Ik zou het geweldig voor je vinden als je zwanger mocht blijken te zijn. Waarom ren je niet even naar de winkel voor je vertrouwde CB-test? Ik zou niet kunnen wachten hoor! Ik duim voor je!

@Lies, wat fijn dat de combitest zo'n goeie uitslag voor jullie in petto had! Gefeliciteerd!

@Janien, GEFELICITEERD met je zwangerschap! Hartelijk dank voor de glitters, ik heb er een heleboel gevangen. Het moet wel geluk brengen!

@Suusie, fijn dat de HA jullie direct doorverwezen heeft. Ik duim voor je dat je cyclus snel gestimuleerd gaat worden.

@  Jolanda, lekker genieten met je man weer thuis?  Ik wens jullie veel plezier met je gezin en dit mooie weer!

@ Debby, hoe is het met je?  Jij zit echt in een achtbaan van emoties lijkt me. Ga je op zoek naar een ander baan of neem je eerst een tijdje lekker rust?

@ Nicole, ook jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk weer een zwangere erbij - geeft ons allemaal weer goede moed!

Liefs, Chris

Naam
lftd
NOD
Ronde
kindje
Ik heb al:

Jolanda
32
27 april
3
3