@Suus: Wat fijn dat de huisarts je gelijk heeft doorgestuurd!! Hopelijk ontvang je nu ook gauw bericht van de gynaecoloog!! Ik wil je in ieder geval heel veel succes toewensen!!
@Debby: Wat jammer zeg, het is dus niet gelukt!! Ik wil je heel veel succes wensen met jullie huis, hopelijk verkopen jullie hem snel!! Als, zoals jouw kids, wat ouder zijn, zijn ze er misschien wel iets bewuster van. Naomi was twee toen ik Alysha kreeg, maar toch reageerde zij al zó leuk en lief op d'r kleine zusje dat was echt zó vertederend om te zien!! Naomi is ook heel zacht en lief!! Nog steeds!! :-D Maar gelukkig heb ik wel heel veel op de dvd-camcorder staan!! ;-) Want ze zal zich idd niet weinig van herrinneren kunnen...
@Janien: Wat kunnnen mensen toch raar reageren. Ik denk dat wij ook nog wel zulke reacties zullen krijgen (als het blijkt dat ik echt zwanger ben!! ;-)). Wij hebben ook 2 meisjes. Maar ook maakt het ook geen biet uit wat het zal worden, wij zijn met beiden superblij!! Maar er zijn dus ook zat mensen die wel meeleven met jullie, das toch wel errug lief!!
@Nicole: Gefeliciteerd meid!! Geniet er lekker van!!
@Dreamer: Fijn dat je zo'n goed gevoel hebt over de zwangerschap!! Geniet er lekker van meis!!
Estelle: Die misselijkheid en braakneigingen is natuurlijk wel vervelend, maar ik hoop toch gauw dat ik ook mag hebben. Dan heb ik in ieder geval echt het gevoel van zwanger zijn, mocht ik idd zwanger zijn!! ;-)
@Greet: Vervelend voor je zeg!! Maar positief blijven!! Ik heb ook wel eens nagedacht over die ovulatietesten, maar ik heb er bewust niet voor gekozen. Ook daar lees je toch heel veel verschillende verhalen over. Ieder moet natuurlijk voor zichzelf beslissen!! Ik zou dan eerder gaan proberen met temperaturen, heb ik nog nooit gedaan maar daar kun je toch ook heel veel uit uithalen?? Naomi is op 16 jan. 3 geworden en Alysha op 2 jan. 1 jaar. Dus op een aantal dagen na is het 2 jaar. Maar vond dat ook echt super!! Als ik nu daadwerkelijk zwanger mag zijn. Ben ik weer (zoals ook bij Alysha) 29 december uitgerekend. En aangezien ik bij allebei over de 40 weken liep, zal dat nu ook wel weer zijn, dus de kans is groot dat dit wondertje ook in januari wordt geboren. En ja, ook DAAR zullen wij wel weer vanalles over aan moeten horen?! Wat zal ik dan toch eens zeggen?! Want er val toch niks te plannen in het leven?? Kun je wel weer zien aan toch ook wel veel ellende op dit forum...
@Loes: Zal voor jou en de rest die nog niet zwanger is keihard duimen!! :-D
@Edith: He meis, hoe is het met jou?? Heb je al wat meer duidelijkheid??
Fijne zondag allemaal en tot gauw!!
Liefs crazygirl
Volgende week ga ik nogmaals testen met een Clearblue, dus dan horen jullie nog van mij!!