Derde kindje???? 2

Meiden,
even een kort berichtje en dan ga ik pitten.
Weer terug van vakantie. op de 2e vakantiedag RD's.

Dat was dus 7 wk en 5 dgn na de mk en 5 wkn en 5 dgn na de curettage!!!
Wat heeft dat lang geduurd he?

Nou ja, ik heb weer een NOD: 24 mei.
Heb ondanks dit dompertje toch een heerlijke vakantie gehad. Lekker flesje wijn gekocht, hahaha!
Nou ja, ik doe wel stoer, maar ik ben echt wel teleurgesteld hoor.
@grazy: ik heb je op een ander forum al gefeliciteerd: maar nogmaals: heeel erg gefeliciteerd meid!! En natuurlijk ben ik stikjaloers
Maar dit geeft wel hoop hoor!!!!

Zo, nu kan ik de boel weer een beetje bijbenen....

@Lies: ik leef met je mee! We waren tegelijk zwanger, dus je houdt een bijzonder plekje voor me hoor! Wat sterk van je om voor een 3e te gaan!!! Terwijl je je daar zo ziek van voelt.
Ik heb ook wel twijfels, maar dat gaat meer om suffe dingen als werk en of het wel uitkomt: luxe problemen dus.

Andere meiden: ga nu echt slapen. Reageer later wel, zie ook weer oude bekenden, leuk!

quote: suusie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-04-2009 10:12:48'));

Naam
lftd
NOD
Ronde
kindje
Ik heb al:

Jolanda
32
27 april
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 11 mnd

Debby
38
19 mei
9na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
30
3 mei
7
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Greet
34
12 mei
4
3
zoon 3,5 jr, meid 2

Suusie
35
??????

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Edith

38
24 mei
2  na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
16 april

2

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Crazygirl
29
22 april ??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Christine
36
19 mei
2e na mk
3
dochter van 8jr, zoon van 6jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
22 april

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november
1 dochter van 4 en 1 dochter van 2
21  april
2 mei

Estelle
34
10 december
dochter 4jr
zoon 2 jr

Tamar        
33
15 december
2 dochters 2,5 en 1 jaar
4 mei
12 mei

Wendy
24
16 december
2 zoontjes, 2 en 1 jr

Nicole
33
20 december
2 zoontjes, 2 en 3 jr.
7 mei

HIEP HIEP HOERA voor Crazy girl!!!!! Wat een geweldig nieuws, ben echt zóóóóó blij voor je! Ons internet lag er uit de afgelopen dagen en ik kon het ook niet op mijn werk checken (was vrij deze week) maar ik heb de hele week aan je gedacht. Wat een fantastisch bericht, bedankt voor de glitters! Vandaag wordt DE klusdag van deze cyclus, ik hoop dat ik ook snel met zulk goed nieuws mag komen. Duim je ook voor mij?

@ Estelle, geweldig goed nieuws van de gyn. Wist ook niet dat je bij een goede echo meteen veel minder kans hebt op een mk maar logisch lijkt het me idd wel. Als alles op de goede plek zit en het hartje klopt krachtig is dat natuurlijk wel een goede indicatie voor een gezonde zwangerschap. Lieve eid, geniet er van!!!

@ Tamar, heb geen ervaring met het vertellen van een zwangerschap aan (iets) oudere kids. Toen ik zwanger werd van de 2e was de oudste 15 maanden. Zoals Dreamer het heeft gedaan klinkt wel heel leuk!

@ Greet, nog 5 dagen voor NOD, ik duim voor je. Voel je iets bijzonders waaruit je kan afleiden dat je misschien wel zwanger zou kunnen zijn? Pffff, altijd moeilijk hè dat afwachten. Zelf voel ik de voortekenen van een eisprong - da's alvast het eerste, dan weer aan de klus en dan TWEE (.....) weken geduld hebben.......

@ Lies, wat ellendig voor je die misselijkheid. Klinkt echt heel naar - ik hoop dat je je snel toch beter gaat voelen!

@ Dreamer, wat een ontzettend leuke manier om je zwangerschap bekend te maken bij je kids! Ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen toen ik het las. Zo ontroerend! Geniet lekker van je zwangerschap, heerlijk!

Zo, nu ontbijtje gaan maken - we gaan vandaag lekker naar de dierentuin.

Fijne dag allemaal!

Liefs, Chris

Hallo allemaal

Allereerst Crazy Girl: GEFELICITEERD. Ik weet niet zeker of ik je al eens gefeliciteerd heb of niet. Ben een beetje (nou ja beetje veel) vergeetachtig de laatste tijd!
Super meid. ZO snel weer zwanger. Dat geeft denk ik heel veel hoop voor de rest. Kan me voorstellen dat je nog erg onzeker bent, maar probeer toch echt te genieten. Je hebt gewoon een lekkere uk in je buik!!!!

Dreamer: wat een leuke manier om het te vertellen aan je kinderen. Hoeveel weken ben je nu dan? Vertel je het ook nu aan anderen?

Ik ben weer even van de roze wolk afgestapt. Merk dat ik na de echo wel een stuk rustiger en zekerder ben geworden. Heb ook echt wel een goed gevoel. Maar maak me toch weer zorgen. (tja, ik zou mezelf niet zijn als ik me eens geen zorgen zou maken, hahaha)
De kans op een miskraam is er toch nog, maar volgens de gyn. zijn de meeste miskramen het gevolg van een foute deling of innesteling of er is alleen maar een leeg vruchtzakje. Vaak stoot het lichaam dit meteen af, maar vaak merk je het ook pas heel laat. Als je op een echo gezien hebt dat de innesteling goed is en er een hartje goed klopt, dan is de kans op een miskraam gelijk veel kleiner.
Helaas hebben wij bij onze tweede zwangerschap een slechte echo gehad. Ik was toen 9 weken zwanger. Er klopte geen hartje meer. Volgens de echoscopiste had het hartje wel geklopt, dat kon ze zien aan de grootte van het "kindje". Volgens haar zou het hartje een dag of twee ervoor gestopt zijn met kloppen. Dat zou dan met 8weken en 5 dagen zijn geweest. Ik ben nu pas 8 weken en 3 dagen..........

Op vallend was toen wel dat ik me op die dag, (dat het hartje stopte) in één keer heel goed voelde.......waarschijnlijk was dat een voorteken.

Ik ben nu dus toch weer bang en let belachelijk op hoe ik me voel.....
Maar ja, de kans zou maar 1 % zijn volgens de dokter.
We hebben het al eens meegemaakt, dus het zal ons nu toch niet weer gebeuren???

Ik probeer er niet te veel bij stil te staan en vooral te genieten. Ik weet zeker dat dit ons laatste kindje is, dus het zou jammer zijn als angst dan zou overheersen.

We vertellen het pas aan iedereen als we de tweede echo hebben gehad. Dat is op 28 mei. Dan ben ik precies 12 weken. 29 mei is mijn moeder jarig. Kan ik haar op haar verjaardag een speciaal cadeautje geven......weet alleen nog niet wat????
Dus ......tips zijn welkom...

Zo, kleinste ligt in bed, papa en dochterlief zijn lekker aan de wandel in het bos, ga nog even op de bank genieten van de rust....

Fijne zondag nog voor iedereen!

Estelle

Edith daar ben je weer gelukkig! Aan de ene kant natuurlijk enorm balen die RD maar nu kun je wel echt verder gaan proberen en weet je dat alles weer  goed is. En je weet meer kans na een curretage! Nu kun je wel meer gericht proberen en heb je wel veel meer kans op een nieuwe zwangerschap. De vorige keer was het zo snel raak dat is vast nu weer zo bij jou!

Janien waar ben je?? Ik ben zo benieuwd hoe het met jou gaat en ben jij nog ziek???

Grazy girl is het nieuws al ingedaald bij je? Heerlijk hoor voor je.

Estelle het is inderdaad zo dat bij de eerste echo en een kloppend hartje de kans al veel kleiner wordt op een mk.

Oh Greet spannend hoor dat wachten! Ik ging dan weer op alles letten en uiteindelijk voelde ik helemaal NIETS toen ik zwanger bleek te zijn. Die klachten kwamen pas later!

Dreamer leuke manier van vertellen gaaf he als je kinderen zo blij zijn. Mijn zoon is 2 en snapt er niets van mijn dochter van bijna 8 die snapt het helemaal natuurlijk.

Christina nou jij weet wel wat je vandaag moet doen he! Succes!

Suusie toch de MM gelukkig weet je dan wel waar je aan toe bent en maakt je echt een reeele kans.

Ik heb over 2 1/2 week een pretecho en 9 juni de 20 weken echo gepland staan. Volgende week weer zh controle. Ik voel me de laatste twee dagen weer iets beter gelukkig ik hoop echt dat het met die magische 16/17 weken over is.

liefs
Lies

Nou, Estelle, ik vind het heel logisch dat je je zorgen maakt. Wel goed om die 1% in gedachten te houden. Fijn dat je 28 mei weer terecht kan, maar dat klinkt ook wel weer ver weg.
Ik zou zeggen - net als breek een been op het toneel - ik hoop dat je over twee dagen en daarna nog heel beroerd voelt...

Erg leuk inderdaad van de echoscopiste om het zo naar je kinderen te brengen, Dreamer.

Wij hadden wel al gezegd aan de kinderen, maar die van 1 begrijpt het natuurlijk nog niet en verder niet veel over gehad. We dachten dat de oudste (2,5) het ook nog niet echt had begrepen.
Zitten we op Koninginnedag koffie te drinken. Zegt de oudste tegen een vrouw naast ons: Ik ben M, dat is mijn zusje P en ik krijg nog een baby! Mijn man en ik keken elkaar aan: elke keer blijkt maar weer dat ze meer begrijpt dan je soms door hebt! Erg grappig.

Succes met klussen en wachten verder

Groetjes,
Tamar

Estelle, ik heb precies hetzelfde gehad. De dag van de eerste echo voelde ik me helemaal top, zo zeker en gelukkig. Maar na een paar dagen ging dat gevoel weer weg en kwam er toch weer onzekerheid voor in de plaats.
Ze had tegen mij ook gezegd dat de kans dat het nu nog mis zou gaan heeeel klein was, maar toch...
Nu ben ik 11 weken en heb ik een echo gezien met armpjes, beentjes en belangrijker nog, een kloppend hartje. Nu pas, durf ik te plassen zonder om te kijken in de pot, en durf ik het mensen te vertellen.
En dat moet ook wel, want onze oudste verteld het inderdaad ook aan werkelijk iedereen die het maar wil horen!

Ze zei wel nog, 'mama, eerst zou de baby in de zomer komen, maar nu in de herfst. Het komt toch wel echt he?' Dan voel ik me wel opeens weer zó onzeker. Dat gevoel zal wel blijven tot de bevalling volgens mij.

Mijn oudste blies vandaag alle blaadjes van een bloemetje en toen deed ze een wens.
Ik vroeg er naar en toen zei ze: ik wens dat er écht een baby uit mama's buik komt....
Dan schiet ik wel weer helemaal vol.....

Lieve Edith, dubbel gevoel he? Maar wel fijn dat je nu een datum hebt. Ik ga voor je duimen!!!

Hoi allemaal,
Heb net een weekje vakantie achter de rug.
Centerparcs, dus veel gezwommen enz.

Maar dan is het altijd weer veel bijlezen.

Crazy girl, Gefeliciteerd!!!
Hoe voel je je?. Er zijn hier een paar zwangeren behoorlijk misselijk.
Hoop voor je dat je dat niet bent.

Dreamer, wat leuk dat ze bij de echo mee wilde werken aan het vertellen...
Leuke manier ook. Hebben de kinderen het een beetje door?
Het blijft natuurlijk lastig, vooral als je niets ziet..

Edith. Ik ben blij dat je cyclys weer begonnen is..
Dat scheelt een hoop onrust, of niet?
Gaan jullie er nu ook al weer voor de 100% voor? Of ben je nog wel iets angstig en wacht je nog af?

Lies, ik moet nog steeds overgeven 's ochtends. Vind dat erg vervelend.
Gelukkig is het maar tijdelijk.. Hoe is het met jou?

Estelle, ik duim voor je dat alles goed gaat...

Ik moet vanmiddag zwangerschapskleding erbij kopen.
Had 1 broek gekocht, maar kan sinds afgelopen week geen gewone broeken meer aan... Dan is 1 broek erg weinig ineens. Ik groei ook nog erg snel..

Janien

Terug
Bovenaan