A
Anoniem
Guest
Meiden,
even een kort berichtje en dan ga ik pitten.
Weer terug van vakantie. op de 2e vakantiedag RD's.
Dat was dus 7 wk en 5 dgn na de mk en 5 wkn en 5 dgn na de curettage!!!
Wat heeft dat lang geduurd he?
Nou ja, ik heb weer een NOD: 24 mei.
Heb ondanks dit dompertje toch een heerlijke vakantie gehad. Lekker flesje wijn gekocht, hahaha!
Nou ja, ik doe wel stoer, maar ik ben echt wel teleurgesteld hoor.
@grazy: ik heb je op een ander forum al gefeliciteerd: maar nogmaals: heeel erg gefeliciteerd meid!! En natuurlijk ben ik stikjaloers
Maar dit geeft wel hoop hoor!!!!
Zo, nu kan ik de boel weer een beetje bijbenen....
@Lies: ik leef met je mee! We waren tegelijk zwanger, dus je houdt een bijzonder plekje voor me hoor! Wat sterk van je om voor een 3e te gaan!!! Terwijl je je daar zo ziek van voelt.
Ik heb ook wel twijfels, maar dat gaat meer om suffe dingen als werk en of het wel uitkomt: luxe problemen dus.
Andere meiden: ga nu echt slapen. Reageer later wel, zie ook weer oude bekenden, leuk!
even een kort berichtje en dan ga ik pitten.
Weer terug van vakantie. op de 2e vakantiedag RD's.
Dat was dus 7 wk en 5 dgn na de mk en 5 wkn en 5 dgn na de curettage!!!
Wat heeft dat lang geduurd he?
Nou ja, ik heb weer een NOD: 24 mei.
Heb ondanks dit dompertje toch een heerlijke vakantie gehad. Lekker flesje wijn gekocht, hahaha!
Nou ja, ik doe wel stoer, maar ik ben echt wel teleurgesteld hoor.
@grazy: ik heb je op een ander forum al gefeliciteerd: maar nogmaals: heeel erg gefeliciteerd meid!! En natuurlijk ben ik stikjaloers
Maar dit geeft wel hoop hoor!!!!
Zo, nu kan ik de boel weer een beetje bijbenen....
@Lies: ik leef met je mee! We waren tegelijk zwanger, dus je houdt een bijzonder plekje voor me hoor! Wat sterk van je om voor een 3e te gaan!!! Terwijl je je daar zo ziek van voelt.
Ik heb ook wel twijfels, maar dat gaat meer om suffe dingen als werk en of het wel uitkomt: luxe problemen dus.
Andere meiden: ga nu echt slapen. Reageer later wel, zie ook weer oude bekenden, leuk!