Goeienavond allemaal,
Gisteren naar de Libelle Zomerweek geweest met mijn zus. Best leuk maar ik werd wel moe van dat gesjok. De hele dag door voeldi ik steekjes in mijn onderbuik en telkens vraag ik me af of ik inderdaad zwanger zou kunnen zijn. Vind het zóóóóó moeilijk om nog een hele week te moeten wachten om te testen, zou het liefst het nu al willen weten (tja - wie wil het niet ruim voor de NOD weten, hahaha). Maar net na mijn ei had ik ook hele pijnlijke borsten en dat is dus nu veel minder en met het verhaal in mijn achterhoofd van de vk dat driekwart van de bevruchtigingen al voor de NOd eindigt ben ik dus niet al te optimistisch. Zeker omdat ik vandaag geen krampjes meer gevoeld heb...
@ Suus, fijn dat je eindelijk een eisprong hebt gehad - nu maar duimen!
@ Lies, gefeliciteerd met je a.s. zoon! Leuk een speelkameraadje voor je jongste. Ook prettig dat je je beter begint te voelen.
@ Edith, ook jij heel veel succes met afwachten. wat kruipen die dagen voorbij hè
@ Tamar, leuk dat je zo'n fijne echo hebt gehad. Lijkt me geweldig idd als je het hartje ziet kloppen. Toch weer een geruststelling nietwaar?
@ Debby, nog 7 dagen....aaaaaaaaaaaaaarch..........!!!
Liefs, Chris