Derde kindje???? 2

Leuk Lies! Nog een ventje erbij!
Inderdaad een leuk speelkamaraatje voor jouw jongste!
Was de echo verder allemaal goed?
Fijn dat je je eindelijk wat beter voelt. Wat een ellende als je zo ziek bent he!

Groetjes Suus

@Lies: een jongen erbij, wat leuk! Maar vooral fijn dat je niet meer zo ziek bent.
Wij hebben idd een fijn klusweekend achter de rug.
vrijdagavond en gisteravond. En ik vermoed dat ik zaterdag m'n ei heb gehad, maar zeker weten doe ik het niet. Geen krampen of steken gevoeld.
Tja, en nu maar weer wachten he? Heb al wel extra gevoelige testen op internet besteld. Ik heb vast geen geduld tot mijn NOD....

@Suus: blijft je temp nog hoog? Leef met je mee... We maken het wel spannend he?

@ Edith;
Ja mijn temp blijft hoog gelukkig, dus het was echt wel een eisprong!!!!
Dus nu 'rustig' afwachten........
Omdat ik temp hoef ik niet persee voor NOD te testen, want ik weet genoeg als mijn temp gaat zakken. Vorige keer was ik dezelfde avond nog ongesteld.
Nu dus maar hopen dat mijn temp de komende 9 maanden wat hoger blijft.
Spannend he!
Wel super dat we een beetje gelijk oplopen. Kunnen we elkaar 'lastig vallen' met onze ongeduld.
Zou jij ook niet willen dat we al een weekje of 5 verder waren? (zwanger en wel dan natuurlijk.

Groetjes Suus

Suusie en Edith, heel veel sterkte in deze wachtweken. Ik kan me voorstellen dat jullie een week of 5 verder willen zijn. Dan zijn jullie bijna net zo ver als ik nu (morgen 9 weken). Nu wil ik wéér verder zijn, maar die twee wachtweken - en vooral de laatste dagen daarvan - duurden zóó lang. Dat lijkt al lang geleden, maar als ik jullie zo hoor, toch niet.
Ik zal voor jullie - en anderen die zitten te wachten - duimen.

Leuk Lies, een jongetje. Ik heb geen idee hoe dat is. Ik heb 2 meiden. Ik heb een licht vermoeden dat dit wel eens een jongetje zou kunnen zijn, maar dat zullen we nog een week of 11 moeten afwachten.

Morgen mijn eerste echo. Ik ben héél benieuwd.

Leuk inderdaad dat dit forum zo snel gaat. Elke dag wel een paar berichtjes.

Groetjes,
Tamar

Haihai,

Suus: ik heb ook clomid gebruikt ( voor iui ) maar ik begreep dat dat was om je eitjes te laten groeien en er meerdere zouden zijn. Ik moest 1,5 dag voor inseminatie pregnyl spuiten om de eisprong in gang te zetten maar als ik jouw verhaal zo lees doet clomid dat dus ook. Ach  ja, als het maar helpt voor ons beide.

Jolanda: balen zeg dat je man weer net voor de eisprong weg moest. Moet je weer wachten.

Ik heb mijn babykamertje ook nog maar ik denk toch dat mocht ik nog zwanger raken dat ik alles nieuw ga kopen. Andere man, ander kamertje. Ik heb de commode en de kledingkast nu in gebruik op de strijkkamer/rommelkamer. Heb het ook wit geschilderd dus ik wil gewoon alles nieuw.

Christine: spannend voor ons samen. Zullen we nu eens geluk hebben. Wat zou dat geweldig zijn. Ik ga hard duimen.

Natuurlijk duim ik ook voor de andere meiden.

Lies: leuk zeg een knulletje erbij. Fijn dat je je weer wat beter voelt.

Iedereen voor wie de nod weer nadert "veel succes". Alle zwangeren: geniet er lekker van.

Gr. Debby

Suus: wat spannend. Dat klintk toch alsof je lichaam het goed begrepen heeft deze keer. En nu maar heel hard duimen dat het de rest ook snapt, haha. Ik duim voor je.

Loes: balen dat je weer ongi bent geworden.

Lies: leuk een jongetje, zeker omdat hij zo dicht bij zijn broertje zit kwa leeftijd. Die hebben straks hopelijk echt wat aan elkaar. Had je ook voorkeur?

Hier verder geen nieuws, behalve dat ik lekker verwend ben op moederdag. En besef je weer even dat je er gewoon al 2 hebt rondscharrelen, he.

groejtes
greet

Even laten weten: ik had een goed echo vandaag. Ik vind dat je met 9 weken nog niet heel veel kan zien, maar dat kloppend hartje doet t 'm! Zo waar uitwendige echo.
Verder prima. Heerlijk. Nu op naar de controle bij de vk om het hartje te luisteren (duurt nog 5 weken).

Groetjes,
Tamar

PS: wat waren we ver gezakt met dit topic, stonden bijna niet meer op 1e pagina!

Goeienavond allemaal,

Gisteren naar de Libelle Zomerweek geweest met mijn zus. Best leuk maar ik werd wel moe van dat gesjok. De hele dag door voeldi ik steekjes in mijn onderbuik en telkens vraag ik me af of ik inderdaad zwanger zou kunnen zijn. Vind het zóóóóó moeilijk om nog een hele week te moeten wachten om te testen, zou het liefst het nu al willen weten (tja - wie wil het niet ruim voor de NOD weten, hahaha). Maar net na mijn ei had ik ook hele pijnlijke borsten en dat is dus nu veel minder en met het verhaal in mijn achterhoofd van de vk dat driekwart van de bevruchtigingen al voor de NOd eindigt ben ik dus niet al te optimistisch. Zeker omdat ik vandaag geen krampjes meer gevoeld heb...

@ Suus, fijn dat je eindelijk een eisprong hebt gehad - nu maar duimen!

@ Lies, gefeliciteerd met je a.s. zoon! Leuk een speelkameraadje voor je jongste. Ook prettig dat je je beter begint te voelen.

@ Edith, ook jij heel veel succes met afwachten. wat kruipen die dagen voorbij hè

@ Tamar, leuk dat je zo'n fijne echo hebt gehad. Lijkt me geweldig idd als je het hartje ziet kloppen. Toch weer een geruststelling nietwaar?

@ Debby, nog 7 dagen....aaaaaaaaaaaaaarch..........!!!

Liefs, Chris

Terug
Bovenaan