A
Anoniem
Guest
quote: debstars reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-05-2009 19:02:49&apos
Haihai,
Suus: ik heb ook clomid gebruikt ( voor iui ) maar ik begreep dat dat was om je eitjes te laten groeien en er meerdere zouden zijn. Ik moest 1,5 dag voor inseminatie pregnyl spuiten om de eisprong in gang te zetten maar als ik jouw verhaal zo lees doet clomid dat dus ook. Ach ja, als het maar helpt voor ons beide.
Ik heb nu nog geen clomid gebruikt hoor. Clomid is inderdaad om je eitjes te laten rijpen (groeien) en hopelijk springt ie dan vanzelf.
Als je clomid gebruikt kunnen er meerdere eitjes rijp worden, maar dat is niet per definitie de opzet geloof ik. Om jouw eitje te laten springen moet jij dus pregnyl spuiten.
Maar goed, nu dus gewoon 'uit mezelf' een eisprong gehad (wel pas na 7 weken, maar goed).
Dus mocht het deze ronde niet zo zijn, dan kan clomid mijn cyclus korter maken door ervoor te zorgen dat mijn eitje sneller rijp (gegroeid) is. Zodat ik in ieder geval iets meer dan 4-6 kansen per jaar heb (ivm mijn lange cyclus).
Maar ik hoop natuurlijk van harte dat ik de clomid niet meer nodig heb! Nog 1 week en 2 dagen wachten.......pppffffff!
Hoe vergaat jou het spannende wachten?