Derde kindje???? 2

jeetje, wat een hoop bijleeswerk weer!!

Suus, ik duim voor je meis. Wat zou het super zijn las die temp gewoon eens helemaal niet meer zakt...

Loes, jammer meis, en die cyclus is ook van de leg he? Grrrrr.

Lies, een zoon, wat gaaf!!

Wij hebben vandaag ook weer een echo gehad (de nekplooi). Ik had mijn oudste van 5 mee, en die kon alles nu perfect zien!
De echoscopiste zei gelijk 'wauw', het ligt er perfect voor, gelijk die nek meten. Zag er allemaal goed uit (maandag de uitslag van het bloed).
Toen vertelde ze me dat het AMC onderzoek doet naar bepaling van het geslacht bij 12 weken zwangerschap en dat zij daar aan meededen. Dat ik een goede kandidaat was omdat het zo duidelijk en scherp in beeld was en of ze het vermoedelijke geslacht mocht noteren, zodat ze dat dan straks konden controleren.
Daar ik bij 20 wkn heel graag het geslacht wilde weten, vroeg ik haar wat ze dacht.
Ze zei, zo goed als zeker een jongen!
Ik durf er nog niet vanuit te gaan, maar het lijkt me (na 2 meiden) wel heel gaaf!
Nog even geduld dus!

Ik merkte trouwens dat ik ondanks alle kwalen en echo's toch weer mega onzeker was de laatse tijd.
Ik verloor (beetje vies verhaal) laatst bij het douchen echt een mega sliert doorzichtig spul, heel taai. Geen bloed ofzo, maar het zag er zo vaag uit. Dan haal ik me gelijk weer vanalles in mijn hoofd... Zo'n miskraam hakt er toch wel flink in....

tot slot, Edith, succes meid. Je verhaal doet me denken aan dat mijn man en ik tijdens onze vakantie ook 'moesten' vanwege de eisprong en dat we alle records hebben verbroken met twee kids achter de TV hahahaha!

Wil ff gauw wat van me laten horen!! Ben de laatste tijd wat minder hier te vinden. Maar dat komt ik ben zó moe, misselijk en moet regelmatig overgeven. Dus als ik al ff tijd voor mezelf heb, ga ik ff plat. Sorry!!

Ik hoop dat het met jullie goed gaat!! En dat de niet-zwangeren ook gauw mogen genieten van een klein wondertje in jullie buik!!

Dikke knuffel crazy girl

dag lieve allemaal.
Hier alles redelijk OK.
Vorig weekend flink ons best gedaan,want wschl ei.
Door het vele klussen fijne schimmelinfectie opgelopen.
Dan is de zin in klussen wel voorbij hoor! Auw en jeuk....
Zo'n vaginale tablet van de huisarts gekregen. Dat heeft gelukkig geholpen.
Pffff, heb ik weer hoor, hihi!
Nou ja, hopelijk hebben we genoeg ons best gedaan....
Nog 9 dagen tot m'n NOD.
ik weet het niet hoor. Nog te vroeg om iets te voelen en de vorige keer had ik ook bijna geen klachten, maar ja dat werd ook een mk.

@ dreamer:
Wat fijn zo'n goede echo dan he! Ben je meteen weer een stuk zekerder!
En een jongen erbij, zou wel erg leuk zijn he! Maar 12 weken is wel erg vroeg natuurlijk. Ben benieuwd of het bij de 20 weken echo nog steeds op een jongen lijkt, hihihihihi! Ach ja, zplang het maar gezond is he!

@ crazy girl;
Lastig die misselijkheid, maar wel een bevestiging van je zwagerschap he!
Doe maar rustig aan!

@ Edith;
Oh wat spannend weer he, en wat duren die 2 weken toch lang!!!

Ik heb even precies uitgerekend (nav eisprong) wanneer mijn NOD is en dat is donderdag 21 mei. Ik hoop dat ik me kan inhouden tot vrijdag of zaterdag met testen als mijn temp hoog blijft, Ik heb wel een goed gevoel erover. Heb een zwaar gevoel onderin mijn buik. Heb erg last van mijn darmen, zijn helemaal opgeblazen (had ik met de zwangerschappen ook) en gevoelige borsten. Ik hoop maar dat mijn lichaam niet weer eens een loopje met me neemt maar dat het nu dan weer zo mag zijn.
Ga woensdag wel gewoon naar de gyn (niet het lot tarten natuurlijk) en neem ik mijn templijsten mee. Misschien wil die dan wel een bloedtest doen ofzo.
PPpffft, was het maar vast donderdag!
Of het weekend he! Want dan mag jij ook testen

Groetjes Suus

Edith; zeker erg lastig zo'n schimmelinfectie.
Hopelijk heb je er snel geen last meer van!

@dreamer: dus mogelijk nu een jongen! Leuk joh...maar goed het is dus nog wel wat vroeg. fijn dat de nekplooimeting goed is, nu de bloedtest nog

@grazy: nou, jij hoeft dus niet meer te twijfelen of je zwanger bent. Nu even serieus, wel balen dat je zo misselijk bent hoor. Wat is zwanger zijn toch raar he?

@suus: al klachtjes!!!!!!!!! Oo, wat spannend. Ik voel nog helemaal niks en mijn gevoel zegt me ook niks. Maar door die stomme schimmelinfectie voelt het soweiso anders. Soms wat stekerig. Ik heb eigenlijk niet zoveel hoop. Weet ook niet waarom. Ben gewoon moe en een beetje huilerig...

Suus en Edith, ik hoop zó dat het jullie gegund is. Ik zal aan jullie denken komende dagen.
En tja, klachten zijn toch echt klachten. Maar ja, ik weet zelf maar al te goed dat een hoop van die klachten ook vaak tussen de oren zitten... Maar ik duim  en dat gaat zéker helpen!!!!!!!!
Hoe vaak mag je als zwangere eigenlijk glitters strooien? Ik vond er namelijk nog een paar.......

Ik doe het gewoon:

Eerlijk delen he?

Hahahaha,
dreamer, je bent een schat!!!

Maar volgens mij hebben die van mijn mannie meer effect, als je snapt wat ik bedoel, hihi.....

Terug
Bovenaan