Derde kindje???? 2

Nou dat klinkt goed Edith volgens mij mag ik je feliciteren hoor! Maar ik snap dat je wilt wachten op de eigenlijke datum en een vette streep wilt zien na alles.

Suus en Deb wat jammer! Ik duim voor jullie!

Janien hoe gaat het met jou? Volgende week de 20 weken echo toch?

Nou allemaal succes!

Liefs
Lies

Jolanda
32
27 mei
3
3
2dochters, 7jr en  1jr

Debby
39
15 juni
10 na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
30
3 mei
7
3
2 zonen,  5 en  3 jr

Greet
34
8  mei
4
3
zoon 3,5 jr, meid 2

Suusie
35
? ligt aan eisprong

3na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Edith

38
24 mei
2  na mk
3
2 dochters 3 en 5

Christine
36
19 mei
2e na mk
3
dochter van 8jr, zoon van 6jr

Poppedijntje
31
1 juni
`1
3
zoon 8jr, dochter 7 jr

Roselien
38
8 mei
??
3
zoon 10jr, dochter 8 jr

Linda
28
26 mei
1
3
2 zoons, 3 en 2 jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
13 mei
26  mei

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november
1 dochter van  5 en 1 dochter van 3
21  april
2 mei

Estelle
34
10 december
dochter 4jr
zoon 2 jr

Tamar        
33
15 december
2 dochters 2,5 en 1 jaar
4 mei
12 mei

Wendy
24
16 december
2 zoontjes, 2 en 1 jr

Nicole
33
20 december
2 zoontjes, 2 en 3 jr.
7 mei

Crazy Girl
29

2 dochters van 3 en 1 jaar.

28 mei
Hoi Lies,

Ik heb a.s. dinsdag de 20 weken echo.
Die kleine is de laatste tijd erg aktief. Draait regelmatig rondjes in mijn buik.
Ik hoop dat we dinsdag te horen krijgen wat het gaat worden.

Hoe is het met jou?
Veel klachten?

Groet,

Janien

Hoi Edith,
Spannend zeg. Wanneer ga je weer een test doen?
Ik duim voor je, maar een streep is een streep. Dus alvast heeel voorzichtig: gefeliciteerd!!!
Groet,
Janien

Gisteravond heel ongeduldig nog een test gedaan. Maar ik was vergeten dat ik 2 glazen water en 2 mokken koffie ophad, dus uiteraard een lichtere streep! haha, suffe ik..

Maar goed, ik zit nog steeds voor mijn NOD te testen hoor!
Ga nu pas op of na mijn NOD testen en netjes s ochtends.
heb er wel een steeds beter gevoel over gelukkig.
Voel me meer zwanger dan met de mk.
Erg moe, jammer genoeg, maar ja, dat geeft ook wel weer vertrouwen...

Ga het waarschijnlijk pas echt geloven als ik de vroege echo heb gehad...

Liefs Edith

Jolanda
32
27 mei
3
3
2dochters, 7jr en  1jr

Debby
39
15 juni
10 na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
30
3 mei
7
3
2 zonen,  5 en  3 jr

Greet
34
8  mei
4
3
zoon 3,5 jr, meid 2

Suusie
35
? ligt aan eisprong

3na mk

3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
24 mei
2  na mk
3
2 dochters 3 en 5

Christine
36
19 mei
2e na mk
3
dochter van 8jr, zoon van 6jr

Poppedijntje
31
1 juni
`1
3
zoon 8jr, dochter 7 jr

Roselien
38
8 mei
??
3
zoon 10jr, dochter 8 jr

Linda
28
26 mei
1
3
2 zoons, 3 en 2 jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
13 mei
26  mei

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november
1 dochter van  5 en 1 dochter van 3
21  april
2 mei

Estelle
34
10 december
dochter 4jr
zoon 2 jr

Tamar        
33
15 december
2 dochters 2,5 en 1 jaar
4 mei
12 mei

Wendy
24
16 december
2 zoontjes, 2 en 1 jr

Nicole
33
20 december
2 zoontjes, 2 en 3 jr.
7 mei

Crazy Girl
29

2 dochters van 3 en 1 jaar.

28 mei

Even het lijstje aanpassen. Gisteren de verjaardag van onze dochter gehad. Alweer 5 jaar! Wat gaat de tijd hard! Het was een heerlijke dag!
Ook wel weer even een pijnlijk momentje.
Ik was heerlijk met mijn 6 weken oude nichtje aan het knuffelen toen mijn schoonvader zei;'staat jouw ook nog goed Suus'.
Tja, hij bedoeld het goed, maar die opmerking deed echt wel even zeer.
Zit ik daar met een baby, mijn schoonzusje naast mij met haar bolle buik (even ver als ik zou zijn geweest). Tja, dan is het wel even slikken hoor!
Maar verder wel heerlijk genoten van mijn kids! Wat was dochterlief jarig! Eigenlijk het eerste jaar dat ze ook echt heel bewust 'jarig' was. Heel mooi om te zien.

Hallo allemaal!

Pfff, heel lang niet meer gereageerd. Wel af en toe gelezen, maar echt geen tijd gehad (of energie) om iets te typen. Sorry....
Te veel om op iedereen te reageren...

Edith.....ooooh, dat klinkt veelbelovend.....
Mag ik je al heel voorzichtig feliciteren???
Ik had 4 dagen voor mijn NOD ook een licht streepje..... een digitale test biedt wellicht uitkomst.
Ik zal in ieder geval voor je duimen...wanneer ga je weer testen?? Vandaag is je NOD, toch??

Ik begrijp dat Suusie ongie is geworden. Balen zeg. Ik kan me voorstellen dat zulke opmerkingen erg hard aankomen. Is je schoonvader wel op de hoogte van de miskraam dan?? Dan vind ik het wel een beetje ongepast om zoiets te zeggen...
Maar ja, mijn ervaring is dat mensen vaak helemaal niet weten hoe ze moeten reageren en dan vaak juist de verkeerde dingen zeggen.

Leuk, jouw dochter is 5 geworden!
Mijn dochter is vorige week ook 5 geworden. We hebben de hele week gevierd. Maandag haar echte verjaardag, woensdag haar allereerste kinderfeestje en vrijdag het grote-mensen-feest! Zaterdag was ik helemaal kapot en doodmisselijk....
Waarschijnlijk de hele week veel te druk bezig geweest, vrijdag pas om 2 uur in bed.....kan ik op het moment dus helemaal niet goed tegen....

Vandaag gelukkig weer fit. Maar o wat was het een leuke verjaardag. Ik kan me jou goed voorstellen suus, wat was ze jarig!!!! Echt heerlijk om te zien. Ieder jaar maken  ze het weer wat bewuster mee.

Nu de verjaardag achter de rug is, kan ik  gaan uitkijken naar de 12 weken echo. Die staat donderdag op het programma. Ik merk dat de zenuwen wel alweer komen....
Ik heb wel het gevoel dat het goed zit, maar toch. Ik ben blij als ik ons pupke donderdag lekker zie spartelen.....
Ik lees zo`n vervelende dingen op  de verschillende forums....
Kan het natuurlijk niet laten om het te lezen, maar het maakt me meteen zo bang....
Daarom ben ik ook bewust iets minder actief geweest op het forum....

Als donderdag alles goed is, gaan we HET eindelijk vertellen....ook weer een reden om nerveus te zijn. Al heb ik het wel al aan mijn baas verteld....die reageerde eigenlijk  alleen maar heel positief....hele opluchting.
Ik ben eigenlijk ook heel benieuwd hoe mij twee schatjes gaan  reageren....

Zo, eindelijk weer even een reactie van mijn kant....

Oh ja, Janine, veel plezier bij de echo. Ben benieuwd wat je gaat krijgen. Heb je zelf al een voorgevoel????
Mogen wij het weten????

Iemand vroeg of er voorkeuren waren...nou bij mij in ieder geval niet. Ik zal  vooral vreselijk blij zijn als ik gewoon weer een gezond kindje mag krijgen.
Ik heb van beide iets en ik kan vertellen, het is allebei geweldig!!!!!!
Kan me echt niet schelen wat het wordt....
Alleen zou voor de naam een meisje wel makkelijk zijn.  Daar heb ik  DE naam al voor gevonden, jongensnaam vind ik echt veel lastiger.....
Maar ja als dat  alles is......

ZO, ik ga eens van het zonnetje genieten.... Fijne zondag allemaal en tot gauw!

Estelle  

Oh jeetje is was het hele topic opeens kwijt, was al bang dat jullie allemaal verdwenen waren!

Maar Edith, meis wat een goed nieuws!! En Christina, tjonge, het is echt ongelofelijk!!!!
Zouden het die extra glitters dan tóch zijn geweest???
Ik ga zwaar voor jullie beide duimen. Kan me de onzekerheid als de beste voorstellen, maar probeer vertrouwen te hebben in je lichaam. De onzekerheid zal helaas wel nog even blijven, zelfs wellicht nog wel na de eerste echo. Maar probeer voorzichtig aan alvast een beetje te genieten hoor!!!

Estelle, wat spannend dat je het gaat vertellen. Zo'n leuk moment!!

Suusie, nou, da's weer minder nieuws meis. Wat een teleurstelling moet dat weer zijn geweest.. Houd moed hoor!

@Dreamer: ja, jij hebt echt ssssssssuuuuuuuuuuperglitters gestuurd hoor! hihi
Vandaag getest, op ,mijn NOD. Nog steeds een lichte streep, maar het was een andere test, dus dat zegt niet alles. Affijn ,de twijfel blijft tot de eerste echt denk ik....
Ook nog geen RD's, dus dat is goed.
Flinkt moe en bij vlagen misselijk en chagrijnig.

Ik durf de lijst dan toch wel een beetje aan te passen door een smiley achter mijn naam. Als ik er aan toe ben zet ik me bij de zwangeren.

Sorry blijf voorzichtig.

liefs, Edith

Terug
Bovenaan