Derde kindje???? 2

Edith nou ik ben we; overtuigd hoor gefeliciteerd!!

Greet ook voor jou de gelukswensen!

Janien heb jij niet je 20 weken echo ergens deze week? Ben benieuwd hoe het is gegaan.

Ik ga binnenkort even bijlezen maar ben nu zoooo moe dus gan maar weer slapen.

Liefs en succes allemaal

Lies

Edith, dat klinkt steeds echter hoor! Ik hoop dat alles goed gaat. En dat je niet al te veel kwaaltjes krijgt. Zelf voel ik me redelijk, een beetje wee. Misselijk mag het haast niet heten. Soms voel ik gewoon helemaal niks. Maakt me wel weer een beetje onzeker, maar ik had het bij de oudste ook.

Lies, balen dat je zo moe bent. Hopelijk trekt het snel weg. Maar het duurt nu al even, he.

groejtes
greet

Wauw! Weer twee zwangeren erbij!!
Greet en Edith: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!

De stand is nu 9 nog niet zwangeren tegen 10 zwangeren!!!!! Het gaat de goede kant op...
Als we nu iedere maand 3 zwangeren erbij hebben is over 3 maanden IEDEREEN zwanger!!!!!   Dat is toch een mooie gedachte, niet?

Greet, fijn dat je je goed voelt. Hoe ver ben je nu dan? Een week of 7/8 ?

Hier alles goed. Vandaag gewerkt. Merk ik wel hoor. De dagen dat ik heb moeten werken ben ik echt extreem moe. Ga ook zo slapen.
Nog twee nachtjes slapen voor de echo.....begin ongeduldig en nerveus te worden.
Vrijdag is mijn moeder jarig. Zou leuk zijn om haar dan een leuk nieuwtje te vertellen.
Ik was van plan om haar een fotolijstje cadeau te doen met een gedichtje van de baby...

Las ik ergens hier op een ander topic. Vond ik wel een leuk idee.
Volgende week komt mijn schoonmoeder terug van vakantie. Dan komt de echte uitdaging.....het grote nieuws aan haar vertellen.

Ik las bij het zwanger-zijn forum iemand waarvan schoonmama er ook niet blij mee was. Die kreeg echt een mega heftige reactie.......pfffff. Gaf niet echt een prettig gevoel. Nou ja, zo erg zal het wel niet worden. Hahahah
Ik denk dat ze waarschijnlijk even zal schrikken. We zien wel. Begin maar alvast met duimen....hahaha

Zo alle zwangeren, geniet van jullie kwaaltjes en alle nog niet zwangeren: succes!!!!

Welterusten,

Estelle

Haaai,
Vandaag de 20 weken echo  gehad.
Alles zag er goed uit. Toch raar. Ik was niet zenuwachtig, maar toch zo opgelucht na afloop. Het was heerlijk om die kleine te zien. In juni hebben we nog een pretecho. Dan gaan onze meiden mee. Daar hebben ze zin in. En ze mogen bij de bevalling zijn. Dat vinden ze ook heel leuk.

Greet, GEFELICITEERD!!
Het gaat nu lekker vlot met de zwangeren....

Estelle, Niet te zenuwachtig maken voor de echo.
Heel veel plezier.   Heb je het hartje al gehoord bij de verloskundige??

Hai,

Greetz: jippie, van harte. Geweldig. Het gaat nu inderdaad hard met de zwangere. Hopelijk heeft Estelle gelijk en komen er nu steeds 3 per maand bij. Zou wel helemaal te gek zijn.

Vanavond ga ik naar mijn mannetje en gaan we flink aan de klus. Gezellig, even een weekje samen ook al is hij dan aan het werk maar die schepen zijn tegenwoordig zo luxe dat ik me daar prima kan vermake.

Ze hebben net mijn nieuwe bank gebracht, jeminee, wat is die groot. Hij is ook eigenlijk voor het nieuwe huis bedoeld maar hij moet nog een paar maandjes hier staan. Straks even alles verschuiven samen met mijn zusje. 2 zien er meer dan 1.

Tot snel weer allemaal.

Gr. Debby

quote: greet2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2009 21:34:17'));

Jolanda
32
27 mei
3
3
2dochters, 7jr en  1jr

Debby
39
15 juni
10 na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
30
7 juni
8
3
2 zonen,  5 en  3 jr

Suusie
35
? ligt aan eisprong

3na mk

3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
24 mei
2  na mk
3
2 dochters 3 en 5

Christine
36
19 mei
2e na mk
3
dochter van 8jr, zoon van 6jr

Poppedijntje
31
1 juni
`1
3
zoon 8jr, dochter 7 jr

Roselien
38
8 mei
??
3
zoon 10jr, dochter 8 jr

Linda
28
26 mei
1
3
2 zoons, 3 en 2 jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
13 mei
26  mei

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november
1 dochter van  5 en 1 dochter van 3
21  april
2 mei

Estelle
34
10 december
dochter 4jr
zoon 2 jr

Tamar        
33
15 december
2 dochters 2,5 en 1 jaar
4 mei
12 mei

Wendy
24
16 december
2 zoontjes, 2 en 1 jr

Nicole
33
20 december
2 zoontjes, 2 en 3 jr.
4 juni

Crazy Girl
29

2 dochters van 3 en 1 jaar.

28 mei

Greet
35
15 januari
zoon, bijna 4, dochter, 2
7 juni
?

Hoi Allemaal

Proficiat!!!! weer een zwangere erbij.
Leuk joh!!!
Ik ben enkele weken terug naar de VK geweest en toen konden ze niets zien op de echo. Man wat schrok ik en wat heb ik hier een week over ingezeten.
De week erna mocht ik terug komen en toen zagen we wel een hartje kloppen!!!!!
GELUKKIG. Wat waren wij opgelucht...
Nu mag ik 4 juni weer terug komen.
Nu meent mijn VK dat ik minder ver ben als ik zelf denk....
15 maart was de 1e dag van de laatste menstruatie.
Op 21 april lichte positieve test kruidvat en 23 april zwanger getest met clear bleu.
Wanneer test je normaal positief hoeveel weken ben ik rond de testen al ongeveer geweest???????

Wie kan mij hier antwoord op geven?
Succes voor iedereen met zwanger zijn en worden.

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan