Derde kindje???? 2

@Christina!!! Wauw gefeliciteerd hoor wat heerlijk voor je!

@ Suusie en Edith zeer spannend. Ik kan jullie in ieder geval wel vertellen dat ik echt GEEN ENKELE klacht had voor mijn nod niets pas met 5 a 6 weken begon dat. Ik heb wel een week na de eisprong rose slijm verlies gehad een paar dagen verder niets. Dus als je niets voelt zegt dat niets hoor want voroalsnog ben ik nu met 17 weken nog steeds ziek.

@ Jeetje Deb wat balen zeg die RD weer echt waardeloos ik hoop dat je heel snel weer zwanger zult zijn.

Vandaag weer een echo dit keer met de kinderen! Ik krijg heel vaak de vraag of ik eeen voorkeur heb/had voor een jongen of meisje maar ik heb dat niet. Misschien ook omdat ik van beiden eentje heb maar dan nog  hebben jullie dat? Ik was al zo blij dat ik nog zwanger kon raken op mijn "oude hahah"38 jarige leeftijd.

Succes allemaal!

Liefs
Lies

ben d'r toch nog heel even en zie daar opeens geweldig nieuws, Christina!!! Van harte gefeliciteerd. Misschien heel pril, maar heus echt waar, hoor.

Lies; veel plezier met je echo. Ik hoop dat alles goed is. Leuk dat je de kids meeneemt. SNappen zij het ook een beetje beter misschien.

groejtes
greet

Chris: wauw, gefeliciteerd. Heeft deze maand toch nog voor iemand geluk gebracht. En lekker volgende week met vakantie. Ben nu dubbel jaloers op je.

Wat betreft de kwaaltjes. Volgens mij heb ik dezelfde kwaaltjes vooraf bij de ongi als bij een zwangerschap. De kwaaltjes die jullie beschrijven en dan blijkt dat je zwanger zijn die heb ik dus ook gewoon alleen ik word steeds ongi. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen kan ik me niet herinneren dat ik vooraf al iets voelde terwijl dat tijdens de zwangerschap dubbel en dwars werd ingehaald. Nogmaals, bij mij luister ik absoluut niet meer naar mijn lichaam want het klopt toch niet.

Nou meiden, dit was het weer voor vandaag.

Gr. Debby

Oh sorry Christina, typte ik de verkeerde naam, maar uiteindelijk kan jij dus toch ook met glitters gaan strooien! Wauw! Gefeliciteerd meid!
Super! Jullie vakantie kan vast niet beter beginnen!
Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent hoor, maar probeer er ook een beetje van te genieten!

Liefs Suus

Hoi meiden,

Helaas heb ik weer minder bericht. Gisterenavond werd ik ineens niet lekker. Koud, buikpijn en flinke hoofdpijn. Kreeg er een naar gevoel bij. Ook het gevoel in mijn borsten werd minder. En zoals ik al verwachtte is mijn temp gezakt.
Ga dus ongesteld worden helaas.
Flink teleurgesteld in mijn lichaam nu!
Morgen voor 1ste gesprek naar de gyn. Hopelijk kan ik meteen medicijnen krijgen voor mijn eisprong zodat ik niet weer cycli van 9 weken krijg en dat het hopelijk de volgende keer dan maar raak mag zijn!
Ben best verdrietig nu. Dus toch echt de MMM in.

Liefs Suus

hallo hier ben ik eindelijk weer eens ik heb wel alles steeds gelezen maar niet geschreven ik baal momenteel een beetje omdat mijn cyclus zo lang wordt ik word daar onzeker van en dan slaan de twijfels juist toe

om deze maand iets duidelijker te krijgen ben ik met ovulatie testen begonnen zodat ik iets meer een idee kijg wanneer mijn nod is vandaag is dag 12 van mijn cyclus du we moeten nog even geduld hebben

christina ontzettend gefeliciteerd ik hoop dat het deze kee goed mag gaan en ik hoop dat ergauw meer volgen

verder iedereen geniet van de zwangerschap en de anderen ik duim voo ons

waar ik wel erg zin in heb is inde zomervakantie nog ongeveer 5 a 6 weken werken en dan zitten we in spanje

doeg tot de volgende keer

@Suus: och meid, nee wat balen nou!!! en je had zo'n goede hoop...Ik duim nog dat je temp je een keer in de steek laat en er nog een wondertje gebeurt...

@christina: o wat spannend. Mag ik je toch feliciteren?? Je twijfelt of het oude HCG is ? Heb je tussendoor nog een negatieve test gehad? Ik wel.

Ik herken je ongeduld. Ik heb ook niet kunnen wachten. Gistereren misselijk van het avondeten en al paar dagen flink moe, maar dacht eerst dat het van de drukke week vorige week kwam.
Vandaag 5 dgn voor mijn NOD. Sensitest beweert dat de Xtra sensitive al 6 dgn voor je NOD gebruikt kan worden. Nou dat wou ik wel eens zien! En anders over een paar dagen nog een test.

Maar ik zit nu al een uur naar een heel vaag streepje te kijken!!!
Nee, feliciteer nog maar niet. Ik heb na mijn mk nog twee weken naar pos testen kunnen staren helaas...
maar tussendoor ook echt negatieve gehad. En ja, streep is streep, dus er is HCG aanwezig. Dus ik ben zw*nger! Ik durf het gewoon niet te noemen...
Nu begint het echte wachten. Over 3-4 weken een vroege echo, zei de vk de vorige keer. Tot die tijd stress bij elk krampje en bang bij ieder toiletbezoek dat ik bloed zie.

Maar toch ook wel heel erg blij...........

Terug
Bovenaan