Derde kindje???? 2

Edith,

Morgen de echo, wat spannend!!!
Ik ga echt heel hard duimen voor een hele mooie echo!!
Laat je het snel weten?

groetjes Suus

Hier goed nieuws.
Op de echo een boontje van 2 cm met een kloppend hartje. Al kleine knopjes waar armpjes en beentjes komen.
Ook de termijn klopt, dus dat is een geruststelling.
Ga nu toch echt proberen wat meer te ontspannen...

Maar ja, we weten dat het toch nog anders kan gaan....

mag over 4 wkn nog eens komen. Dan kan ze nog eens opmeten en ook ter geruststelling. De echoscopiste was echt superaardig.
Was ik wel blij mee, na die stomme reactie van de assistente toen ik de afsrpaak maakte...

anyway, ga toch proberen te genieten nu.
Ga het binnenkort ook aan de familie vertellen, want ik krijg al echt een buikje,dus dat houd ik niet lang geheim.

Nu nog een manier verzinnen om het mijn dochtertjes te vertellen. Ze zijn 4 en bijna 6, hebben jullie tips???

Liefs Edith

Jipppppiiiiiieee! Edith! Super he! Een mooi kloppend hartje en een kloppende termijn! Dat klinkt echt super! Daar ga ik ook voor!

Ik ben benieuwd naar reacties over hoe het je kids te vertellen. Wij willen het de kinderen ook pas na de eerste echo vertellen.

Groetjes Suus

Hallo allemaal,

Beetje lang geleden, maar hier weer een berichtje van mij.
Het gaat zo snel met alles dat ik bijna niet weet op wie ik moet reageren.
Het lijstje met zwangeren is enorm gegroeid. Dat is mooi om te zien.

Christina, wat ongelooflijk kl"te. Wat gaat er nu gebeuren?
Gaan ze curreteren?

Het gaat hier op het moment weer van het ene uiterste naar het andere uiterste wat  emoties betreft.

Edith, hoe voel jij je? Heb je al "kwaaltjes"?

Lies, Ben jij nog misselijk?

Estelle, hoe gaat het met je?

Ik heb sinds vorige week zondag niet meer overgegeven. Jippie!!
Wat een verademing.

Heb wel ontzettend nesteldrang. Al vanaf December!
Toen was ik nog niet zwanger, maar het is net of ik het aanvoelde.

We hebben in december de zolder opgeruimd. In januari is die afgetimmerd.
We zijn nu sinds een tijdje bezig met alle 3 de kinderkamers.
Alle 3 verven, nieuwe vloerbedekking en opruimen.
2 van de 3 zijn al een heel eind. Daar moeten we nu nog inrichten en dan is het klaar.
Daar hoop ik deze week mee klaar te komen. Daarna moet kamer 3 nog.

Alles voor half juli, want dan gaan we op vakantie.

En dan ben ik ook al zover dat het lastiger wordt.
Ik merk nu al dat het lichamelijk moeizamer gaat.
Ben nu 25,5 week.

Groet,

Janien

Christina; nee he, wat vreselijk. Ik leef erg met je mee. Ik heb er geen woorden voor op dit moment.

Estelle: aan de ene kant fijn dat alles goed met het kindje gaat en dat de bloedingen geen nadelig effect op hem/haar heeft maar wel vervelend dat je straks misschien steeds naar het zkh moet.

Edith: geweldig dat je je kindje hebt gezien en het hartje heb zien kloppen.

Ik ben op het moment aan boord en we hebben vanochtend samen weer een test gedaan en daar was nu absoluut geen twijfel over. Gelijk een plus te zien. Ben weer wat opgeluchter maar als ik dat verhaal van Christine lees begin ik dus wel bang te worden. Had net gelezen dat een 2e miskraam maar bij 2% voorkomt dus ik was wat geruster maar nu weet ik het niet meer zo.

Woensdag ga ik de gyn bellen en dan mogen we hopelijk ook snel voor echo. Ben dan als het goed is 6 weken en 1 dag.

Gr. Debby

Christina:     OOOOOH wat vreselijk voor je!!!! Nee toch! Wat heb je al veel moeten doorstaan! Ik kreeg werkelijk kippenvel bij het lezen van je berichtje.
Hoe is het verder gegaan? Heb je nog een echo gehad?

Bij ons is het een paar jaar geleden net zo gegaan. Bij 9 weken een echo waarop geen hartje meer was te zien. Waarschijnlijk was het twee dagen eerder gestopt met kloppen.
Een week later weer een echo om te kijken of het echt waar was....
Weer een week later een curettage....

Dit is echt vreselijk zwaar.....zeker als je eerst ook nog eens een miskraam hebt gehad.
Ik kan me voorstellen dat je nu echt twijfelt of je nog wel voor een derde wilt gaan. Daar kan niemand je advies over geven. Je zult echt de tijd moeten nemen om dit allemaal te verwerken.....over een tijdje zul je dan beter naar je gevoel kunnen luisteren...

Ik wens je echt enorm veel sterkte toe....

Edith: erg dubbelzijdig allemaal. Zo zie je maar weer, vreugde en verdriet ligt zo dicht bij elkaar. Toch wil ik jou feliciteren met je goede echo.
Probeer te genieten. Ondanks alle vervelende dingen die je leest.
Zo'n forum is heel fijn om je ervaringen te delen, maar het zorgt ook voor een extra portie onzekerheid....
Ik heb me op een gegeven moment zelf gedwongen om niet meer al teveel te gaan kijken op de verschillende topics en het even alleen bij het onze te houden.
Ik las ook de vervelendste dingen....

Janien, fijn weer wat van je te horen. Jee, ben je zolang ziek geweest? Dat is toch ook geen pretje zeg. Alweer bijna 26 weken zwanger. Goh wat gaat dat snel! (bij anderen...) Jullie zijn druk aan het klussen... geniet maar lekker van je vakantie.
Weten jullie eigenlijk wel wat het gaat worden?

Hier gaat het even goed. (even afkloppen) Durf niet te hard te juichen.
Ben in één klap weer heel onzeker. Het vertrouwen is even weg. Het ene moment denk ik: ok, het ging goed met mini, de dokter zei dat het geen kwaad kan, het volgende moment ben ik opeens zooo bang dat het toch nog misgaat.
Slapen is opeens ook niet meer zo grote hobby van me.
Ik word iedere nacht een paar keer wakker en controleer dan of alles nog goed is.....pffff vermoeiend.

Maar goed, we wachten af. Veel meer kunnen we toch niet doen.

Ik wens iedereen een fijn en zonnig weekend!

Estelle

ooo christina wat ontzettend rot voor jullie zo als velen weet ik niet wat ik moet zeggegn maar ik denk aan jullie

edith wat fijn een goede echo geniet ervan

binnenkort reageer ik wat uitgebreide ben net terug van een bruiloft

Edith fijn dat de echo goed is. Ik begrijp je onzekerheid wel hoor ik heb dat ook altijd maar de kans dat het goed gaat is nog altijd gewoon het grootste.

Janien gelukkig niet meer overgeven. Ik ben bij vlagen nu misselijk tussen 9.30 en 19.00 gaat het wel en dan begint het vooral in de nacht en avond. Ik moet dus ook nog wel overgeven maar niet meer dan 2 keer per week.

Christine ik leef erg met je mee ik snap zo enorm dat je onzeker bent of je dit nog wilt. Vaak komt dat antwoord pas als alles achter de rug is.

Suusie heb jij al kwalen of valt het allemaal mee?

Schotje hoe gaat het bij jou?

Estelle waardeloos zeg dat onzekere steeds. Ik heb een angelsound gekocht als het dan weer gebeurt kun je gelijk het hartje horen wellicht stelt je dat wel gelijk gerust als de baby zich laat horen. Ik gebruik dat apparaat regelmatig want mijn placenta ligt ook voor en daardoor voel ik hem minder goed.

Nou iedereen geniet van deze dag, ik ga vrijdag 10 dagen met vakantie!

Liefs
Lies

Terug
Bovenaan