Derde kindje (deel 10)

He Debby, had het zo ook voor jou gehoopt...
balen meid.....
Lijkt me heftig, die IVF. Heeeeeeel veel succes. Denk aan jullie.....
Het is hier trouwens rustig zeg?

roos, hoe is het bij jou????

He balen Debby. Succes met IVF dan maar.

Alweer 16 weken Edith! Wat gaat het altijd snel bij een ander ;-) Hoe voel je je verder?

En Roos, hoe gaat het met jou?

Groetjes Suus

Loes, jij ook nog gefeliciteerd met jouw zoon. Wel grappig dat 3 van de oudste kindjes zo dicht bij elkaar 6 zijn geworden.

hoi allemaal hier gaat alles zo zijn gangetje tijn doet het prima en ook ik voel me goed ik wil alleen wat beter weer maar wie niet?

debstars heel veel succes ik hoop dat het nu snel raak is

roos gaat alles nog goed ? hoe voel je je?

edith heb je al een datum voor de 20 weken echo?

de rest allemaal de groetjes en tot gauw

Hai meiden,

Hier weer ontzettende K-nieuws. Mijn tante is gisteren plotseling overleden op 61-jarige leeftijd. Was vorige week niet lekker, opgenomen. bleek lekkende aorta en vervolgens is ze hier dus ook aan overleden. Niet te filmen gewoon. Het gaat wel lekker in de familie op dit moment. Nu wordt het toch echt wel eens tijd voor goed nieuws.

Belde net Breda voor de afspraken voor IVF. Volgende week woensdag moeten we voor prikinstructie en de week daarop naar de IVF-arts. Spannend allemaal maar ik hoorde gister ook dat Celine Dion dmv IVF nu zwanger is van een tweeling en zij is 42 jaar. Dus wie weet is het geluk nu ook eens voor ons. Ik ga nu heel hard voor mezelf duimen.

Roos: hoe is het met je. Ik vind het een beetje eng als je niets laat horen. Ik hoop dat het wel allemaal goed met je gaat want ook jij heb nu wel eens geluk verdiend.

Gr. Debby

Hoi hoi

Ooh Debby wat erg van je tante! Heel veel sterkte!
Dus volgende week gaat het echt beginnen voor jou!
Stel je voor....misschien krijg je wel een tweeling.

Ik kijk wel eens naar het programma: John and Kate plus8!
Wie kent dit? Gaat over een echtpaar dat via vruchtbaarheidsbehandelingen zwanger werden van een tweeling en graag nog één kindje wilden....toen kregen ze een zesling!!!!!!!!!!!!!!
HELP!!!! Het zou je maar gebeuren! hahaha
Wel leuk om naar te kijken!

Hier is alles weer een beetje rustig na de festiviteiten. Met Lone gaat het goed. Sinds zaterdag krijgt ze worteltjes en dat gaat erin als koek!
Vorige week dinsdag heeft ze zich voor de eerste keer van de rug naar de buik gedraaid!
Het slapen ging ook super....afgelopen zondag zijn we naar PinkPop geweest. Oma zou een paar uurtjes oppassen. (we wonen er gelukkig op loopafstand vanaf)
Maar het werd geen succes. Op een gegeven moment kregen we een telefoontje of we naar huis konden komen. Lone was al 2 uur aan het krijsen!!!!!!
Sindsdien laat ze zich dus niet meer zo makkelijk in bed leggen. Het lijkt wel alsof ze het zaakje niet meer vertrouwt.. Nou ja, het zal wel weer bijdraaien!

Hoe is het verder met iedereen???? Het is hier idd erg rustig...het lijkt wel alsof iedereen op vakantie is!

Groetjes Esther

Debby wat een vreselijk nieuws van je tante nu inderdaat maar snel hopen op goed nieuws in de familie(een zwangerschap van jou zou mooi zijn)

Ik heb mijn eerst 2 ook met hormonenspuiten gekregen.Ik vond het erg meevallen om jezelf te spuiten.Het voortraject is volgens mij hetzelfde als bij i.v.f maar wij mochten als de eisprong opgewekt was thuis gemeenschap hebben en hoefde dus geen punctie.Ik wens je heel veel sterkte toe.

Het word dit weekend warm,dus ik ga er een beetje vanuit dat ik dan zal bevallen.Met trouwen,bevallen van de oudste 2 en met verhuizen is het bij mij altijd rond de 30 graden,vandaar.Ik ben het ook wel zat nu de hele dag pijn hebben en niets kunnen,maar ja nog even .Ik ben vandaag 38 weken en dus zal de kleine zeker deze maand geboren worden.

Geniet allemaal van het mooie weer .

Groetjes Sandra.

Hey Sandra

Oooh, het gaat echt spannend worden voor jou! Het kan gewoon elk moment gebeuren. Dat vond ik altijd zo een apart gevoel....iedere ochtend opstaan met het idee van zou het vandaag.....????
Heel veel succes met de laatste loodjes.

Hier vandaag weer een keuring gehad op het CB!
Lone is vandaag precies 6 maanden en weegt nu 9310 gram en is 67cm!!! Groeit echt als kool dus. Ze is zelfs al groter en zwaarder dan haar grote broer met 6 maanden was. Die twee waren bij de geboorte precies even zwaar, dus dat is leuk om te vergelijken..
Ze zat in het schema (natuurlijk) boven de "balk", Maar volgens de arts zou ze het tweede half jaar waarschijnlijk wat gaan afvallen.....ben ik eens benieuwd.

Tot zover weer onze update...
Hoe is het verder met alle baby`s?

Groetjes Esther

Terug
Bovenaan