Hoi Lies
Het is idd stil hier...
Met mij is in ieder geval alles goed. Nou ja, momenteel iets minder. Ben geveld door de griep. Hier ligt iedereen in de lappenmand. Alleen Fedra is nog niet ziek. Blijkbaar de stevigste van ons allemaal! haha
Ik ben weer sinds 3 weken aan het werk. Wel even wennen maar ook erg fijn om weer aan de slag te zijn. We hebben een nieuwe oppas aan huis en de kinderen vinden haar super. Lone is ook heel lief alleen op de dagen dat ik werk is ze `s nachts duidelijk onrustiger...zal nog wel even wennen zijn.
Verder zijn we weer bij het CB geweest....mevrouw is inmiddels 10.4 kilo en 69cm! Groeit goed dus.
Ze waren er niet zo van gecharmeerd dat ze `s nachts nog steeds komt voor een voeding. Volgens het boekje heeft ze dat niet meer nodig! Ik leer het ook nooit om niet alles aan het Cb te vertellen....
Volgende week wordt mijn jongen alweer 4!! Pfff, waar gaat die tijd toch heen. Gaat hij ook al naar de basisschool. Hij verheugt zich er enorm op, mama iets minder....
Ik heb dus weer even iets minder tijd om te reageren denk ik. Volgende week staat in het teken van taarten bakken. Ik maak alle taarten (noodgedwongen) zelf en Eloy heeft zich een bliksem Mc Queen taart besteld!!! Dat wordt nog een hele klus voor mama....
Voor mijn hyves vriendinnen onder ons zal ik hem tzt wel plaatsen (als hij goed genoeg lukt, hahaha)
Zo, dat was het voor nu, ik hoop dat anderen ook snel een update volgen.
Debby, hoe is het nu? Heb je je weer bij elkaar kunnen rapen na weer zo'n grote teleurstelling? Ik blijf aan je denken en voor je duimen hoor!
Groetjes Esther