DERDE KINDJE ( DEEL 12 )

Hai,

Helaas, weer ongi geworden. Baal weer ontzettend. Ben soms bang dat het ons niet gegund is. Toch proberen we weer positief te blijven en hopen we dat onze tijd nog komt. We gaan gewoon weer op naar de volgende poging dus dat wordt weer spuiten geblazen. De tijd begint nu toch ook wel te dringen, heb voor mezelf afgesproken dat het voor mijn 41e raak moet zijn anders vinden we dat we te oud worden. Nog zo´n 8 maanden te gaan dus. Ik hoop het echt wel dat het nu gaat lukken. Zit soms wel in een dipje hoor. Heb al genoeg stress dus wil nu wel eens goed nieuws hebben.

Gister werd de jongste 12. We hebben het nog niet echt gevierd, dat doen we 2 okt gelijk met de oudste zijn verjaardag want die wordt 18 okt 16. Gezellig wat uitgebreider vieren met een hapje en een drankje want ik vind het toch wel een mijlpaal hoor 12 en 16. De een naar het voortgezet onderwijs en de ander gaat scooter rijden. Mijn groete knullen, wat kan je trots op je kinderen zijn he?
Hoe gaat het met jullie allemaal?

Liefs Debby

He Debby ik kom eigenlijk net weer even kijken hoe het jou vergaan is maar dat is dus behoorlijk K zeg! Ik had het zoooo gehoopt voor je. Tuurlijk komt jouw tijd ook echt blijf positief hoor!
Liefs
Lies

Hai,

A.s. dinsdagmiddag ga ik weer voor evaluatiegesprek naar breda. Ze zijn wel ontzettend lief daar allemaal hoor. Assistente aan de telefoon vond het ook heel erg dat het weer mislukt was. Dus weer op naar poging nr 3.

Gr. Debby

He Debby!
Ik kom even speciaal kijken in de hoop goed nieuws te mogen lezen. Wat ontzettend jammer zeg! Ik had het jullie zo gegund!
Kan me goed voorstellen dat je in een dip zit hoor!
Maar je blijft positief en dat is mooi!
Nu moet het gewoon lukken hoor! Er zijn zoveel mensen die voor je duimen!!!

Liefs Suus

Het is wel stil zeg op ons forum! Ik heb sommige mensen al zo lang niet gezien. Hoe gaat het met iedereen?
Liefs
Lies

Hoi Lies
Het is idd stil hier...
Met mij is in ieder geval alles goed. Nou ja, momenteel iets minder. Ben geveld door de griep. Hier ligt iedereen in de lappenmand. Alleen Fedra is nog niet ziek. Blijkbaar de stevigste van ons allemaal! haha

Ik ben weer sinds 3 weken aan het werk. Wel even wennen maar ook erg fijn om weer aan de slag te zijn. We hebben een nieuwe oppas aan huis en de kinderen vinden haar super. Lone is ook heel lief alleen op de dagen dat ik werk is ze `s nachts duidelijk onrustiger...zal nog wel even wennen zijn.

Verder zijn we weer bij het CB geweest....mevrouw is inmiddels 10.4 kilo en 69cm! Groeit goed dus.
Ze waren er niet zo van gecharmeerd dat ze `s nachts nog steeds komt voor een voeding. Volgens het boekje heeft ze dat niet meer nodig! Ik leer het ook nooit om niet alles aan het Cb te vertellen....

Volgende week wordt mijn jongen alweer 4!! Pfff, waar gaat die tijd toch heen. Gaat hij ook al naar de basisschool. Hij verheugt zich er enorm op, mama iets minder....
Ik heb dus weer even iets minder tijd om te reageren denk ik. Volgende week staat in het teken van taarten bakken. Ik maak alle taarten (noodgedwongen) zelf en Eloy heeft zich een bliksem Mc Queen taart besteld!!! Dat wordt nog een hele klus voor mama....
Voor mijn hyves vriendinnen onder ons zal ik hem tzt wel plaatsen (als hij goed genoeg lukt, hahaha)

Zo, dat was het voor nu, ik hoop dat anderen ook snel een update volgen.

Debby, hoe is het nu? Heb je je weer bij elkaar kunnen rapen na weer zo'n grote teleurstelling? Ik blijf aan je denken en voor je duimen hoor!

Groetjes Esther

Debby wat balen zeg. Wie weet is 3x ............. Blijf natuurlijk duimen, het moet lukken!
Lieve groeten Roos

Terug
Bovenaan