DERDE KINDJE ( DEEL 12 )

Hai meiden,

Ben dus weer naar breda geweest. Ga weer beginnen met het spuiten zodra ik weer ongi ga worden. Over zo'n 2 weken dus. Hopelijk is het niet nodig want ik heb van de week mijn eisprong en manlief is thuis dus wie weet....

Afgelopen vrijdag weer opgepast op kleindochter van mijn mannetje en ja hoor savonds tijdens het eten kwam het nieuws waar ik al op zat te wachten. Dochter van manlief is 9 weken zwanger. Je moet dan blij zijn en dat zijn we natuurlijk ook voor haar maar tegelijkertijd doet het ook best wel pijn. Begin vd zomer had ze nog een miskraam gehad en daarna gelijk weer zwanger geraakt. Ze is april uitgerekend, dan zou ons kindje 2 geworden zijn. Hebben haar maar verteld dat wij met ivf bezig zijn en ze vond het erg voor ons dat we al zolang bezig zijn. Ik hoop echt dat we nu samen zwanger kunnen zijn (waren we de vorige keer ook maar toen kreeg ik de miskraam) en dat het voor ons beide allemaal goed verloopt.

Kreeg net ook nog verschrikkelijk bericht, collega van mijn ex, en die ik ook goed ken, woont in de buurt. is gisteren tijdens het hardlopen overleden., Hij is gevonden met zij hoofd in het zand. Hartstilstand, 43 jaar en altijd erg sportief. Laat 3 kindjes na in de leeftijd van 3 t/m 11. Ben er niet lekker van, wanneer houdt het rot nieuws nu eindelijk eens op.
Sorry dat het nu alleen over mijzelf ging maar ik moest het even kwijt.

Gr. Debby

Hoi Debby,

oh wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Kan me voorstellen dat je daar niet lekker van bent. Ik krijg er zelfs al kippenvel van....zoiets moet je maar gebeuren....zo zie je maar weer...het leven kan echt zooo voorbij zijn. Je leeftijd en gezondheid hebben daar vaak niet eens invloed op. Arme kinderen, moeten zo jong al hun vader missen...

Lijkt me ook heel moeilijk om nu van anderen te horen dat ze zwanger zijn, nu het bij jullie zo lang op zich laat wachten. Zeker als diegene heel dicht bij jullie staat. Ik hoop echt heel erg dat jullie nu ook niet lang meer hoeven wachten.....het moet toch echt een keer raak zijn? Heb je bij je eerste twee ook zo lang moeten wachten of was het toen wel snel raak?

Hier zijn de voorbereidingen in volle gang voor Eloy`s verjaardag. Een deel van de bliksemtaart staat al in de vriezer. Ben nu bezig met de christoffeltaart. Vrijdag nog een chocoladetaart en cupcakejes maken....wat een werk. Maar wel heel leuk om te doen.

Met Lone gaat het ook super. Haar tweede tandje komt nu ook door. Ze begint zich op te trekken en wil heel graag gaan kruipen, maar dat lukt nog niet echt....nog even geduld en dan kruipt ze de kamer door.

Groetjes Esther

hoi allemaal,

voor mij is het ook lang geleden dat ik heb gereageerd wel regelmatig gelezen sinds een paar weken ben ik weer aan het werk en dat gaat erg goed maar js wel weer 2 dagen mindere om thuis bezig te zijn dus weer even wennen aanhetbritme ook ben ik nu nog bezig aan een ab kuur was al 2 weken super verkouden en erg lamlendig en sinds deze week er een bijholte ontsteking bij gekregen met de ab kuur gaat het een stk beter maar ik heb nog veel hoofdpijn hopenlijk gaat dat nu ook gauw over al mijn kerels doen het super, mijn man is super lief, pim alweer in groep 3 max in groep1 en tijn is alweer bijna 6 maand hij heeft 2 tanden onder en aaaaallttiijjdd vrolijk hij slaapt al eeuuwwen door van 7 tot 7 wordt snachts niet wakker en eet heerlijk groente en fruit hij lijkt qua uiterlijk wel op de andere 2 maar hij is veel bleker heeft een super lichte huid en blauwe ogen wij allemaal bruin en ik groen bruin

zo dat was een heel verhaal

debby deze verhalen gun ik jou ook zo dat je dat onz kunt vertellen ik denk vaak aan je en duim deze maand weer hard voorje het heeft nu lang genoeg geduurd en wat naar dat verhaal mij moeder kwam ook al een ouwe buurnan was tijdens hardlopen overleden ook erg sportief en midden 50 geloof ik dus ook veel te jong

esther lone doet het zeker goed tijn was voor ongeveer 5 weken terug net 7 kilo en 65 cm begin okt moet ik weer heen

groetjes allemaal

HIEPERDEPIEP HOERAAAAAA

Amarens wordt morgen alweer 1 jaar.

Wat gaat dat hard he? En wat zitten we al lang met elkaar te kletsen op dit forum.

Edith, hoe is het met jou???
Ik zie je de laatste tijd niet meer zoveel voorbij komen op het forum.
Hoop dat je er nog wel bent.

Esther, gefeliciteerd met Eloy.
Heb ik ook al op hyves gedaan, maar dat ziet niet iedereen.

Debby, heb jij Roos ook op je hyves?
Ik zie haar niet tussen je vrienden....
Hoe is het nu met jou?
Zwaar hoor als je schoondochter zwanger is.
Ik hoop dat jij gauw mag volgen.

Groet,

Janien

Hey Janine!
Jij natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje.
Wat gaat de tijd idd snel hè?
Een jaar geleden zaten we nu met zijn allen vol spanning te wachten op nieuws van jou.....en nu wordt dat nieuws alweer 1 jaar!

Mijn kleine mannetje wordt morgen 4 jaar! Ook weer een mijlpaal vink ik. Nu gaat hij ook naar school. Eindelijk mag hij.....wat heeft hij er een zin in. Mama iets minder....

Terwijl wij morgen uitbundig feestvieren, moet een collega van mij morgen zijn kleinzoon gaan cremeren....
Het jongetje is met 25 weken zwangerschap geboren en is uiteindelijk, na 2 maanden keihard vechten, afgelopen week overleden...
Pffff, krijg er de rillingen van....wat vreselijk. Roos, jij bent de enige die echt weet wat je dan doormaakt...
Wat een intens verdriet moet dat zijn.

Mijn collega zou twee keer opa worden/ Zijn dochter en schoondochter waren beide zwanger. Eind september en oktober moest het gaan gebeuren....
Ze zijn beide in dezelfde week bevallen...veel te vroeg. De één met 25 weken en de ander met 32 weken.
Het laatste kindje maakt het gelukkig wel goed....
Hoe bizar is dat???
Als ik dit soort dingen hoor besef ik maar weer des te meer wát een geluk wij toch maar hebben met drie geweldige, en gezonde kinderen....want het is toch echt niet vanzelfsprekend allemaal...

Gelukkig gebeuren er ook leuke dingen...
4 vriendinnen zijn de afgelopen 2 weken bevallen....eentje is net zwanger.....
Worden weer volop kraambezoekjes de komende tijd...en ondertussen wordt mijn derde kleine wondertje groter en groter....

Zo, ik ga eens slapen.Morgen een drukke dag...

Groetjes Esther

Hoi allemaal,

Ten eerste felicitaties voor de jarigen!
Janien 1 jaar, baby af, waar blijft de tijd.
Esther je zoon al 4 jaar, de basisschool ook weer een compleet nieuwe fase.
Wij zijn aan het kijken naar welke school onze dochter gaat in april dan wordt ze ook 4.

Debby wat vervelend allemaal. Wat moet dat moeilijk zijn geweest om te horen. Lukt het nog een positief te blijven. Blijf natuurlijk voor jullie duimen, het moet gewoon lukken!

Zelf zaten we vandaag onverwachts in het ziekenhuis.
Gisteren begon de pijn links onderin mijn buik steeds meer op te spelen. Na een douche ben ik vroeg op bed gegaan in de hoop dat het vandaag over zou zijn.
Na een onrustige nacht was de pijn niet weg en begon ik mij steeds meer zorgen te maken. Hoe ik ook rustig probeerde te blijven het ging niet en ook voelde ik ons kindje niet.
Dan toch maar bellen. De assistent van de huisartsenpost kon mij niet helpen ik moest naar het ziekenhuis bellen omdat ik hier onder controle ben. Hier kreeg een bekende verloskundige aan de telefoon en we konden direct komen. Hij deed DE echo vorig jaar en moest ons toen het verschrikkelijke bericht vertellen dat onze zoon was overleden.
Dus wij in de auto naar het ziekenhuis. Was zelf inmiddels helemaal op van de zenuwen. Op de verloskamer kwamen de gebeurtenissen van vorig jaar weer kristal helder boven met dikke tranen en paniek als gevolg. Gelukkig hoefden we niets aan de verloskundige uit te leggen en was hij vol begrip.
Uiteindelijk toch maar op het bed voor de echo. Zelf durfde ik niet te kijken maar mijn man wel. Gelukkig bleek al snel met onze kleine alles goed te zijn. Het is “gewoon” bandenpijn. Dit is mijn derde zwangerschap maar heb nog nooit zo’n pijn gehad. Ook mijn gyn kwam nog even langs. Met z'n 4en hebben we een goed gesprek gehad. We gingen uiteindelijk met een gerust hart en een mooi foto naar huis.
Heb de rest van de dag rustig aan gedaan maar de pijn is inmiddels nog niet veel beter. Hopelijk is dat morgen anders want dan staat het concert van K3 op het programma.
Nu lekker onder de wol.

Groeten Roos
(gekozen omdat ik het een mooie naam vind)

Janien gefeliciteerd met Amarens! Jaja het gaat hard he!
Esther ook gefeliciteerd met je zoon! 4 jaar net als Ju naar school!
Roos wat enrom zenuwslopend zeg! Gelukkig is het goed.
Debby, lieve Debby wat heb je toch een moeilijke tijd en wat gun ik jou die baby enorm!!!!!
Alle anderen die ik nu vergeet ik kom snel even bij jullie terug en allemaal dank voor de leuke reacties op de foto van Eline en Julian op de kids cover! Eline is apetrots op jullie reacties!!!!
Ik moet nu mijn schoonmoeder terugbellen dus tot snel!
O ja Edith en Swiepie waar zijn jullie toch?
Liefs
Lies

He Roos,

Wat een schrik.
Maar gelukkig valt het mee.

En eindelijk heb ik je gevonden op hyves.
Heb gelijk even gespiekt bij je foto's.
Leuk hoor! Weer een gezicht bij een naam.
Bij de foto van Joris zijn handje in de jouwe schoten alleen de tranen in mijn ogen.
Verschrikkelijk om je kind te verliezen.
Alleen de gedachte al...
Ik huil helemaal niet snel, maar als het om leven en dood van een klein kind gaat breek ik in een seconde.

Ik kan me voorstellen dat je schrok van de pijn vorige week.
Maar goed dat ze er in het ziekenhuis zo goed mee om gegaan zijn.

Rustig aan.

Groet,
Janien

Terug
Bovenaan