Derde kindje deel 3

ff proberen of dit gaat lukken...

Naam Leeftijd NOD Ronde Kids UDB
Edith 38 26-8?? 1 (na 2 mk) 2 dochters

AAAAAAAAAAARRRGGGGGGGGGH
NEE DUS!!!!!

Probeerde tabel te kopieren, maar ook dat lukt niet.
Weet nu geen trucjes meer....

Mocht je denken, wat is UDB...
Na de heerlijk ingeroeste NOD maar de UDB. Uitgerekende Dag Bevalling.

Weet niet wie ooit Niet Ongesteld Dag heeft verzonnen.
heb het altijd een rare uitdrukking gevonden, maar goed....
Dus nu lekker ondeugend een nieuwe afkorting voor de zwangeren verzonnen, hihi!!
Maar goed, tabelletje wordt dus niks. Dacht misschien vanuit Word te kunnen kopieren, maar dat gaat dus ook niet, grrrrrrrr.

Verder hier zijn gangetje...
ben weer aan het werk. Gaat goed, fijne afleiding.
Voel me tenminste weer nuttig.
De mk lijkt heel onwerkelijk ver weg. Vloei na ruim een week nog heel lichtjes bruin.
Zw test blijft al 4 dgn even positief. Dag na cur een dikke streep. afgelopen maandag lichter streepje, maar gisteren was streepje nog net zo.
Nou ja, kan nu best lang duren voor het weg is, was 11 wkn.
Hoop dat vloeien nu toch eens helemaal ophoudt, mannie en ik kunnen bijna niet van elkaar afblijven, als zooo lang niets gedaan....

Hai lieve meiden,

Leuk Estelle, weer een meid. Kan er zelf niet over mee praten maar het lijkt me erg gezellig. Fijn dat alles goed is.

Suus: ga maar lekker genieten van je vakantie en natuurlijk van je kindje in je buik. Snap dat je je nu erg zeker voelt, dit kan gewoon niet meer misgaan.

Lies: dat gaat zeker hard bij jou. Voor mijn gevoel is iedereen nog maar net zwanger maar de weken gaan natuurlijk gewoon door. Spannend hoor.

Edith: balen he,dat het niet lukt met die lijstjes. Ben zelf niet zo handig met de computer dus hopelijk is er iemand bij wie het wel gaat lukken. Het is toch wel handig zo'n lijstje.
Ik ga morgen weer eenst testen of het hormoon uit mijn lichaam is, ben benieuwd.

Nou ik ga morgen weer een paar daagjes meevaren tot en met woensdag. Dan neem ik het mannetje weer lekker voor een week mee naar huis. Een hele week met zijn 2-en. Vind er nu al niks aan dat mijn mannetjes nu 3 weken naar hun vader zijn, getsie. Ik mis ze nu al. Ze gaan gelukkig maar een weekje echt weg dus ze laten af en toe hun neus zien en hun stem horen. Anders word ik gek. Maar daarna heb ik ze lekker 3 weken en daar kijk ik erg naar uit.

Liefs Debby

hoi allemaal ik ben weer terug van vakantie en we hebben het erg lekker gehad kindjes hebben zich goed vermaakt en wij dus ook

ik had wel veel te lezen en wat een gebeurtenissen allemaal ik wens degenen waarbij het misisgegaan veel sterkte toe en suus wat een verdriet eerst en dan een wonder wat gewoon niet te geloven is zo onvoorstelbaar ik hoop dat je een beet je kunt gaan genieten

aan alle zwangeren wat gaat de tijd al snel he ik hoop dat het goed met jullie gaat en veel genieten want voor je het weet ben je bevallen

ik moet volgende week donderdag ongeveer ongesteld worden is erg wisselvallig bij mij dus afwachten we hebben natuurlijk wel extra gebruik gemaakt van de vakantie en waren heerlijk relaxt dus wie weet ik hou jullie op de hoogte

tot de volgende keer

p.s ik vind dir forum niks!!!

Hoi Loes,

Leuk dat je er weer bent. Enne... ik vind dit forum ook hopeloos. Ik las wel in de ballonnetjes hiernaast dat er nog een hoop verbeterd gaat worden. Alleen is dat allemaal de komende maanden.
Ik heb al gereageerd dat een paar maanden erg lang kan zijn op een zwangerschap van 9 maanden... Maar goed.

Hier verder alles prima. Net met de kids naar de kapper geweest. Wat knappen ze er altijd lekker van op en ze worden er meteen een beetje ouder van.

goed weekend

Hoi Loes,
Leuk dat je weer terug bent en dat je het leuk gehad hebt. Ik vind dit forum ook niks, maar er wordt de komende maanden aan gewerkt, las ik hiernaast. Maar een paar maanden is erg lang op een zwangerschap van 9 maanden....

Terug
Bovenaan