hee, Chris , weer terug.
Huh? dikke vette streep??
Maar dan ben je toch gewoon weer zwanger??
Ben de details van jou ff kwijt. Heb je na je mk wel weer negatieve testen gehad?
Zo ja, dan is dit gewoon HCG van een nieuwe zw schap.
O meid, wat zou dat fijn zijn, maar ook spannend...
ja, en zw schap zonder klachten kan hoor! Ik was de laatste beide keren niet misselijk, geen zere borsten. Mijn enige kwaal is moeheid.
Alleen bij mijn eerste zw schap, 6 jr geleden flink misselijk. Hm, zouden we aan HCG gaan wennen of zo??? Dit zou op zich je 5e zw schap al zijn.
O jee, nu schiet ik ook in de stress.
Vorige week soort van ongi gehad. Maar eigenlijk meer 4 dagen roze slijm. Twijfelde nog of het innesteling kon zijn, maar daar vond ik het wel lang voor duren.
dag voor die bloeding nog heel licht pos zw test van de MK. Na eerste dag van bloeding echt neg test. Dus lijkt mij onwaarschijnlijk dat er een ei is geweest. Dat kan toch niet als je nog HCG in je lijf hebt???
ik heb ook helemaal geen klachten. Denk dus ook niet zw te zijn...of toch...?
maar goed, morgen m'n ei. Normaal zie ik dan mijn slijm veranderen, maar nu nog steeds wittig.
pffff. Durf echt niet te testen hoor.
over een week controle bij de gyn. Dan uitslag chromosoomonderzoek. Doe dan s ochtends nog wel test. Kan dan zeggen of ik zw ben of niet.
Chris, ik duim voor je en denk aan je.
Hoop er echt het best van. Als je weer zwanger bent breekt nu de spannende tijd aan he? O, wat leef ik met je mee.....
Liefs,
Edith