Derde kindje deel 3

Hee, Jolanda, je hebt ons gevonden.
gezellig dat je er ook weer bent.
Zo komt het hele kluppie weer bij elkaar.
Nou hopelijk ben je nu eindelijk klaar met de operaties en ziekenhuisopnames voor je darmen...

ik duim voor je dat je snel weer opknapt en er weer voor kunt gaan...

succes!

Hoi Jolanda,

Fijn dat je er weer bent!
Jeetje, weer zo'n zware operatie achter de rug!
Maar goed, gelukkig allemaal weer goed gegaan en mogen jullie zelfs over 3 maanden alweer gaan proberen! Mooi nieuws!

Tja en bij mij is inderdaad een ongeloofelijk verhaal.
Maar inmiddels dus helemaal gelukkig, de 12 weken grens gepasseerd en alles zag er heel mooi uit voor de termijn! Hoe het kan lopen he!?!

Groetjes Suus

Hallo allemaal

Het is erg rustig de laatste dagen. Komt misschien ook wel door het weer.

Ik merk dat het zwaarder begint te worden. Moeilijk slapen en veel moe, maagzuur enz. Maar goed het is voor het goede doel. Nog 9 weken en dan hoop ik mijn kleine ventje te hebben.

Hoe gaat het met jullie?

Liefs
Lies

He Lies,

Het is inderdaad wat rustig.
Komt misschien ook omdat er nog mensen op vakantie zijn.

Ik merk dat ik een beetje rusteloos begin te worden.
Moet nog 2,5 week werken. Maar ik wil eigenlijk wel bezig in de babykamer. En voor allebij heb ik geen energie meer.

Groet,

Janien

Hoi meiden,

Ben helemaal ondersteboven.........

We zijn vrijdag teruggekomen uit italië en ik moest eigenlijk gister ongi worden maar dat was ik vandaag nog niet. Ben nooit over tijd (behalve als ik zwanger ben). Maar ik voel altijd al dat ik zwanger ben voor ik test (zere borsten, innestelpijntjes, weeïg gevoel) en nu voel ik niets. Echt HELEMAAL niets. Toch 30 minuten geleden (voor mijn gevoel tegen beter weten in) een test gedaan. Is hij KNALpositief! Dikke vette streep en toch voel ik niets???? Zowel tijdens mijn twee goede zwangerschappen als tijdens mijn twee zwangerschappen die in een MK eindigden voelde ik van alles.....wat is dit??????

Kan nog niet blij zijn. Het voelt alsof ik voor de gek gehouden word..... Morgen snel nog een Clearblue test kopen met indicator. Kun je (net) zwanger zijn zonder kwaaltjes????

In elk geval, lieve meiden wat heb ik jullie gemist! Italië was heerlijk maar gelukkig is het hier ook heerlijk weer.

Leuk Janien en Jolanda dat jullie weer terug van weggeweest zijn. Super Janien dat je zwangerschap zo goed verloopt! En blij te horen dat Jolanda over 3 maanden weer vooe een 3e mag gaan!

@Edith, nee het geslacht van het kindje is niet onderzocht. Benieuwd of dat bij jou wel is gebeurt.

Misschien toch wel één kwaaltje - moet elk uut naar de wc....

Slaap lekker voor straks,

Chris.

hee, Chris , weer terug.
Huh? dikke vette streep??
Maar dan ben je toch gewoon weer zwanger??
Ben de details van jou ff kwijt. Heb je na je mk wel weer negatieve testen gehad?
Zo ja, dan is dit gewoon HCG van een nieuwe zw schap.
O meid, wat zou dat fijn zijn, maar ook spannend...
ja, en zw schap zonder klachten kan hoor! Ik was de laatste beide keren niet misselijk, geen zere borsten. Mijn enige kwaal is moeheid.
Alleen bij mijn eerste zw schap, 6 jr geleden flink misselijk. Hm, zouden we aan HCG gaan wennen of zo??? Dit zou op zich je 5e zw schap al zijn.

O jee, nu schiet ik ook in de stress.
Vorige week soort van ongi gehad. Maar eigenlijk meer 4 dagen roze slijm. Twijfelde nog of het innesteling kon zijn, maar daar vond ik het wel lang voor duren.
dag voor die bloeding nog heel licht pos zw test van de MK. Na eerste dag van bloeding echt neg test. Dus lijkt mij onwaarschijnlijk dat er een ei is geweest. Dat kan toch niet als je nog HCG in je lijf hebt???
ik heb ook helemaal geen klachten. Denk dus ook niet zw te zijn...of toch...?

maar goed, morgen m'n ei. Normaal zie ik dan mijn slijm veranderen, maar nu nog steeds wittig.
pffff. Durf echt niet te testen hoor.
over een week controle bij de gyn. Dan uitslag chromosoomonderzoek. Doe dan s ochtends nog wel test. Kan dan zeggen of ik zw ben of niet.

Chris, ik duim voor je en denk aan je.
Hoop er echt het best van. Als je weer zwanger bent breekt nu de spannende tijd aan he? O, wat leef ik met je mee.....

Liefs,
Edith

Chris ik heb nooit wat gevoeld voor mijn nod en ook de eerste week erna niet pas na een week begon het en dan wordt het bij mij ook erg extreem.

Janien die onrust heb ik ook gisteren was ik gelijk helemaal ziek, totaal geen eetlust alles zat heel hoog, spugen en al dan baal ik wel en wil ik niet meer. Ik wil mijn eigen lijf terug en niet meer ziek zijn maar gewoon mezelf weer zijn. Maar goed nog 9 weken en dan zit het erop.

Edith dat slijm moet wel veranderen dat is een namelijk echt een kenmerk van een naderende eisprong omdat dat slijm de toegankelijkheid vergroot. Dus ik zou voor de zekerheid testen en anders goed in de gaten houden wanneer het wel veranderd. Ik weet wel dat ik bij mijn zoon alles heb uitgeplozen omdat ik er heel lang bij hem over heb gedaan om zwanger te worden. Bij mijn dochter heb ik overigens een innestelingsbloeding van 4 dagen gehad dit keer heb ik twee dagen een druppel verloren en bij de tweede helemaal niets dus ook dat kan enorm wisselen.

Succes allemaal
Liefs
Lies

Terug
Bovenaan