Derde kindje deel 3

hehe! Hier zit je suus! Ik ben al weken naar je aant zoeken! Echt waar!
Oh, edith, je zit hier ook!

sorry trouwens voor de rest dat ik even binnen kom vallen....Ik ben astrid, 24, zwanger van nummer 3(!!!) en ik heb een poosje geleden met edith en suus geschreven bij zwanger worden na een mk, maar was suus kwijt geraakt.

Ik had een berichtje achter gelaten bij 'vol ongeloof' februari mamas, maar er reageert niemand daar. Ik wilde je toch ff vertellen dat het hier dus ook gelukt is, ronde drie! Ik ben nu 9.5 week en heb vanmiddag mijn derde echo al! Heb er al twee gehad omdat ik een beetje bloedverlies had met 6.1 weken en toen bleek er een klein bloedklontertje te zitten, die een week later gelukkig al bijna weg was. Maar we hebben ook al twee keer een stevig hartje zien kloppen! Dus geen leeg zakje deze keer, jooeehooee!!!
En ik heb al een aardig buikje (zeker voor 9 weken :s, maar ja mijn spieren zijn gescheurd bij de eerste dus houden niets meer tegen he...)

Ik hoop dat met jou alles goed gaat, hoe ver ben je nu???

Nogmaals sorry dat ik hier binnen kom wippen....

Liefs astrid: (Jodi van het begin, voordat de site vernieuwd was... )

Hoi Astrid, wat mij betreft blijf je hier lekker schrijven, hoor, als je het gezellig vindt. En van harte gefeliciteerd dat het er bij jullie nu ook goed uitziet!

Hier gister mijn 20-weken echo gehad en alles zag er uitstekend uit! Alle teentjes, vingertjes en organen zaten erop en eraan. En of er ook een piemeltje aanhing? Dat houden we nog even geheim. Alleen mijn ouders en familie weten vertellen we het wel.

Maar ik voel me toch wel opgelucht nu we alles zagen en dat het er goed uitziet. Is natuurlijk geen garantie, maar ik heb deze hele zwangerschap al een onzeker gevoel, terwijl daar geen enkele reden voor is.

Begin oktober doen we nog een pretecho met mijn ouders erbij. En met 30 tot 32 weken moet ik voor nog een echo, omdat de placenta iets dichterbij de uitgang ligt dan de norm van 2 cm. Maar hij ligt niet voor de uitgang en kan daar ook niet meer naarote groeien gelukkig.

Goedemorgen meiden,

Hier vanochtend nog maar eens een test gedaan - gelukkig weer een positief resultaat. Zowaar vanochtend ook weer iets misselijk dus langzamerhand begin ik te geloven dat ik inderdaad wel zwanger ben....

Bij een klasgenootje van mijn dochter is vorige week een broertje geboren en mijn dochter is iedere dag bij school niet uit de kinderwagen wég te slaan! Telkens verzucht ze dat zij ook zo graag een babybroertje of -zusje zou krijgen. Ook mijn zoontje meldde dat hij niet alleen klein broertje van - maar ook GROTE broer van - zou willen worden. Hopelijk komen deze hartewensen over 8 maanden nu wél uit! Gelukkig weten ze niet van de twee miskramen die we hebben gehad.

@Greet, GEFELICITEERD!!!! met je goede 20-weken echo! Zal inderdaad een hele opluchting voor je zijn geweest om je kleintje te zien met alles er op en eraan! Op naar de volgende 20 gezonde weken!

@Astrid, van harte welkom op dit forum en natuurlijk vooral met je zwangerschap! Hoe oud zijn je oudste kids nu?

Liefs, Chris

Hoi!
Ik zou het wel leuk vinden als ik hier ook mee mag schrijven, als jullie dat goed vinden hoor! Jullie hebben allemaal al twee kids?
Ik heb een jongetje van 5.5 jaar en een meid van 2.5 jaar! dus de koningwens is al compleet!

Met zijn hoevele schrijven jullie hier? Met veel?
Suus/Edith, ik zie een Christina/ Greet/Swiepie... nog meer? En hoe ver zijn jullie?

Chris jij net getest, dus het zal niet ver zijn nog, maar van harte gefeliciteerd iig! Zeker na twee miskramen!

Astrid

Welkom Astrid!

Chris wat een opluchting he dat de test positief blijft maar echt geen zorgen bij mij begon het echt pas met 6 weken.

Swiepie fijn een goede 20 weken echo, ik ben even kwijt of jij jongens/meisjes hebt.

Edith bij jou breken zeker nu weer de wachtweken aan?

Janien houd jij het nog een beetje vol?

Suus balen die misselijkheid met 16 weken is het bij de meesten nagenoeg wel wel. Bij mij ging het vanaf toen ook wel wat beter.

Ik heb een enorm zwaar gevoel omdat deze zo hoog ligt en ik dus niet meer kan avondeten want dat past bijna niet meer. Ben bijna 32 weken dus ik zit echt af te tellen. Ik hoop echt dat deze met 37 weken komt als alles af is. Maar goed dat zal wel niet. Deze baby is qua gewicht de kleinste van de drie maar het lijkt voor mijn gevoel de grootste! Mijn dochter kan niet wachten en wil haar broertje zo graag zien,mijn zoon snapt er niets van, ben wel heel benieuwd hoe hij het vindt!

Nou succes allemaal! Nog twee weken werken en dan heb ik eindelijk verlof!

Liefs
Lies

hoi allemaal

lies wat gaat het toch weer snel al weer bijna met verlof en dan echt gaan genieten en uitrusten!

astrid welkom ik ben loes en heb 2 kindjes van 5 en 3 en half en ben nu ruim 8 weken zwanger van de derde ik had onder een andere topic over je bloedklontertje gelezen wat was dat spannend zeg en fijn dat het nu goed is

chris bij onze vk is altijd eerst intake en dan kan ik als ik terug kom een afspraak maken waar zei aan verbonden zijn dus ik denk inderdaad rond de tien weken ongeveer

jullie horen het morgen wel

groetjes

Greet,

Gefeliciteerd met je 20 weken echo.
Toch een hele opluchting als je weet dat alles er op en aan zit.

Janien

He Lies,

Hier alles ok.
Ik moet nog 1 week werken en dan begint mijn verlof.

Ik begin last van nesteldrang te krijgen, dus wil ook heel graag met verlof.

Hoe is het bij jou?

Janien

Terug
Bovenaan